• Biuro rachunkowe
  • Jak podnieść ceny w Biurze Rachunkowym i nie stracić Klientów? Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych
jak podnieść ceny w biurze rachunkowym

Jak podnieść ceny w Biurze Rachunkowym i nie stracić Klientów? Poznaj sprawdzone sposoby Księgowych

To nie był łatwy rok dla branży księgowej. Gruntowna zmiana przepisów podatkowych, zwiększenie się liczby obowiązków czy galopująca inflacja to tylko część rzeczy, z którymi Księgowi i Przedsiębiorcy zmierzyli się w 2023 r. Sporo Księgowych wprowadziło nowe ceny obsługi ze względu na Polski Ład i rekordową inflację. Niestety nadchodzący rok wcale nie zapowiada się lepiej – cyfryzacja księgowości i wprowadzenie obowiązkowego Krajowego systemu e-Faktur to dla Księgowych nie tylko kolejne godziny poświęcone na szkolenia, webinary i naukę nowych przepisów, ale często także kompletna zmiana dotychczasowego stylu pracy. Podwyżki cen wydają się więc być nieuniknione. Ale jak rozmawiać o nich z Klientami? Przede wszystkim jak najszybciej, bo wkrótce okaże się, że… możesz nie mieć z kim rozmawiać.

 

2023 rok rozpoczęła prawdziwa rewolucja – w podatkach, procedurach i rozliczeniach. Ale to niewielkie zmiany w porównaniu z nadciągającym KSeF-em. Księgowi musza nauczyć się odpowiednio wyceniać swoją pracę i wiedzę, jednak często dość opornie podchodzą do tematu podnoszenia cen za swoje usługi. Dlaczego?

Głównym powodem jest obawa o utratę klientów. Argument “inni zrobią to taniej” bardzo często pojawia się w momencie negocjacji. I nie ma się czemu dziwić, skoro większość Biur Rachunkowych, poszukując nowych klientów gra właśnie ceną.

Spis treści

I wpada przez to w błędne koło, bo niższa cena oznacza konieczność obsługi większej ilości Klientów. A większa liczba Klientów to z kolei jeszcze mniej czasu na życie poza pracą, większe prawdopodobieństwo pomyłek i… zwiększone ryzyko utraty tych niezadowolonych z jakości świadczonych usług. 

Nie taka podwyżka straszna jak ją malują, czyli o obawach przed podnoszeniem cen w Biurze Rachunkowym

W ostatnich latach Biura Rachunkowe w Polsce zanotowały znaczny wzrost konkurencji na rynku. W efekcie wiele Biur stara się przyciągnąć Klientów oferując niższe ceny usług. Jednak wraz ze wzrostem kosztów prowadzenia biznesu, Księgowi coraz częściej decydują się na podnoszenie swoich stawek. Czy towarzyszą im przy tym jakieś obawy? Jeśli tak, to czego boją się najbardziej i czy w rzeczywistości te obawy się sprawdziły?

Niestety zawód księgowego nadal pozostaje zawodem nieuregulowanym prawnie, co sprawia, że ofert na rynku nie brakuje, przez co zawsze może znaleźć się osoba, która zrobi to samo, co my taniej. Czy możemy z tym realnie walczyć? - zadaje pytanie Agnieszka Dobras, twórczyni profilu @wyrachowana.ksiegowa na InstagramieFacebooku.

Wolny rynek cechuje się prawem wyboru: dobry Księgowy może obronić się jakością, nienaganną opinią i licznymi rekomendacjami, ale ostateczną decyzję i tak podejmie Klient. Klienci zadowoleni z naszych usług i tak raczej z nami zostaną na dłużej, a Klient niezadowolony może odejść nawet dlatego, że nie spodoba mu się Twoja nowa fryzura, niekoniecznie z powodu podwyżki cen - celnie podsumowuje.

scanye fb edyta o 1200x628 1

Edyta Ogrodowiak i Barbara Gajos, które pod nazwą @księgowi_specjaliści znajdziemy zarówno na Instagramie jak i Facebooku, zauważają, że obawy przed ponoszeniem cen są oczywiste, jednak wraz z upływem lat i doświadczeniem w branży zmienia się perspektywa i poziom tych obaw.

