Artykuły na temat Bezproblemowej Księgowości. Dowiedz się jak automatyzować pracę w księgowości.
W Podręczniku Użytkownika Scanye znajdziesz szczegółowe instrukcje, które pomogą Ci ustawić wszystkie potrzebne funkcje m.in. integrację z programami księgowymi, dodawanie nowych użytkowników itp.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi.
Sprawdź, z jakimi programami integruje się Scanye. Znajdziesz tu informacje o dostępnych opcjach oraz udogodnieniach, nad którymi rozpoczęliśmy pracę.
Chcesz połączyć Scanye ze swoim oprogramowaniem? Zobacz sekcję API.
Pobierz darmowe materiały, które pomogą Ci przyspieszyć i ułatwić Twoją pracę.
DLA KSIĘGOWYCH
Przepisywaniu danych z faktur do programu księgowego
Nawet 20 godzin tygodniowo
Przypominaniu Klientom o wysłaniu dokumentów do dekretowania
Nawet 6 godzin tygodniowo
Szukaniu, segregowaniu i przygotowywaniu dokumentów dla Klientów
Nawet 4 godziny tygodniowo
Korespondencji z Klientami: czego dotyczy koszt
Nawet 3 godziny tygodniowo
Umów się na
bezpłatną konsultację
Pokażemy Ci jak ułatwić i przyspieszyć pracę w Biurze Rachunkowym oraz:
Twój Opiekun w Scanye
Scanye pomoże Ci zaoszczędzić 2 minuty na każdej fakturze. Korzystaj z najszybszego OCR-a w Polsce i księguj bezbłędnie nawet 1000 faktur dziennie.
Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty oraz “czego dotyczy faktura”, napisz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Zobacz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.
Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe – wszystko przechowuj w bezpiecznym segregatorze online – dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie. W razie czynności sprawdzających potrzebne dokumenty przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.
W jednym miejscu widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.
Zamiast kilku programów do zarządzania elektronicznymi fakturami Klientów, wykorzystaj Scanye.
Zobacz wszystkie wystawione przez Klienta dokumenty w jednym miejscu z możliwością wygenerowania PDF-a z faktury oraz eksportu do Twojego programu księgowego
Scanye pomoże Ci zaoszczędzić 2 minuty na każdej fakturze. Korzystaj z najszybszego OCR-a w Polsce i księguj bezbłędnie nawet 1000 faktur dziennie.
Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty oraz „czego dotyczy faktura”, napisz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Zobacz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.
Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe – wszystko przechowuj w bezpiecznym segregatorze online – dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie. W razie czynności sprawdzających potrzebne dokumenty przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.
W jednym miejscu widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.
Zamiast kilku programów do zarządzania elektronicznymi fakturami Klientów, wykorzystaj Scanye.
Zobacz wszystkie wystawione przez Klienta dokumenty w jednym miejscu z możliwością wygenerowania PDF-a z faktury oraz eksportu do Twojego programu księgowego
Scanye sprawdza się idealnie - jest intuicyjne, pozwala przedsiębiorcom dostarczać dokumenty w dogodnym dla nich czasie, a młodszym podoba się aplikacja mobilna. Księgowanie online daje mi dużo spokoju - wiem, że zawsze mam dostęp do potrzebnych danych i że mogę odpowiedzieć na każde pytanie moich Klientów, jednocześnie nie rezygnując ze swoich pasji.
Scanye wpisuje się w nowoczesne trendy, nie ogranicza, a wręcz poszerza horyzonty. Dzięki programowi pracuję znacznie szybciej, sprawdzenie poprawności danych zajmuje dosłownie chwilę. Komunikator i komentarze zapewniają mi stały kontakt z Klientami. Wiem, że czują się wyjątkowi i zaopiekowani, a ja mogę poświęcić im odpowiednią ilość czasu i budować relacje oparte na zaufaniu i lojalności.
Scanye to nie tylko ułatwienie pracy. Idealnie wpisuje się w zmiany podatkowe i wzrost cen idący w ślad ze wzrostem ilości pracy księgowych. Bieżące księgowanie, które oferuje moje biuro księgowe, nie byłoby możliwe bez odpowiedniego programu. A ja dodatkowo nie muszę martwić się zatrudnianiem sekretarek czy pomocy administracyjnych – wszystkim od A do Z zajmują się profesjonalne księgowe.
Dzięki Scanye skończyło się ciągłe drukowanie, segregowanie i układanie maili z dokumentami. Dopiero teraz przekonałam się, jak dużo czasu na to poświęcałam! Jeśli dodamy do tego aplikację dla klientów, która również dla nich oznacza sporą oszczędność czasu, mamy kompleksowe narzędzie idealne i dla księgowych i dla przedsiębiorców.
Szczerze mówiąc obawiałam się automatyzacji mojej pracy i mocno się przed nią zapierałam. Minęła chwila zanim ustawiłam schematy importu i zanim zrozumiałam na czym polega taka forma pracy. Ale teraz, kiedy wszystko opanowałam, nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnej formy księgowania.
Twoi Klienci otrzymują bezpłatny dostęp do:
Myślisz, że Twoi Klienci
nie będą z tego korzystać?
Jest to rewelacyjne rozwiązanie, faktury wrzucam od razu i nie muszę się stresować na koniec miesiąca, czy o czymś nie zapomniałam. Mega polecam.
Do tej pory musiałem kompletować dokumenty i dostarczać je do Biura Rachunkowego. Teraz jednym kliknięciem przesyłam je do księgowości w wersji elektronicznej. W tym miesiącu zajęło mi to nie więcej, niż 4,5 minuty.
