image_sample

Obsługa klienta w księgowości - jak budować trwałe i pozytywne relacje?

Zastanawiasz się, jak sprawić, by Twoi Klienci czuli się naprawdę ważni? Ten tekst pokazuje, dlaczego doskonała obsługa klienta w księgowości to fundament trwałych relacji. Odkryj proste, ale genialne sposoby, by stać się dla nich nie tylko księgowym, ale prawdziwym wsparciem.

image_sample

Chaos czy porządek? Krajowy System e-Faktur wprowadza rewolucję w polskiej księgowości

Krajowy System e-Faktur wprowadza istotne zmiany w polskiej księgowości, oferując nową, cyfrową formę faktur. Wprowadzenie mieszanych faktur elektronicznych i papierowych stawia Przedsiębiorców oraz Księgowych przed nowymi wyzwaniami logistycznymi i organizacyjnymi.

image_sample

Komunikacja kluczem do sukcesu: współpraca Biur Rachunkowych z Klientami

Odkryj strategie usprawniające komunikację między Biurem Rachunkowym a Klientami. Znajdź eksperckie porady, narzędzia i praktyki najlepsze dla Księgowych, by zbudować silniejsze i efektywniejsze relacje z Klientami.

Nowość
image_sample

Jak podnieść ceny w Biurze Rachunkowym i nie stracić Klientów? Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych

Większość Księgowych zastanawia się jak podnieść ceny, a Ty ciągle odwlekasz rozmowy z Klientami? Nie trać więcej czasu, bo wkrótce… możesz nie mieć z kim rozmawiać. Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych i po prostu zacznij działać.

Aleksandra Kajda
Najnowsze wpisy

Obsługa klienta w księgowości - jak budować trwałe i pozytywne relacje?

Chaos czy porządek? Krajowy System e-Faktur wprowadza rewolucję w polskiej księgowości

Komunikacja kluczem do sukcesu: współpraca Biur Rachunkowych z Klientami

Jak podnieść ceny w Biurze Rachunkowym i nie stracić Klientów? Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych

Wszystkie wpisy
image_sample

Obsługa klienta w księgowości - jak budować trwałe i pozytywne relacje?

Zastanawiasz się, jak sprawić, by Twoi Klienci czuli się naprawdę ważni? Ten tekst pokazuje, dlaczego doskonała obsługa klienta w księgowości to fundament trwałych relacji. Odkryj proste, ale genialne sposoby, by stać się dla nich nie tylko księgowym, ale prawdziwym wsparciem.

image_sample

Chaos czy porządek? Krajowy System e-Faktur wprowadza rewolucję w polskiej księgowości

Krajowy System e-Faktur wprowadza istotne zmiany w polskiej księgowości, oferując nową, cyfrową formę faktur. Wprowadzenie mieszanych faktur elektronicznych i papierowych stawia Przedsiębiorców oraz Księgowych przed nowymi wyzwaniami logistycznymi i organizacyjnymi.

image_sample

Komunikacja kluczem do sukcesu: współpraca Biur Rachunkowych z Klientami

Odkryj strategie usprawniające komunikację między Biurem Rachunkowym a Klientami. Znajdź eksperckie porady, narzędzia i praktyki najlepsze dla Księgowych, by zbudować silniejsze i efektywniejsze relacje z Klientami.

Nowość
image_sample

Jak podnieść ceny w Biurze Rachunkowym i nie stracić Klientów? Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych

Większość Księgowych zastanawia się jak podnieść ceny, a Ty ciągle odwlekasz rozmowy z Klientami? Nie trać więcej czasu, bo wkrótce… możesz nie mieć z kim rozmawiać. Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych i po prostu zacznij działać.

Aleksandra Kajda
image_sample

5 najważniejszych problemów Działów Księgowych

Działy Księgowe to kluczowy element każdej firmy. Jednak, pomimo swojej fundamentalnej roli, napotykają one na szereg wyzwań, które mogą znacząco wpłynąć na efektywność i płynność operacyjną organizacji. Poznaj pięć kluczowych problemów wewnętrznej księgowości.

image_sample

W świecie KSeF - dlaczego programy księgowe nie wystarczą?

Zastanawiasz się czy Twój program księgowy wystarczy do poprawnego wdrożenia KSeF-u? Programy księgowe, choć wydają się niezbędne do księgowania, okazują się niewystarczające. Poznaj 5 kluczowych problemów z tym związanych i opinię naszej ekspertki - Luizy Pieprzyk.

image_sample

Wypalenie zawodowe w księgowości - jak sobie radzić?

Poczucie zmęczenia, bezsilności, nadmiar stresu i brak chęci do dalszego działania to tylko niektóre z symptomów przemęczenia zawodowego. Nie warto więc bagatelizować pojawiających się objawów. Poznaj sprawdzone metody na wypalenie zawodowe.

image_sample

O Janku, który z call center przesiadł się do sales teamu Scanye

Janek pracował w dziale Call Center w jednej z firm ubezpieczeniowych. Do jego zadań należało między innymi udzielanie klientom informacji o statusie prowadzonej sprawy oraz przyjmowanie dokumentów uzupełniających. Ale w pewnym momencie poczuł, że chce czegoś więcej, postawił na rozwój i... trafił do Scanye!

Joanna Michalska
01 02 ... 15

Przyśpiesz swoją
pracę

Zacznij już dziś

Zacznij już teraz