Blog

FAQ

API

DLA KSIĘGOWYCH

Ponad 60% mniej pracy z dokumentami i klientami.

4x szybsze wprowadzanie dokumentów.
70% mniej telefonów klientów.
80% oszczędności na drukowaniu.
80% oszczędności na materiałach biurowych.

Zyskasz czas na pracę merytoryczną z klientem.

ODCZYT-FAKTUR-KSIEGOWANIE.png
BIURKO.png
konwersjacje_klient_biuro_rachunkowe_scanye.png
LISTA-PLIKOW-W-CHMURZE.png
KONTROLA-DOSTEPU-1.png

OCR

Biurko księgowej

Konwersacje z Klientem

Archiwum faktur

Kontrola dostępu

Prowadzisz Biuro Rachunkowe?

Ile czasu tracisz na:

clock
PASEK3

Przepisywaniu danych z faktur do programu księgowego

Nawet 80 godzin tygodniowo

Przypominaniu Klientom o wysłaniu dokumentów do dekretowania

Nawet 24 godziny tygodniowo

Szukaniu, segregowaniu i przygotowywaniu dokumentów dla Klientów

Nawet 16 godzin tygodniowo

Korespondencji z Klientami: czego dotyczy koszt

Nawet 12 godzin tygodniowo

Umów się na
bezpłatną konsultację

Pokażemy Ci jak ułatwić i przyspieszyć pracę w Biurze Rachunkowym oraz:

319318041 503155055243218 3762630396040009961 n

Marcin

Twój Opiekun w Scanye

Dlaczego Biura Rachunkowe
wybierają Scanye?

hand down
ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE

Masz dość nadgodzin ?

Scanye pomoże Ci zaoszczędzić 2 minuty na każdej fakturze. Korzystaj z najszybszego OCR-a w Polsce i księguj bezbłędnie nawet 1000 faktur dziennie.

konwersjacje klient biuro rachunkowe scanye

Łatwa komunikacja z Klientami

Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty oraz “czego dotyczy faktura”, napisz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Zobacz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.

LISTA PLIKOW W CHMURZE

Wszystkie dokumenty w chmurze

Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe – wszystko przechowuj  w bezpiecznym segregatorze online – dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie. W razie czynności sprawdzających potrzebne dokumenty przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.

BIURKO

Elektroniczne Biurko Księgowej

W jednym miejscu widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.

OCR

Faktur

Łatwa komunikacja

z Klientami

Wszystkie dokumenty

w chmurze

Elektroniczne

Biurko Księgowej

Integracja

z KSeF
OCR Faktur
ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE

Masz dość nadgodzin ?

Scanye pomoże Ci zaoszczędzić 2 minuty na każdej fakturze. Korzystaj z najszybszego OCR-a w Polsce i księguj bezbłędnie nawet 1000 faktur dziennie.

Łatwa komunikacja
z Klientami
KONWERSACJE

Łatwa komunikacja z Klientami

Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty oraz „czego dotyczy faktura”, napisz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Zobacz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.

Wszystkie dokumenty
w chmurze
LISTA PLIKOW W CHMURZE

Wszystkie dokumenty w chmurze

Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe – wszystko przechowuj  w bezpiecznym segregatorze online – dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie. W razie czynności sprawdzających potrzebne dokumenty przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.

Elektroniczne
Biurko księgowej
BIURKO

Elektroniczne Biurko Księgowej

W jednym miejscu widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.