Na początku swojej działalności człowiek bardzo się boi po prostu stracić Klienta, bo każdy Klient to znaczny procent ogółu przychodu. Związujemy się z Klientami, poznajemy, więc do obawy dochodzą emocje - zauważają. - Czasem jak pytamy właścicieli innych biur jaką mają rentowność, to odpowiadają: “na życie mi starcza”. Początki naszej dojrzałości biznesowej to 5-6 rok działalności, a teraz, gdy dobijamy do 10 roku prowadzenia biura - wiemy ile podnieść, jak podnieść i „bierzemy na klatę” wszystkie możliwe konsekwencje - dodają.

Zatem czy wszystkie obawy towarzyszące Księgowym przy zwiększaniu cen mają odzwierciedlenie w rzeczywistości?

Nasi Klienci są w dobrych rękach, ufają nam i doskonale rozumieją zmiany cen, ponieważ wiedzą co się dzieje w Polsce. Najbardziej niepewne są nowe osoby, które dopiero co przyszły, a już mają płacić więcej - opowiada nam Wkurzona Księgowa, która na Instagramie oraz Facebooku dzieli się swoimi przemyśleniami i historiami z pracy w księgowości. - Nie dziwimy się, ale często po kilku miesiącach wracają, ponieważ nowa Księgowa, oferująca znacznie niższe stawki, nie spełnia oczekiwań, albo co gorsza, po samodzielnym księgowaniu okazało się, że to jednak nie jest takie proste. Dobrze świadczone usługi same się obronią. U nas w firmie po podwyżkach odszedł jakiś ułamek procenta Klientów, a spodziewaliśmy się więcej - dodaje Księgowa.

8288825 1
hand down

Dlaczego Księgowe
wybierają Scanye?

  • Szybkie księgowanie i koniec z nadgodzinami
  • Najlepszy OCR na rynku - koniec z papierowymi fakturami
  • Bezpieczne archiwum faktur online z dostępem 24/7
  • Odbieranie i wysyłanie faktur w KSeF
  • Wystawianie faktur sprzedażowych
  • Kontrola dostępu dla pozostałych pracowników Biura Rachunkowego

Jakie są sprawdzone sposoby na podnoszenie cen za swoje usługi?

Wiemy już, że podnoszenie cen w Biurze Rachunkowym jest naturalną rzeczą, która uwarunkowana jest wieloma czynnikami. Księgowi muszą mierzyć się ze wzrostem kosztów utrzymania działalności tak jak każdy Przedsiębiorca w Polsce. Dlatego zapytaliśmy nasze bohaterki o najlepsze sposoby na poinformowanie Klientów o podwyżkach.

Przygotowujemy indywidualnego maila - powiadomienie z grafiką, o bardzo informacyjnym charakterze. Nie tłumaczymy dlaczego, nie prosimy, po prostu informujemy. Jak ktoś pyta o powody, to oczywiście odpowiadamy. Zmianę stawek od stycznia 2023 komunikowaliśmy już w listopadzie - zdradzają nam Edyta Ogrodowiak i Barbara Gajos.

Bardzo podobnie do sprawy podchodzi Wkurzona Księgowa:

Firma, w której pracuję, liczy tysiące Klientów. Każda Księgowa obsługuje średnio 70 firm, więc ciężko by było poinformować każdego indywidualnie - opowiada. - Wysyłamy gotową informację, nie kajamy się, nie tłumaczymy za dużo, informujemy o możliwości rozwiązania umowy bez okresu wypowiedzenia, a w razie potrzeby zachęcamy do kontaktu z przypisaną Księgową. Takie działanie oraz to, że jesteśmy bardzo dużą firmą daje wrażenie, że ta cena jest nie do negocjowania i trzeba ją zaakceptować - dodaje.

jak podniesc ceny formularz 724x1024 1

Pobierz gotowe wzory pism

Przygotowaliśmy wzory pism w dwóch wersjach - formalnej i nieformalnej - by ułatwić Ci informowanie Klientów o podwyżce.

Pobierz wersję nieformalnąPobierz wersję formalną

Agnieszka Dobras wskazuje, że często spotykaną praktyką wśród Biur Rachunkowych jest otwarte informowanie o możliwości corocznej waloryzacji cennika usług przed nawiązaniem współpracy. Uważa, że jest to duże ułatwienie i jednocześnie zminimalizowanie negatywnych reakcji Klientów w przyszłości.

