Poznaj historię Małgorzaty Lewickiej, która zdecydowała się na modernizację swojego Biura Rachunkowego dzięki Scanye. Odkryj, jak zastosowanie nowoczesnego oprogramowania księgowego może przynieść znaczące korzyści, usprawnić pracę i poprawić relacje z Klientami.
Zastanawiasz się, jak sprawić, by Twoi Klienci czuli się naprawdę ważni? Ten tekst pokazuje, dlaczego doskonała obsługa klienta w księgowości to fundament trwałych relacji. Odkryj proste, ale genialne sposoby, by stać się dla nich nie tylko księgowym, ale prawdziwym wsparciem.
Krajowy System e-Faktur wprowadza istotne zmiany w polskiej księgowości, oferując nową, cyfrową formę faktur. Wprowadzenie mieszanych faktur elektronicznych i papierowych stawia Przedsiębiorców oraz Księgowych przed nowymi wyzwaniami logistycznymi i organizacyjnymi.
Odkryj strategie usprawniające komunikację między Biurem Rachunkowym a Klientami. Znajdź eksperckie porady, narzędzia i praktyki najlepsze dla Księgowych, by zbudować silniejsze i efektywniejsze relacje z Klientami.
Większość Księgowych zastanawia się jak podnieść ceny, a Ty ciągle odwlekasz rozmowy z Klientami? Nie trać więcej czasu, bo wkrótce… możesz nie mieć z kim rozmawiać. Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych i po prostu zacznij działać.
Działy Księgowe to kluczowy element każdej firmy. Jednak, pomimo swojej fundamentalnej roli, napotykają one na szereg wyzwań, które mogą znacząco wpłynąć na efektywność i płynność operacyjną organizacji. Poznaj pięć kluczowych problemów wewnętrznej księgowości.
Zastanawiasz się czy Twój program księgowy wystarczy do poprawnego wdrożenia KSeF-u? Programy księgowe, choć wydają się niezbędne do księgowania, okazują się niewystarczające. Poznaj 5 kluczowych problemów z tym związanych i opinię naszej ekspertki - Luizy Pieprzyk.
Poczucie zmęczenia, bezsilności, nadmiar stresu i brak chęci do dalszego działania to tylko niektóre z symptomów przemęczenia zawodowego. Nie warto więc bagatelizować pojawiających się objawów. Poznaj sprawdzone metody na wypalenie zawodowe.
Janek pracował w dziale Call Center w jednej z firm ubezpieczeniowych. Do jego zadań należało między innymi udzielanie klientom informacji o statusie prowadzonej sprawy oraz przyjmowanie dokumentów uzupełniających. Ale w pewnym momencie poczuł, że chce czegoś więcej, postawił na rozwój i... trafił do Scanye!
Zmiany w kontroli dostępu KSeF to temat, który powinien być znany każdej Księgowej i każdemu Przedsiębiorcy. Przeczytaj artykuł i poznaj wszystkie aspekty zmian.
Dowiedz się, jak Mały ZUS Plus w 2023 roku wpływa na obowiązki i korzyści dla Księgowych oraz Przedsiębiorców. Poznaj kluczowe aspekty tego rozwiązania.
Kiedy cała branża szuka informacji jak będzie działać KSeF, my pochylamy się nad najważniejszym - bezpieczeństwem. Posłuchaj szkolenia z Samirem Kayyali - ekspertem z zakresu doradztwa podatkowego oraz Łukaszem Podgajnym - Head of Product Scanye.