Integracja
z KSEF
INTEGRACJA KSEF

Integracja z KSeF

Zamiast kilku programów do zarządzania elektronicznymi fakturami Klientów, wykorzystaj Scanye


Zobacz wszystkie wystawione przez Klienta dokumenty w jednym miejscu z możliwością wygenerowania PDF-a z faktury oraz eksportu do Twojego  programu księgowego

Zaufało nam ponad 2400 Biur
Rachunkowych w Polsce

chat2

Integracje z programami
księgowymi

Wyróżnij swoje
Biuro Rachunkowe na rynku:

Zamiast walczyć o Klientów ceną – jak ponad połowa Twojej konkurencji – wyróżnij się
udogodnieniami i lepszą komunikacją z Klientami:

Twoi Klienci otrzymują bezpłatny dostęp do:

iphone mobile
  • Aplikacji mobilnej
    Aplikacja umożliwia wysyłanie dokumnetów do Twojego Biura za pomocą smartphona, poprzez specjalny adres e-mail lub panel Klienta. Wszystkie dokumenty widzą bezpośrednio w aplikacji, więc nie muszą dzwonić z prośbą o przesłanie skanu faktury sprzed kilku miesięcy.
  • Automatycznych przypomnień i kompletu dokumentów
    Scanye przypomni Twoim Klientom o konieczności przesłania faktur oraz zapyta czy to już wszystkie dokumenty w tym miesiącu. Dzięki temu Klienci wiedzą, że nad wszystkim czuwasz, a Ty masz potwierdzenie, że możesz zacząć dekretowanie dokumentów. Dzięki komentarzom do faktur nie musisz głowić się czego dotyczy faktura.
  • Komunikatora w aplikacji
    Twoi Klienci zyskują komunikator oraz możliwość komentowania faktur, które wysyłają do Biura Rachunkowego. Dzięki temu zamiast przerywać Ci pracę w “błahych sprawach” wystarczy, że napiszą wiadomość.
sliderImage 1
Group 3993
lock

Myślisz, że Twoi Klienci
nie będą z tego korzystać?

W Polsce ponad 69% osób korzysta z aplikacji na smartfony, płaci telefonem za zakupy lub autostrady. Teraz czas dać im możliwość współpracy z Twoim Biurem Rachunkowym.

Przedsiębiorcy w Scanye doceniają intuicyjność aplikacji. Zamiast zbierać faktury paliwowe i paragony, mogą wysłać je bezpośrednio do Biura Rachunkowego.

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.

Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:

– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule

– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny

– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny 

– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych

– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów

– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami

– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

 

Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia. 

Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.

Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.

Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:

– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.

– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.

Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.

Oszczędność Czasu
dzięki aplikacji mobilnej wysyłanie faktur (np.za paliwo prosto ze stacji benzynowej) będzie możliwe w kilka sekund
dzięki fakturom elektronicznym wszystko można załatwić zdalnie, bez wycieczek do Biura Rachunkowego,

 

Oszczędność pieniędzy
dla Przedsiębiorców korzystanie ze Scanye jest całkowicie bezpłatne,

 

Szybki kontakt
dzięki komunikatorowi telefony, e-mail czy SMS-y zamienicie na szybkie wiadomości z potwierdzeniem odczytu,

 

Bezpieczny Cyfrowy Segregator
czyli stały dostęp do wszystkich przesyłanych dokumentów, które trafią do szyfrowanego Segregatora w chmurze.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu

Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.

Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.

A skąd ta pewność? 😉 Zdecydowana większość Twoich Klientów  ma smartfona i korzysta już z wielu aplikacji, często znacznie bardziej skomplikowanych niż Scanye. 

Jeśli pojawią się wątpliwości co do korzystania z naszego programu, warto pokazać Przedsiębiorcom korzyści, jakie daje im Scanye:
– oszczędność czasu dzięki przesyłaniu faktur i dokumentów w formie elektronicznej

    • większą terminowość w przekazywaniu dokumentów dzięki automatycznym przypomnieniom 
  • brak konieczności jeżdżenia do Biura Rachunkowego
  • proste przesyłanie dokumentów w formie zdjęć dzięki aplikacji mobilnej.

Nasi konsultanci chętnie podpowiedzą jak skutecznie rozmawiać z Twoimi Klientami. Posłuchaj ich podpowiedzi w trakcie bezpłatnej konsultacji.