Z tego co widzę, jest to coraz popularniejsza praktyka - informacja o możliwości podwyżki stanowi część umowy o usługi księgowe. Wysokość podwyżki często jest wyrażana przez realny wskaźnik korelujący z sytuacją na rynku, np. wskaźnik wzrostu inflacji lub minimalnego wynagrodzenia za pracę - dzieli się z nami cennymi wskazówkami - Uważam, że jest to dobre rozwiązanie. Klient może z wyprzedzeniem przygotować się na zmiany ceny za usługi obserwując bieżące procesy zmian, a my jako usługodawcy możemy w każdej chwili udowodnić, że podwyżka ma charakter rynkowy i ekonomicznie uzasadniony.

Poznaj wszystkie funkcje Scanye

Zapisz się na niezobowiązującą prezentację produktową już dziś!

Oczywiście nawet w takiej sytuacji może znaleźć się klient, który okaże wzburzenie i niezadowolenie. To zrozumiałe i wymaga od Księgowych dużo empatii oraz zrozumienia - jako ludzie jesteśmy tak skonstruowani, że nie lubimy nagłych zmian, szczególnie jeżeli dotykają naszego portfela. Dlatego często się buntujemy. W takiej sytuacji warto wytłumaczyć, że każdy rok podatkowy przynosi wiele zmian i wymaga podjęcia czynności wdrożeniowych względem nowych rozwiązań prawnych. Nowa cena jest też zatem wyrazem nowych obowiązków i dalszej, stałej kontroli merytorycznej - dodaje Księgowa.

Sprawdzonych sposobów na podnoszenie cen w Biurze Rachunkowym może być kilka, ale dopiero odpowiednia argumentacja to klucz do sukcesu. Zastanawiasz się jak to zakomunikować? Pokaż, że zyskują dwie strony! 

 

Szybka wysyłka dokumentów do Biura Rachunkowego, cyfrowe i przejrzyste archiwum wszystkich faktur czy bezproblemowy kontakt z Księgową – to tylko kilka korzyści jakie zyskują Przedsiębiorcy. Sprawdź wszystkie z nich.

Czy “walka ceną” w Biurze Rachunkowym ma jeszcze sens?

Pomimo coraz większej świadomości osób niezwiązanych z branżą, wciąż zdarzają się przypadki gdy Klienci decydują się na wybrane usługi sugerując się wyłącznie ceną. Taką sytuację wykorzystują później Biura Rachunkowe, które silna konkurencja lub brak dostatecznej ilości Klientów skłania ku zaniżaniu cen. Niestety, obniżki mogą prowadzić do poważnych konsekwencji, takich jak niska rentowność i problemy finansowe, a które znowu mogą zagrażać przetrwaniu firmy. Dlatego ważne jest, aby Księgowe prowadziły swoją działalność zgodnie z zasadami rynkowymi i oferowały usługi w konkurencyjnych cenach, ale adekwatnych do jakości i poziomu wykonywanych usług. Wspólnie z naszymi rozmówczyniami zastanawiamy się czy “walka ceną” w branży księgowości ma jeszcze sens.

Klient często pójdzie właśnie tam, gdzie jest taniej i nie zwraca uwagi na to, kto tak naprawdę go obsługuje: księgowa, doradca podatkowy czy biegły rewident (często wymagając bycia wszystkimi naraz w jednej osobie za jak najniższą stawkę). W najlepszej sytuacji pozostają nadal Biura Rachunkowe w małych miejscowościach, często jedyne w okolicy. To właśnie one mają prawo do monopolu na rynku i dowolnego ustalania cennika - w większych miastach jest trudniej, bo łatwiej o konkurencję - zauważa Agnieszka Dobras.

