Scanye logo kwadrat
„Gdy nowoczesność spotyka się z księgowością

Biuro Usług Rachunkowych FIT PODATKI

1 01

O firmie

Biuro Usług Rachunkowych FIT PODATKI

Joanna Kępka to Księgowa, która wyprzedza swoją epokę i stawia na nowoczesną księgowość. Jak sama przyznaje – przygodę z księgowaniem zaczynała w czasach, kiedy komputery były nowością, a programy księgowe dopiero raczkowały. Dziś nasza bohaterka chętnie sięga po nowoczesne rozwiązania i niekonwencjonalne drogi dotarcia do klientów. Czego szuka na TikToku i za co jej Klienci pokochali Scanye?

Czas użytkowania Scanye:

3 lata

Problemy przed Scanye:

Utrudniona komunikacja z Klientami, brak bezpieczeństwa danych, mało czasu dla siebie

Po jakim czasie odczuła efekt Scanye:

5 miesięcy

Opis Problemu

Z księgowością związana jest od 20 lat. W tym czasie pracowała w różnych firmach, zajmowała się zarówno obsługą dużych spółek akcyjnych, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych. Kiedy zdecydowała się na otwarcie własnego Biura Usług Rachunkowych FIT PODATKI, przedsiębiorcy przyszli do niej właściwie sami.

współpraca biur rachunkowych z klientami

Bardzo lubię swoją pracę i Klienci chyba to czują – wyjaśnia Joanna – Większość z nich jest ze mną od lat – z moich usług zrezygnował tylko jeden klient, zmuszony do zamknięcia swojej działalności. Reszta trwa mimo zmian w przepisach, a nawet moich podwyżek – dodaje ze śmiechem Księgowa.

Potrzeby – nie tylko cyfry, ale i ludzie

Dla naszej rozmówczyni liczy się coś więcej niż zbilansowane księgi. Pragnęła narzędzia, które zbliży ją do Klientów, ułatwi komunikację i sprawi, że ich dane będą bezpieczne jak w banku. Scanye okazało się być tym, co pozwoliło jej nie tylko śledzić cyfry, ale budować trwałe relacje oparte na zaufaniu. 

 

A jaki był największy problem? Zdecydowanie relacje z Klientami. Jak sama mówi były dni, kiedy czuła się jak w call center, bo jeden telefon z pytaniami gonił drugi. Starała się jednak wyraźnie stawiać granice i uprzedzać, w które dni trudno jej będzie odebrać.

 

  • Przedsiębiorca nie musi znać przepisów, od tego ma mnie – mówi nasza bohaterka i  kontynuuje: – Jego zadaniem jest prowadzenie biznesu, moim – odpowiednia interpretacja ustaw i rozporządzeń i trochę prowadzenie Klienta za rękę. Musi ufać mi na tyle, by zadzwonić do mnie przed podjęciem trudnych decyzji, zamiast zlecać odkręcanie problemów po fakcie. A ja chcę mu dać pewność, że nie będzie problemu z kontaktem – zaznacza Joanna.

 

Dlatego właśnie ta potrzeba usprawnienia kontaktu była jednym z impulsów, by poszukać odpowiednich rozwiązań. Nowoczesna księgowość to zdecydowanie styl pracy Joanny.


Social media, Internet, komunikatory to dziś nieodłączna część naszego życia prywatnego, a często również pracy. Dzięki nim jesteśmy na bieżąco z wieloma rzeczami i z wieloma osobami. Ja bardzo nie lubię stać w miejscu, jestem maniakiem nauki, codziennie wyszukuję coś nowego. Dlatego też doceniam narzędzia, które pozwalają mi lepiej i sprawniej pracować i komunikować się z Klientami, zwłaszcza w czasie pandemii – podkreśla nasza bohaterka.

Czy Klienci mają obawy? Oczywiście. Na początku często słyszę, że ktoś sobie nie poradzi, że to nie dla niego. Ale kiedy wspólnie przechodzimy przez instalację aplikacji i pierwsze przesyłanie faktur, okazuje się, że jest to proste i intuicyjne dla większości osób. Klienci nie mają problemu z bieżącym wysyłaniem faktur, ja dostaję je na czas, a dodatkowo oboje mamy kopie plików, więc nie trzeba obawiać się zagubienia dokumentów. Same plusy – podkreśla Joanna.

Joanna Kępka
Biuro Usług Rachunkowych FIT PODATKI

Pierwsze kroki ze Scanye – rewolucja w biurze

Wdrożenie Scanye okazało się być przełomowym momentem dla Jej Biura Rachunkowego. Razem z całym zespołem podjęli wyzwanie, a ich Klienci szybko docenili prostotę i intuicyjność nowego systemu. Nasza bohaterka uważa, że to początek nowej ery w komunikacji i zarządzaniu dokumentami.

 

Jak zaznacza nowe technologie pozwalają zaoszczędzić czas – nie tylko Jej, ale też Klientom. Nie trzeba zbierać, skanować, ani przywozić dokumentów. Wystarczy zrobić zdjęcie i przesłać je za pośrednictwem aplikacji. Wszystko w idealnym dla Klienta miejscu i czasie, bo nawet zdjęcia przesłane w środku nocy trafią do Księgowej. Jednak mimo wszystkich plusów, niektórzy wciąż podchodzą do nowinek technologicznych z rezerwą.

