Blog

FAQ

API

sign left

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.

sign right

Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:

– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule

– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny

– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny 

– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych

– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów

– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami

– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

 

Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia. 

Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.

Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.

Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:

– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.

– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.

Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.

  • – Oszczędność Czasu
    dzięki aplikacji mobilnej wysyłanie faktur (np.za paliwo prosto ze stacji benzynowej) będzie możliwe w kilka sekund
    dzięki fakturom elektronicznym wszystko można załatwić zdalnie, bez wycieczek do Biura Rachunkowego
  • – Oszczędność pieniędzy
    dla Przedsiębiorców korzystanie ze Scanye jest całkowicie bezpłatne
  • – Szybki kontakt
    dzięki komunikatorowi telefony, e-mail czy SMS-y zamienicie na szybkie wiadomości z potwierdzeniem odczytu,
  • – Bezpieczny Cyfrowy Segregator
    czyli stały dostęp do wszystkich przesyłanych dokumentów, które trafią do szyfrowanego Segregatora w chmurze.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu

Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.

Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.

A skąd ta pewność? 😉 Zdecydowana większość Twoich Klientów ma zapewne smartfona i korzysta już z wielu aplikacji, często znacznie bardziej skomplikowanych niż Scanye. 

Jeśli pojawią się wątpliwości co do korzystania z naszego programu, warto pokazać Przedsiębiorcom korzyści, jakie daje im Scanye:
oszczędność czasu dzięki przesyłaniu faktur i dokumentów w formie elektronicznej

większą terminowość w przekazywaniu dokumentów dzięki automatycznym przypomnieniom 

brak konieczności jeżdżenia do Biura Rachunkowego

proste przesyłanie dokumentów w formie zdjęć dzięki aplikacji mobilnej.

Nasi konsultanci chętnie podpowiedzą jak skutecznie rozmawiać z Twoimi Klientami. Posłuchaj ich podpowiedzi w trakcie bezpłatnej konsultacji.

Oczywiście, że tak!

Z punktu widzenia Scanye nie ma znaczenia, czy przerabiamy 100 faktur jednego Klienta czy kilka faktur u 100 Klientów. Nasz cennik jest na tyle elastyczny, że można go swobodnie dopasować do własnych potrzeb.

Chcesz się przekonać? Umów się na bezpłatne szkolenie.

To prawda, że Krajowy System e-Faktur zakłada rezygnację z dokumentów papierowych. Docelowo wszystkie faktury mają mieć postać elektroniczną. Jednak zanim to nastąpi, czeka nas sporo zamieszania. 

Nie wszyscy Przedsiębiorcy będą mieć obowiązek korzystania z KSeF-u. Część z nich nie ogarnie tego systemu, dlatego przez pewien czas część faktur będzie na mailu, część ciągle w wersji papierowej. Trzeba będzie wszystkiego szukać i sprawdzać bardzo dokładnie, żeby nie zaksięgować czegoś dwa razy. 

Dzięki Scanye wszystkie pliki – i te elektroniczne i te zeskanowane – będą w jednym miejscu, z możliwością szybkiego i łatwego wyszukiwania. A integracja z KSeF pozwoli dodatkowo na szybkie pobieranie dokumentów z rządowych serwerów.

To ułatwi i przyspieszy pracę, a zapoznanie się z automatyzacją pracy w Biurze Rachunkowym już teraz, będzie sporą przewagą nad konkurencją.

Przekonaj się jak proste może być księgowanie online. Umów się na bezpłatne szkolenie i poznaj zalety Scanye.

Rozszywanie faktur spiętych przez Klienta to rzeczywiście praca żmudna i… zupełnie niepotrzebna. Wystarczy, że Klient – zamiast zszywać wszystko ze sobą – sięgnie po telefon, zrobi zdjęcia dokumentów i prześle je na maila lub za pośrednictwem naszej aplikacji.

To z pewnością mniej czasochłonne zadanie, niż segregacja faktur, ręczne wklepywanie i porządkowanie w zajmujących miejsce segregatorach.

Dalej nie wierzysz, że można księgować online i przekonać do tego Klientów? Umów się na bezpłatne szkolenie i pozwól naszym Konsultantom rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.