Bardzo dobry odczyt danych z faktur, prosta obsługa i ekspresowe wsparcie techniczne.
Super program. Bardzo ułatwia dostarczanie dokumentów do księgowej.
Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.
Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:
– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule
– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny
– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny
– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych
– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów
– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami
– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.
Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia.
Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.
Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.
Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:
– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.
– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.
Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.
Oszczędność Czasu
dzięki aplikacji mobilnej wysyłanie faktur (np.za paliwo prosto ze stacji benzynowej) będzie możliwe w kilka sekund
dzięki fakturom elektronicznym wszystko można załatwić zdalnie, bez wycieczek do Biura Rachunkowego,
Oszczędność pieniędzy
dla Przedsiębiorców korzystanie ze Scanye jest całkowicie bezpłatne,
Szybki kontakt
dzięki komunikatorowi telefony, e-mail czy SMS-y zamienicie na szybkie wiadomości z potwierdzeniem odczytu,
Bezpieczny Cyfrowy Segregator
czyli stały dostęp do wszystkich przesyłanych dokumentów, które trafią do szyfrowanego Segregatora w chmurze.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu
Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.
Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.
A skąd ta pewność? 😉 Zdecydowana większość Twoich Klientów ma smartfona i korzysta już z wielu aplikacji, często znacznie bardziej skomplikowanych niż Scanye.
Jeśli pojawią się wątpliwości co do korzystania z naszego programu, warto pokazać Przedsiębiorcom korzyści, jakie daje im Scanye:
– oszczędność czasu dzięki przesyłaniu faktur i dokumentów w formie elektronicznej
Nasi konsultanci chętnie podpowiedzą jak skutecznie rozmawiać z Twoimi Klientami. Posłuchaj ich podpowiedzi w trakcie bezpłatnej konsultacji.
Mam samych małych/dużych klientów. Czy Scanye się u mnie sprawdzi?
Oczywiście, że tak!
Z punktu widzenia Scanye nie ma znaczenia, czy przerabiamy 100 faktur jednego Klienta czy kilka faktur u 100 Klientów. Nasz cennik jest na tyle elastyczny, że można go swobodnie dopasować do własnych potrzeb.
Chcesz się przekonać? Umów się na bezpłatne szkolenie
Oczywiście, że tak!
Z punktu widzenia Scanye nie ma znaczenia, czy przerabiamy 100 faktur jednego Klienta czy kilka faktur u 100 Klientów. Nasz cennik jest na tyle elastyczny, że można go swobodnie dopasować do własnych potrzeb.
Chcesz się przekonać? Umów się na bezpłatne szkolenie.
To prawda, że Krajowy System e-Faktur zakłada rezygnację z dokumentów papierowych. Docelowo wszystkie faktury mają mieć postać elektroniczną. Jednak zanim to nastąpi, czeka nas sporo zamieszania.
Nie wszyscy Przedsiębiorcy będą mieć obowiązek korzystania z KSeF-u. Część z nich nie ogarnie tego systemu, dlatego przez pewien czas część faktur będzie na mailu, część ciągle w wersji papierowej. Trzeba będzie wszystkiego szukać i sprawdzać bardzo dokładnie, żeby nie zaksięgować czegoś dwa razy.
Dzięki Scanye wszystkie pliki – i te elektroniczne i te zeskanowane – będą w jednym miejscu, z możliwością szybkiego i łatwego wyszukiwania. A integracja z KSeF pozwoli dodatkowo na szybkie pobieranie dokumentów z rządowych serwerów.
To ułatwi i przyspieszy pracę, a zapoznanie się z automatyzacją pracy w Biurze Rachunkowym już teraz, będzie sporą przewagą nad konkurencją.
Przekonaj się jak proste może być księgowanie online. Umów się na bezpłatne szkolenie i poznaj zalety Scanye.
Rozszywanie faktur spiętych przez Klienta to rzeczywiście praca żmudna i… zupełnie niepotrzebna. Wystarczy, że Klient – zamiast zszywać wszystko ze sobą – sięgnie po telefon, zrobi zdjęcia dokumentów i prześle je na maila lub za pośrednictwem naszej aplikacji.
To z pewnością mniej czasochłonne zadanie, niż segregacja faktur, ręczne wklepywanie i porządkowanie w zajmujących miejsce segregatorach.
Dalej nie wierzysz, że można księgować online i przekonać do tego Klientów? Umów się na bezpłatne szkolenie i pozwól naszym Konsultantom rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości.
Co otrzymujesz:
OCR Faktur - księguj nawet
4 razy szybciej
Integracja z KSeF
Wygodny komunikator i komentarze
do dokumentów
Niezawodne wsparcie na czacie.
Od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00-17:00
Biurko księgowej
do zarządzania współpracą z klientami
Automatyczne powiadomienia
przypominające o przesłaniu faktur
Cyfrowy segregator
współdzielony z klientami biura
Aplikacja mobilna dla Twoich klientów
do komunikacji i przesyłania dokumentów
Co otrzymujesz:
OCR Faktur - księguj nawet
4 razy szybciej
Integracja z KSeF
Wygodny komunikator i komentarze
do dokumentów
Niezawodne wsparcie na czacie
Od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00-17:00
Biurko Księgowej
do zarządzania współpracą z Klientami
Automatyczne powiadomienia
przypominające o przesłaniu faktur
Cyfrowy segregator
współdzielony z Klientami biura
Aplikacja mobilna dla Twoich Klientów
do komunikacji i przesyłania dokumentów
za 1 Klienta Biura Rachunkowego
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl
Copyright 2020 © Scanye Sp. z o.o.