Edyta Ogrodowiak i Barbara Gajos wychodzą z założenia, że licytowanie się niestety jest dość powszechną praktyką:

Mamy wolny rynek, walka cenowa była i będzie. Nie każdy ma takie same koszty, nie każdy ma taki sam zakres obsługi. Naszym marzeniem było stworzenie kancelarii, do której może przyjść Klient, wypić dobrą kawę, mieć ładną przestrzeń dookoła. Gdzie mogę zaprosić specjalistów z innych dziedzin z zakresu prowadzenia firmy – np. prawnika, doradcę podatkowego, gdzie wspólnie możemy porozmawiać o rozwoju i zabezpieczeniu biznesu naszego Klienta - jednogłośnie stwierdzają.

jak podnieść ceny w biurze rachunkowym - wkurzona księgowa

Cena jest ważna, ale najważniejsze są jakość i profesjonalizm. Wymagajmy wywiązywania się z umów, ale my też się z nich wywiązujmy. Klient musi mieć poczucie bezpieczeństwa, a jakość powinna być zawsze na najwyższym poziomie - stwierdza @Wkurzona Księgowa - Powołujemy się na zmiany podatkowe przy podnoszeniu cen, więc musimy być na nie gotowi i wyszkoleni, tak aby Klient nie bał się tych zmian, a jednocześnie płacił nam za to, że może być spokojny w tym zakresie - zauważa.

Doceń swoją pracę i podnieś swoje ceny!

Razem z naszymi rozmówczyniami uważamy, że niezwykle ważne jest to, aby Księgowe i Księgowi nauczyli się doceniać swoją ciężką pracę i posiadane umiejętności. Nieustająca nauka zmian w przepisach podatkowych, która wiąże się z coraz to nowszymi szkoleniami, wzrost kosztów związanych z utrzymaniem firmy czy ciężka sytuacja gospodarcza nie wpływa pozytywnie na branżę i wymusza podwyżki nawet u najbardziej zagorzałych przeciwników.

scanye fb agnieszka d 1200x628 1

Musimy nauczyć się cenić własną pracę i posiadane umiejętności. Prawda jest taka, że nikt nie będzie nas szanował, dopóki sami nie zaczniemy tego robić. Utrzymanie się w naszym zawodzie wymaga nieustannego rozwoju osobistego - często przejawia się to w godzinach spędzonych na czytaniu i analizowaniu komentarzy do ustaw podatkowych, uczestnictwie w drogich szkoleniach i webinarach, utracie naszego czasu wolnego, który moglibyśmy spożytkować na spotkania z rodziną lub ulubione hobby - stwierdza Agnieszka Dobras - My wiemy jakie są kulisy naszej pracy i ile to nas kosztuje - niejednokrotnie: łez bezradności, wiader melisy i nieprzespanych nocy - gorzko dodaje Księgowa.

Masz dość nadgodzin?

Sprawdź jak Scanye radzi sobie z nadgodzinami i odzyskaj czas dla siebie!

Wkurzona Księgowa ma cenne wskazówki dla osób, które nie są do końca przekonane:

Nie wahajcie się, jeżeli podwyżki są uzasadnione i sami byście sobie tyle zapłacili za swoje usługi. Podnieście ceny tak, aby pokryły inflację, wyższe wynagrodzenia pracowników oraz szkolenia - apeluje Księgowa - ale nie dla własnych korzyści, ponieważ wiemy jaka jest sytuacja, dlatego nie wykorzystujmy jej aż tak. Bądźmy fair wobec siebie i Klienta! - dodaje.

Edyta Ogrodowiak i Barbara Gajos dzielą się z nami gotowym planem na wprowadzenie podwyżek w Biurze Rachunkowym:

Rada 1 – zrobienie firmowego budżetu, w którym trzeba ująć wszystkie koszty stałe, zmienne i oczywiście przychody. Ustalić najważniejsze wskaźniki. Nie można zarządzać czymś, czego nie potrafimy zmierzyć.

 

Rada 2 – jeśli przed wysłaniem podwyżki masz milion myśli, dlaczego tego nie zrobić i skupiasz się na tym, co pomyśli sobie Klient, a nawet już wyobrażasz co Tobie powie – pamiętaj, że to TYLKO Twoja projekcja. Może się okazać, że w informacji zwrotnej dostaniesz odpowiedź: „Ok, potwierdzam.”

 

Rada 3 – wyobraź sobie co się może zdarzyć najgorszego. Wtedy nic Cię nie zaskoczy 🙂 Nie przyjmie podwyżki i stracisz Klienta? A może właśnie spotkacie gdzieś pośrodku i będziecie negocjować? Może zadzwoni i będzie krzyczał – ale czy wtedy chcesz dalej świadczyć dla takiej osoby usługi? Warto znać swoją wartość i stawiać jasne granice.

 

Rada 4 – warto postawić na szkolenia z kompetencji takich jak sprzedaż, negocjacje i marketing.