Inny wymiar księgowości

Chociaż teraz nasza Księgowa czerpie pełnymi garściami z opcji dostępnych w Scanye i nowoczesna księgowość to to, co lubi najbardziej, przyznaje, że początki nie były tak różowe. Zapoznanie się z programem, ustawienie odpowiednich schematów czy znalezienie rozwiązań idealnych dla siebie wymagało nieco czasu i wysiłku. Spostrzeżenia Pani Joanny potwierdza inna Scanyeowa Księgowa – Dominika. Ale finalnie obie są zdania, że zdecydowanie warto się przełamać.

-Scanye wpisuje się w nowoczesne trendy, nie ogranicza, a wręcz poszerza horyzonty. Dzięki programowi pracuję znacznie szybciej, samo sprawdzenie poprawności danych zajmuje dosłownie chwilę. Komunikator i komentarze zapewniają mi stały kontakt z Klientami. Wiem, że czują się wyjątkowi i zaopiekowani, a ja mogę poświęcić im odpowiednią ilość czasu i budować relacje oparte na zaufaniu i lojalności – podkreśla Joanna.

Zaoszczędzone godziny Joanna przeznacza na swoją pasję, czyli na… księgowość. Zwłaszcza w dobie zmian przepisów i ciągłych problemów z interpretacją kolejnych rozporządzeń, głód wiedzy, jaki odczuwa nasza bohaterka, może mieć nieoczekiwany finał.

SC02 sh03 00262 01

-Widzę, że moi Klienci są mocno zdezorientowani. Ale nie ma się czemu dziwić, skoro nawet wśród księgowych ile osób, tyle opinii. Staram się nie tylko ciągle gromadzić i poszerzać swoją wiedzę, ale też przekazywać ją dalej. Lubię dzielić się z kimś zdobytymi informacjami, wskazywać drogę i szukać rozwiązań. To trochę taka moja misja – wyjaśnia pani Joanna. – Chcę wychodzić poza schematy i przy okazji pomagać ludziom. Dlatego zainteresowałam się TikTokiem i chcę spróbować swoich sił właśnie na tej platformie.

Księgowo! Scanye przyspieszy Twoją pracę o 70%!

Umów się na darmową konsultację i wypróbuj za darmo.

Automatyzacja przekazywania faktur do Biura Rachunkowego

Inteligentne odczytywanie danych z faktur - bez przepisywania!

Darmowe i nielimitowane wystawianie faktur

Kontrola nieopłaconych faktur i koszyk przelewów

Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne i komputer

Liczby Liczby mówią same za siebie

Po wdrożeniu Scanye, Joanna i jej biuro FIT PODATKI zauważyły znaczącą poprawę w kilku kluczowych obszarach:

 

Zwiększenie efektywności pracy o 30%: Automatyzacja procesów księgowych, takich jak wprowadzanie danych i klasyfikowanie dokumentów, pozwoliła Joannie i jej zespołowi zaoszczędzić cenny czas. Średnio, miesięczne przetwarzanie dokumentacji skróciło się o 20 godzin, co pozwoliło na lepsze skupienie się na potrzebach Klientów.

 

Redukcja błędów o 40%: Dzięki precyzyjnym narzędziom weryfikacji danych i automatycznym przypomnieniom, liczba błędów w dokumentacji spadła o niemal połowę. To nie tylko podnosi jakość usług, ale także zapewnia większe bezpieczeństwo finansowe. 

 

Poprawa satysfakcji Klientów: Feedback od Klientów był zdecydowanie pozytywny, z 95% wyrażającym zadowolenie z łatwości użytkowania Scanye i dostępności całego zespołu w Biurze Rachunkowym. 

 

Większa dostępność dla Klientów: Przed wdrożeniem Scanye, Joanna była w stanie obsłużyć około 70 klientów miesięcznie bez utraty jakości usług. Dzięki zwiększonej efektywności, liczba ta wzrosła do 90, co oznacza wzrost możliwości przyjmowania nowych zleceń o prawie 30%.

 

Nasza bohaterka podkreśla, że korzyści płynące z używania Scanye wykraczają poza same liczby. Narzędzie nie tylko zrewolucjonizowało sposób, w jaki jej biuro zarządza dokumentacją, ale również przyczyniło się do głębszego zrozumienia potrzeb Klientów i dostosowania do nich oferowanych usług.

Zwiększenie efektywności pracy o 30%

Redukcja błędów o 40%

Poprawa satysfakcji Klientów

Większa dostępność dla Klientów

Twój sukces ze Scanye
Wspieramy Cię w każdym momencie księgowania!
  • Decydując się na Scanye, opiekę klienta otrzymasz zupełnie za darmo!
  • Potrzebujesz pomocy? Zespół wsparcia klientów odpowie na czacie w mniej niż 60 sekund!
  • Wolisz bezpośredni kontakt z doradcą? Skorzystaj z infolini i ciesz się profesjonalną obsługą!
zdjecie
Sylwia
Head of Customer Success