 

Mam samych małych/dużych klientów. Czy Scanye się u mnie sprawdzi?

Oczywiście, że tak! 

Z punktu widzenia Scanye nie ma znaczenia, czy przerabiamy 100 faktur jednego Klienta czy kilka faktur u 100 Klientów. Nasz cennik jest na tyle elastyczny, że można go swobodnie dopasować do własnych potrzeb.

Chcesz się przekonać? Umów się na bezpłatne szkolenie

Oczywiście, że tak! 

Z punktu widzenia Scanye nie ma znaczenia, czy przerabiamy 100 faktur jednego Klienta czy kilka faktur u 100 Klientów. Nasz cennik jest na tyle elastyczny, że można go swobodnie dopasować do własnych potrzeb.

Chcesz się przekonać? Umów się na bezpłatne szkolenie.

To prawda, że Krajowy System e-Faktur zakłada rezygnację z dokumentów papierowych. Docelowo wszystkie faktury mają mieć postać elektroniczną. Jednak zanim to nastąpi, czeka nas sporo zamieszania. 

Nie wszyscy Przedsiębiorcy będą mieć obowiązek korzystania z KSeF-u. Część z nich nie ogarnie tego systemu, dlatego przez pewien czas część faktur będzie na mailu, część ciągle w wersji papierowej. Trzeba będzie wszystkiego szukać i sprawdzać bardzo dokładnie, żeby nie zaksięgować czegoś dwa razy. 

Dzięki Scanye wszystkie pliki – i te elektroniczne i te zeskanowane – będą w jednym miejscu, z możliwością szybkiego i łatwego wyszukiwania. A integracja z KSeF pozwoli dodatkowo na szybkie pobieranie dokumentów z rządowych serwerów.

To ułatwi i przyspieszy pracę, a zapoznanie się z automatyzacją pracy w Biurze Rachunkowym już teraz, będzie sporą przewagą nad konkurencją.

Przekonaj się jak proste może być księgowanie online. Umów się na bezpłatne szkolenie i poznaj zalety Scanye.

Rozszywanie faktur spiętych przez Klienta to rzeczywiście praca żmudna i… zupełnie niepotrzebna. Wystarczy, że Klient – zamiast zszywać wszystko ze sobą – sięgnie po telefon, zrobi zdjęcia dokumentów i prześle je na maila lub za pośrednictwem naszej aplikacji.

To z pewnością mniej czasochłonne zadanie, niż segregacja faktur, ręczne wklepywanie i porządkowanie w zajmujących miejsce segregatorach.

Dalej nie wierzysz, że można księgować online i przekonać do tego Klientów? Umów się na bezpłatne szkolenie i pozwól naszym Konsultantom rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.

Zapytaj o cenę
Nasz konsultant dobierze dla Ciebie odpowiedni pakiet.

Co otrzymujesz:

OCR Faktur - księguj nawet
4 razy szybciej

Integracja z KSeF

Wygodny komunikator i komentarze
do dokumentów

Niezawodne wsparcie na czacie.
Od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00-17:00

Biurko księgowej
do zarządzania współpracą z klientami

Automatyczne powiadomienia
przypominające o przesłaniu faktur

Cyfrowy segregator
współdzielony z klientami biura

Aplikacja mobilna dla Twoich klientów
do komunikacji i przesyłania dokumentów

Co otrzymujesz:

OCR Faktur - księguj nawet
4 razy szybciej

Integracja z KSeF

Wygodny komunikator i komentarze
do dokumentów

Niezawodne wsparcie na czacie
Od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00-17:00

Biurko Księgowej
do zarządzania współpracą z Klientami

Automatyczne powiadomienia
przypominające o przesłaniu faktur

Cyfrowy segregator
współdzielony z Klientami biura

Aplikacja mobilna dla Twoich Klientów
do komunikacji i przesyłania dokumentów

Zapytaj o cenę
Nasz konsultant dobierze dla Ciebie odpowiedni pakiet.