 

Rada 5 – ostatnia, ale chyba najważniejsza – w obsłudze Klienta traktujmy go tak, jakbyśmy same chciały być traktowane. Tylko tyle i aż tyle.

Legendarne wsparcie
gwarantujące odpowiedź w mniej niż 60 sekund!

Ciesz się darmowym wsparciem eksperckim, na każdym etapie korzystania ze Scanye! 

  • Decydując się na Scanye, opiekę klienta otrzymasz zupełnie za darmo!
  • Potrzebujesz pomocy? Zespół wsparcia klientów odpowie na czacie w mniej niż 60 sekund!
  • Wolisz bezpośredni kontakt z doradcą? Skorzystaj z infolini i ciesz się profesjonalną obsługą!
zdjecie

Sylwia

Head of Customer Success

CENNA WSKAZÓWKA!

Jeśli stres przed podniesieniem cen jest tak wielki, że na samą myśl robi Ci się słabo, to znaleźliśmy na to rozwiązanie! Klientom, którzy używają Scanye zaproponuj niższą podwyżkę, ponieważ możesz ich obsługiwać o wiele szybciej, sprawniej, a do tego odchodzą wieczne zmartwienia o nieterminowych fakturach czy utrudnionej komunikacji. Możesz być pewien, że Klienci bez większych problemów zaakceptują podwyżkę, która znacznie nie obciąża ich budżetu. 

Jak podnieść ceny?

Doskonale wiemy, że Księgowe i Księgowi znacznie częściej niż na nadmiar, cierpią na brak czasu. Jeśli jednak wydaje Ci się, że poświęcenie całego dnia na telefony czy spotkania z klientami to marnowanie drogocennych chwil, pomyśl o tym jak o inwestycji w przyszłość swojej firmy.

1. Postaw na bezpośredni kontakt

Klienci potrzebują zwykle od 3 miesięcy do roku, zanim myśl o zmianie Biura Rachunkowego przekują w rzeczywiste działanie. Koniec roku, widmo nadchodzących zmian i rozmowy o cennikach mogą skutecznie przyspieszyć ten proces.

Jeśli jednak skontaktujesz się z nimi osobiście, poczują się zaopiekowani i docenieni. I chętniej z Tobą zostaną.

2. Dopasuj formę

A co w sytuacji, kiedy znasz swoich klientów na tyle, by móc powiedzieć, że wolą kontakt mailowy zamiast telefonicznego? Albo Ty taki kontakt preferujesz? Nic straconego! I do takiej formy przekazywania informacji warto odpowiednio się przygotować:

– usiądź i przemyśl co chcesz zawrzeć w mailu.

– stwórz schemat, który będziesz tylko odpowiednio modyfikować w zależności od adresata

– postaraj się dodawać indywidualne elementy, by każdy z Klientów miał poczucie, że zwracasz się właśnie do niego

3. Posługuj się konkretami

Zamiast wstydliwie przebąkiwać o konieczności podniesienia cen, jasno pokaż Klientom z czego wynikają zmiany. Przecież galopująca inflacja, rosnące ceny żywności czy ceny paliwa, jakich nie pamiętają najstarsi górale w równym stopniu dotykają i Ciebie i Klientów.

Oni martwią się rosnącymi składkami, Ty o wiele większą ilością pracy i widmem ciągłych poprawek. Bo skoro nikt tak do końca nie wiem jak interpretować nowe przepisy, to pewnie będzie sporo zamieszania. 

Szukając konkretów warto odnieść się też do wydarzeń z przeszłości. Oblicz jak długo Twój Klient jest z Tobą, ile dokumentów w tym czasie od ciebie otrzymał. Podkreśl profesjonalizm i wysoką jakość swoich usług i podziękuj za dotychczasowe zaufanie.

4. Pokaż, że obie strony zyskują

Często obawiamy się, że Klienci, słysząc o wzroście cen poczują się oszukani lub wykorzystywani. Tymczasem szczera rozmowa o finansach pozwala budować solidną relację biznesową. Klienci dostają jasny sygnał, że są traktowani fair, a obsługująca ich osoba stawia na transparentność. To z kolei przekłada się na przekonanie, że równie klarownie wykonuje codzienne obowiązki, co dodaje wiarygodności i buduje poczucie lojalności.

