• Biuro rachunkowe
  • Jaki skaner do biura rachunkowego? Sprawdzone opinie księgowych

Jaki skaner do biura rachunkowego? Sprawdzone opinie księgowych

Podstawą pracy ze skanowaniem faktur jest odpowiednie urządzenie. Chcesz pracować nawet 4x szybciej dzięki systemowi OCR? Poznaj cechy, jakie powinien posiadać najlepszy skaner, który wykona za Ciebie dużą część pracy.

Dlaczego warto kupić dedykowany skaner?

Sam system OCR, bez dedykowanego skanera, nie oszczędzi tak wiele Twojej pracy. Połączenie programu i urządzenia skanującego pozwoli skutecznie zaplanować pracę z fakturami.

Gwarantujemy – możesz zautomatyzować część swojej pracy, nie tracąc przy tym na jakości wykonanych obowiązków.

Oszczędzaj czas i pieniądze!

Sprawdź OCR Scanye

Cechy najlepszego skanera do biura księgowego

Na rynku dostępnych jest wiele urządzeń. Jakie cechy powinien posiadać skaner, który odciąży w pracy księgowego? Przed zakupem zwróć uwagę na:

Prędkość skanowania

Prędkość skanowania wyraża się w liczbie dokumentów na minutę. Chcesz zeskanować ok. 1 000 faktur w 25 minut? Wybierz urządzenie skanujące minimum 40 stron na minutę.

Precyzję skanowania

Prowadnica w skanerze jest bardzo przydatna. Zapobiega ona zaginaniu się faktur, dzięki czemu skanowane dokumenty nie zatną się. Drugą przydatną opcją jest czujnik grubości papieru – ostrzeże, gdy rolka wciągnie więcej niż 1 stronę.

Automatyczny podajnik

Automatyczny podajnik to podstawa. Umożliwia skanerowi samodzielną pracę. Dzięki podajnikowi, nie musisz stać przy urządzeniu i podawać po kolei kartek – skaner zrobi to za Ciebie.

Barwy skanowania

Nie wszystkie faktury są czarno-białe. Dzięki możliwości skanowania faktur kolorowych, zeskanujesz zarówno klasyczne druki, jak i np. faktury igłowe (najczęściej różowe).

Spektrum rozdzielczości

Skaner powinien posiadać szerokie spektrum rozdzielczości, aby każdy dokument był czytelny. Nie wszystkie faktury będą widoczne w uniwersalnej rozdzielczości. W porównaniu do faktur kolorowych, czarno-białe są lepiej widoczne w innej rozdzielczości.

Połączenie sieciowe

Połączenie z internetem i innymi urządzeniami umożliwia zsynchronizowanie ze skanerem każdego komputera dostępnego w biurze. Dzięki temu, wszyscy pracownicy mogą korzystać z jednego urządzenia (nawet nie wstając zza biurka!).

jaki skaner do biura rachunkowego 1024x640 1

Jaki model polecamy szczególnie?

Urządzenie, które polecamy to ADS-2400N marki Brother. Posiada ono wszystkie wymienione wyżej cechy. Wybór tego skanera gwarantuje zautomatyzowanie Twojej pracy i oszczędzi cenny czas.

Skaner ADS-2400N Brothera:

– jest dedykowany przedsiębiorstwom, które archiwizują duże ilości danych,
– kseruje 40 stron na minutę,
– łączy się z siecią bezprzewodową,
– oferuje opcję zapisu w trzech wariantach kolorystycznych,
– posiada podajnik
Więcej informacji na jego temat znajdziesz na stronie producenta.

Jaki skaner polecają inni księgowi?

Na naszej grupie na FB rozpoczęła się ostatnio dyskusja. Wynika z niej, że wielu księgowych również poleca skaner Brothera:

jaki-skaner-do-biura-rachunkowego-1-814x1024

Zautomatyzuj swoją pracę dzięki odpowiedniemu skanerowi!

Zdecydowanie nie warto stać przy sprzęcie i podawać pojedynczych kartek lub obserwować, czy skaner nie wciągnął podwójnych kartek. Skanery dostępne aktualnie na rynku oferują dużo więcej, niż podstawowe funkcje.

Dzięki systemowi OCR Scanye i skanerowi, możesz księgować nawet 4x szybciej.

Przyśpiesz i usprawnij swoją pracę!

Połącz Scanye ze swoim programem księgowym

Przyśpiesz swoją pracę! Zacznij już dziś w

aplikacji Scanye!

Powiązane artykuły

obsługa klienta w księgowości - Sylwia Zbierańska
Obsługa klienta w księgowości - jak budować trwałe i pozytywne relacje?
więcej
krajowy system e-faktur - chaos
Chaos czy porządek? Krajowy System e-Faktur wprowadza rewolucję w polskiej księgowości
więcej
współpraca biur rachunkowych z klientami
Komunikacja kluczem do sukcesu: współpraca Biur Rachunkowych z Klientami
więcej