Księgowi często zastanawiają się, jak zareagują klienci na zmiany w biurze. Poznaj wskazówki na dobrze przeprowadzoną komunikację i skuteczne zachęcanie do współpracy. Zapraszanie klientów do Scanye jest proste i efektywne. Sprawdź, jak z tym tematem poradziło sobie biuro rachunkowe Finance Factory, którego ponad 95% klientów korzysta ze Scanye.

Kim jest Finance Factory?

Finance Factory to firma księgowa prowadzona przez Witka i Olę. Zajmują się głównie obsługą branży medycznej. 

Jak wiele osób z branży księgowej, mierzyli się z tymi problemami: 

  • zbyt późno dostarczanych faktur,
  • nadgodzin przed 20tym każdego miesiąca,
  • trudnej komunikacji z klientami.

Klienci przywozili faktury na ostatnią chwilę. Często też zapominali o terminach, dlatego Witek i Ola musieli przypominać o skompletowaniu dokumentów. 

Od momentu ich otrzymania poświęcali niepotrzebnie wiele czasu na segregowanie, skanowanie, weryfikowanie i księgowanie.

Jak Witek i Ola poprawili jakość swojej pracy?

Postawili na Scanye. Dlaczego? Sprawdź tu.

Witek z wcześniejszej pracy znał system OCR i wiedział, że jest przydatny. Dzięki Scanye, oprócz ułatwienia komunikacji z klientami, otworzyli się na rynek. Wygoda aplikacji i usługi w 100% on-line, związały użytkowników z ich biurem.

Jakie efekty osiągnęli? 

  • systematyczna, uporządkowana praca,
  • oszczędność czasu 
  • zadowolenie klientów.

Dołącz do Scanye.

Sprawdź, jakie to proste i odbierz darmowe szkolenie.

Zobacz już teraz

Jakie wyzwania się pojawiły?

Finance Factory wiedziało, że po podjęciu decyzji, muszą zaprosić do Scanye swoich klientów i rozpocząć wdrożenie. Chcieli zadbać, by klienci biura rachunkowego mieli czas na zapoznanie się z programem.

Z jakimi obiekcjami klientów przed wprowadzeniem Scanye mogli się spotkać?

  • nie są obeznani z technologią,
  • nie będą korzystać z programu,
  • wolą dostarczać faktury papierowe,
  • nie ufają technologii.

Sam proces zapraszania klientów jest prosty i nie wzbudził w nich obaw. Szczegółowo opisaliśmy go tutaj

Rozwiązanie. Kilka kroków do efektu

Witek i Ola postawili na jasną komunikację zmian. Dla pewności, informację o wprowadzeniu Scanye powtarzali kilka razy, podkreślając jego zalety. 

Udowodnili klientom, że to rozwiązanie będzie dla nich wygodne, ponieważ:

  • oszczędzi ich czas,
  • zapobiegnie zaległościom w dostarczaniu dokumentów,
  • wyeliminuje stres,
  • umożliwi dostęp do archiwum faktur.

Skorzystali z różnych kanałów przekazu informacji, czyli z:

  • wiadomości e-mail, 
  • SMS, 
  • telefonów,
  • informacji na mediach społecznościowych.

Dzięki temu mieli pewność, że informacja dotarła do wszystkich klientów

W wiadomościach otworzyli również furtkę na ich pytania i w razie potrzeby, opowiadali o nowym systemie pracy.

Finance Factory dało wybór stałym klientom.

W poście na Facebooku uwzględnili korzyści pracy ze Scanye:

W przypadku nowych klientów informują, że pracują ze Scanye. Klienci od początku mają założyć konto i dostarczać dokumenty on-line do programu. Nie budzi to ich sprzeciwu.

Efekt. Jak Scanye przyjęli klienci?

Ola i Witek komunikowali Scanye jako program który systematyzuje pracę, sortuje i segreguje faktury. Jak wspomnieli: “Nie było jakichś szczególnych pytań ze strony klientów. Oni działają odważniej – wprowadzamy i tak ma być”.

Klienci przyjęli zmianę pozytywnie. Doceniają dostarczanie dokumentów on-line i jest to dla nich wygodne. Szczególnie lubią aplikację mobilną, która daje możliwość przesyłania dokumentów nawet z samochodu. 

Podsumowanie

Zapraszanie do Scanye to kilka kliknięć. Należy przy tym pamiętać, żeby komunikat o programie dotarł do stałych klientów. 

Przykład Finance Factory pokazał, że klienci bardzo dobrze przyjmują zmianę. Scanye przyspiesza ich pracę. Przyzwyczajeni do wygody, nie opuszczą biura.

Oprócz zadowolenia klientów, Finance Factory otworzyło się na świadczenie usług w całej Polsce. Ze Scanye pracują zdalnie, szybciej i bez stresu.

Finance Factory: Facebookstrona www

Zobacz, jak łatwo zwiększyć wygodę pracy.

Darmowy okres próbny ze Scanye.

Sprawdź już teraz