 

Dlatego Klientom, którzy korzystają ze Scanye zaproponuj niższą cenę, ponieważ na ich obsługę poświęcisz o wiele mniej czasu. Do tego nie musisz się już martwić o nieterminowe faktury czy ciężką komunikację. Możesz też być pewien, że Klienci łatwiej zaakceptują podwyżkę, która  nie obciąża ich budżetu. 

Podwyżka ceny i więcej czasu?

Tylko ze Scanye! Wypróbuj wszystkie funkcjonalności

A jeśli obawiasz się negatywnej reakcji...

…daj Klientom coś ekstra, na przykład dostęp do nowoczesnych rozwiązań. Aplikacja Mobilna czy Cyfrowy Segregator to nie tylko bardzo praktyczne rozwiązania, które ułatwią życie Klientom. To także coś, co skutecznie wyróżni Cię na tle konkurencji – tylko niecałe 20% Biur Rachunkowych korzysta udogodnień dla klientów, np. panel do przesyłania faktur i archiwum 24/7 – i przygotuje na wprowadzenie KSeF-u.

5. Przedstaw plan działania

Jasno określ termin, w którym zapowiadane zmiany wejdą w życie. To pozwoli Klientom psychicznie się przygotować ;), a Tobie da poczucie kontroli i sprawczości. To ważne zwłaszcza w czasie, kiedy cała branża zmuszona jest do podporządkowania się niejasnym wytycznym, wywołującym poczucie bezradności i chaosu. Wspólny front i jasno ustalone zasady dalszej współpracy staną się jasnym światełkiem w ciemnym tunelu Nowego Ładu.

Komentarzy do tekstu udzieliły:

Agnieszka 1

Agnieszka Dobras – Certyfikowana główna Księgowa, specjalizującą się w rozliczeniach podatkowych, inspektor BHP oraz ochrony przeciwpożarowej. Z pasji do prawa podatkowego i księgowości założyła bloga o tematyce finansowo-podatkowej o nazwie „Wyrachowana Księgowa” na FacebookuInstagramie. Prywatnie kocia mama, zakochana w tańcu, dobrej literaturze i odkrywaniu świata.

Komentarzy do tekstu udzieliły:

Edyta Ogrodowiak

Barbara GajosPrzedsiębiorczyni oraz współzałożycielka Biura Rachunkowego “Księgowi Specjaliści”. Posiada Certyfikat Księgowy i wieloletnie doświadczenie, jest niekwestionowaną miłośniczką tabelek. Na co dzień w gąszczu przepisów odnajduje rozwiązania najkorzystniejsze dla Klientów. Prywatnie wielka fanka ogrodów i odpoczynku. Współtwórczyni profilu “Księgowi Specjaliści” na Facebooku, Instagramie oraz Tik Tok-u.

Barbara Gajos 1

Edyta Ogrodowiak Przedsiębiorczyni oraz współzałożycielka Biura Rachunkowego “Księgowi Specjaliści”. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, analizie biznesowej i bankowości. Organizatorka i pasjonatka rozwoju osobistego. Negocjacje i rozwiązywanie problemów to jej żywioły, a praca z ludźmi daje najwięcej satysfakcji. Współtwórczyni profilu “Księgowi Specjaliści” na Facebooku, Instagramie oraz Tik Tok-u.

wkurzona ksiegowa 1

Wkurzona Księgowa – Księgowa, która aktywnie rozwija swoją markę osobistą i buduje szerokie grono zaangażowanych odbiorców. Na swoim Instagramie oraz Facebooku pod nazwą “Wkurzona Księgowa” w zabawny i błyskotliwy sposób dzieli się przemyśleniami oraz historiami z pracy w księgowości.

Przyśpiesz i usprawnij swoją pracę!

Połącz Scanye ze swoim programem księgowym

Przyśpiesz swoją pracę! Zacznij już dziś w

aplikacji Scanye!

Powiązane artykuły

obsługa klienta w księgowości - Sylwia Zbierańska
Obsługa klienta w księgowości - jak budować trwałe i pozytywne relacje?
więcej
krajowy system e-faktur - chaos
Chaos czy porządek? Krajowy System e-Faktur wprowadza rewolucję w polskiej księgowości
więcej
współpraca biur rachunkowych z klientami
Komunikacja kluczem do sukcesu: współpraca Biur Rachunkowych z Klientami
więcej