FAQ – najczęściej zadawane pytania
Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.
Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:
– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule
– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny
– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny
– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych
– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów
– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami
– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.
Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia.
Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.
Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.
Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:
– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.
– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.
Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu
Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.
Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.
A skąd ta pewność? 😉 Zdecydowana większość Twoich Klientów ma zapewne smartfona i korzysta już z wielu aplikacji, często znacznie bardziej skomplikowanych niż Scanye.
Jeśli pojawią się wątpliwości co do korzystania z naszego programu, warto pokazać Przedsiębiorcom korzyści, jakie daje im Scanye:
– oszczędność czasu dzięki przesyłaniu faktur i dokumentów w formie elektronicznej
– większą terminowość w przekazywaniu dokumentów dzięki automatycznym przypomnieniom
– brak konieczności jeżdżenia do Biura Rachunkowego
– proste przesyłanie dokumentów w formie zdjęć dzięki aplikacji mobilnej.
Nasi konsultanci chętnie podpowiedzą jak skutecznie rozmawiać z Twoimi Klientami. Posłuchaj ich podpowiedzi w trakcie bezpłatnej konsultacji.
Oczywiście, że tak!
Z punktu widzenia Scanye nie ma znaczenia, czy przerabiamy 100 faktur jednego Klienta czy kilka faktur u 100 Klientów. Nasz cennik jest na tyle elastyczny, że można go swobodnie dopasować do własnych potrzeb.
Chcesz się przekonać? Umów się na bezpłatne szkolenie.
To prawda, że Krajowy System e-Faktur zakłada rezygnację z dokumentów papierowych. Docelowo wszystkie faktury mają mieć postać elektroniczną. Jednak zanim to nastąpi, czeka nas sporo zamieszania.
Nie wszyscy Przedsiębiorcy będą mieć obowiązek korzystania z KSeF-u. Część z nich nie ogarnie tego systemu, dlatego przez pewien czas część faktur będzie na mailu, część ciągle w wersji papierowej. Trzeba będzie wszystkiego szukać i sprawdzać bardzo dokładnie, żeby nie zaksięgować czegoś dwa razy.
Dzięki Scanye wszystkie pliki – i te elektroniczne i te zeskanowane – będą w jednym miejscu, z możliwością szybkiego i łatwego wyszukiwania. A integracja z KSeF pozwoli dodatkowo na szybkie pobieranie dokumentów z rządowych serwerów.
To ułatwi i przyspieszy pracę, a zapoznanie się z automatyzacją pracy w Biurze Rachunkowym już teraz, będzie sporą przewagą nad konkurencją.
Przekonaj się jak proste może być księgowanie online. Umów się na bezpłatne szkolenie i poznaj zalety Scanye.
Rozszywanie faktur spiętych przez Klienta to rzeczywiście praca żmudna i… zupełnie niepotrzebna. Wystarczy, że Klient – zamiast zszywać wszystko ze sobą – sięgnie po telefon, zrobi zdjęcia dokumentów i prześle je na maila lub za pośrednictwem naszej aplikacji.
To z pewnością mniej czasochłonne zadanie, niż segregacja faktur, ręczne wklepywanie i porządkowanie w zajmujących miejsce segregatorach.
Dalej nie wierzysz, że można księgować online i przekonać do tego Klientów? Umów się na bezpłatne szkolenie i pozwól naszym Konsultantom rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl