Zobacz wszystkie artykuły
Biuro rachunkowe

Funkcje Scanye, o których mogłeś nie mieć pojęcia

Autorzy
Ikona skanera kodu QR na zielonym tle.
underwood
Opublikowano:
June 15, 2021
Spis treści
Filtruj po kategoriach
Wyczyść
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Scanye to nie tylko szybki i wygodny OCR! Zmieniamy się, by lepiej służyć księgowym. Ciągła praca nad aplikacją przynosi efekty. Poznaj dodatkowe funkcje Scanye, które ułatwią Ci pracę i zautomatyzują powtarzalne czynności.

Wielu klientów rozpoczęło korzystanie z Scanye jako aplikacji do szybkiego księgowania faktur – OCR. Scanye to obecnie więcej – stajemy się platformą do wygodnej i wydajnej obsługi klientów biura rachunkowego. Łączymy księgowych i przedsiębiorców.

Nieustannie dodajemy nowe opcje, które pozwalają księgowym zaoszczędzić czas.

Spis treści

  1. Cyfrowe archiwum
  2. Panel klienta + aplikacja
  3. Bezstresowa komunikacja z klientem
  4. Nie tylko odczyt. Księgowanie faktur
  5. Dokumenty zawsze na czas

Cyfrowe archiwum faktur

Scanye to bezpieczne cyfrowe archiwum. Każdą zaksięgowaną fakturę znajdziesz w archiwum, bez konieczności przechowywania ich w formie papierowej. Dzięki filtrowaniu (np. alfabetycznie, po dacie lub nr. NIP) odszukasz potrzebny dokument w kilka sekund.

funkcje scanye- archiwum

Archiwum jest dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W pełni chronione i szyfrowane daje gwarancję, że dokumenty nie trafią w niepowołane ręce. Dostęp do archiwum ma księgowa (+ jej współpracownicy) oraz klienci.

Zaoszczędzisz dzięki niemu czas i miejsce w biurze.

Już wkrótce będziesz mógł przesłać wszystkie ważne dokumenty za pomocą Scanye!

Trwają prace nad funkcją, dzięki której w Scanye będzie można przechowywać nie tylko zaksięgowane faktury, lecz również inne ważne dla księgowych dokumenty (np. umowy z pracownikami, wyciągi bankowe).

Przeczytaj też:

Praca wyłącznie na e-fakturach jest zgodna z prawem – więcej w artykule!

Zapisz się już teraz na bezpłatne wprowadzenie!

Zyskaj dostęp do funkcji, które ułatwią Twoją pracę Odbierz bezpłatne szkolenie

Panel klienta i aplikacja na telefon

Scanye to również wygodna aplikacja dla Twoich klientów. Dzięki Panelowi Klient, zyskają dostęp do przesyłania plików i podgląd archiwum swoich faktur.

Z doświadczenia wiemy, że klienci lubią to usprawnienie, a praca on-line to dobry sposób na związanie klienta z usługami biura.

Twój klient będzie Ci wdzięczny. Zyska:

  • wgląd do archiwum swoich faktur (bez możliwości edycji!),
  • możliwość ekspresowej wysyłki faktur za pomocą zdjęcia zrobionego w aplikacji prosto z telefonu lub na przypisany adres e-mail,
  • brak konieczności przywożenia faktur osobiście, czyli oszczędność czasu.
  • zapraszanie klientów do Scanye jest proste. Zrobisz to za pomocą paru kliknięć.

Zobacz, jak do tematu podeszło biuro Finance Factory, których ponad 95% klientów przesyła faktury on-line.

funkcje scanye- archiwum

Bezstresowa komunikacja z klientem biura

Wprowadziliśmy opcję komunikacji między księgowym a klientem biura rachunkowego. Od teraz możesz prosto ze Scanye rozmawiać ze swoim klientem.

Masz możliwość automatycznego przypominania klientom o terminie dostarczania faktur. Oboje możecie komentować faktury, a po zamieszczeniu komentarza, otrzymacie powiadomienie w aplikacji. Historia tej korespondencji zostanie w programie.

Szybko rozwiejecie wątpliwości dotyczące danego dokumentu. Zyskasz miejsce, dzięki któremu ograniczysz liczbę niepotrzebnych telefonów, SMSów i maili, które co chwilę odrywają Cię od pracy.

Nie tylko odczyt. Księgowanie faktur

Scanye to nie tylko odczyt danych z zaimportowanych faktur – to również szybkie księgowanie faktur.

Warto zapamiętać, że to rozwiązanie, które można opisać jako 2w1, czyli odczyt + księgowanie.

Możesz tworzyć i wykorzystywać schematy księgowania. Dzięki tej funkcji oszczędzisz czas na powtarzalnych czynnościach. Jesteś ciekawy jak to działa?

W schemacie księgowym zawieramy numery kont/kolumn, odliczenia, rejestry, oznaczenia GTU lub JPK itd. – słowem wszystkie informacje, które pozwalają nam odpowiednio zaksięgować fakturę. Co więcej – system się uczy i zapamiętuje schematy księgowe dla danej pary „księgowany klient – jego kontrahent” (na podstawie pary NIPów) i automatycznie podpowiada ostatnio użyty schemat księgowy System się uczy. Dzięki ich zapamiętaniu, Scanye podpowie przy kolejnym dokumencie z tymi samymi kontrahentami (na podstawie nr. NIP), w jaki sposób zostali zaksięgowani wcześniej.

Nie musisz już oznaczać ich za każdym razem od nowa. Docelowo Twoja praca sprowadza się do sprawdzenia poprawności danych i upewnienia się, że używamy odpowiedniego schematu.

Dokumenty zawsze na czas

Wprowadzamy funkcję przypominania o dostarczeniu faktur. Dzięki Scanye, otrzymasz faktury i inne potrzebne dokumenty zawsze na czas. Za pomocą jednego kliknięcia, wyślesz klientowi wiadomość z przypomnieniem.

funkcje scanye - komunikat

Jakie korzyści z tego otrzymasz?

Po pierwsze oszczędzisz czas. Nie musisz już pisać SMSów czy dzwonić do klienta. Od teraz wystarczy, że klikniesz przycisk w Scanye.

Po drugie zaplanujesz pracę według swoich zasad. Nie musisz już czekać na klientów, którzy zwykle budzą się dzień przed terminem dostarczenia faktur i przekazują wszystkie dokumenty na raz. Możesz uniknąć “gorących okresów” w księgowości, dzięki systematycznej pracy z fakturami przekazywanymi przez klienta po otrzymaniu powiadomienia z prośbą.

Scanye – oszczędność czasu na wielu poziomach

Wiemy, że Twoja praca nie kończy się tylko na skanowaniu, odczycie i dekretowaniu faktur.
Księgowi są wielozadaniowi – pracują na różnych dokumentach, posiadają szeroką wiedzę oraz są w stałym kontakcie ze swoimi klientami.

Scanye tworzymy razem z użytkownikami, dlatego lista funkcji wspierających pracę księgowych wciąż się powiększa.

Zobacz, co o Scanye sądzą obecni użytkownicy oraz miej wpływ na funkcje, które pojawią się w przyszłości. Dołącz do naszej grupy na Facebooku.