Dla księgowych
Zarządzaj pracą z klientami w Biurze Rachunkowym
Wykorzystaj:
- Monitoring statusu prac księgowych
- Automatyczne powiadomienia i komunikację z Klientami
- Integrację z KSeF, obieg dokumentów i Cyfrowy Segregator
- OCR faktur
- Aplikację mobilną dla Klientów
Wszystko w jednym miejscu. Wdrożysz w 40 minut.

Co otrzymujesz?
jako Księgowa
Biurko księgowej - “patrzę i wiem co mam robić”
Automatyczne ponaglenia na telefon oraz email Klienta - dokumenty na czas
Integracja z KSeF
Obieg dokumentów oraz segregator online - dostęp do faktur, umów, potwierdzeń czy wyciągów zawsze i wszędzie
Prosty komunikator i komentarze do faktur - czyli mniej telefonów do wykonania i e-maili do wysłania
OCR - księguj 4x szybciej
jako Przedsiębiorca
Aplikacja mobilna do przesyłania faktur - szybkie i wygodne dostarczanie faktur
Oznaczanie “kompletu dokumentów” - jasna informacja dla księgowej
Wygodny komunikator oraz komentarze do faktur - bez konieczności dzwonienia czy wysyłania e-maili
Segregator dokumentów online - dostęp do faktur, umów, potwierdzeń czy wyciągów zawsze i wszędzie
Ponad 1300 Biur Rachunkowych w Polsce korzysta ze Scanye
Dołącz do Produktywnych Księgowych
Jak to działa?
Zarządzanie Klientami Biura Rachunkowego
Widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Pozostałym wysyłasz automatyczne przypomnienie. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.
Cyfrowy Segregator i Obieg Dokumentów
Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe - wszystko przechowujesz w bezpiecznym segregatorze online - dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie.
Zaoszczędzisz:
- Czas - na segregowaniu i szukaniu potrzebnych dokumentów
- Miejsce - w biurze na segregatory i dokumenty
- Pieniądze - na materiałach biurowych
Komunikator, zamiast
e-maili i telefonów
Wysyłasz do Klientów automatyczne przypomnienia o dostarczeniu dokumentów, które otrzymują na e-mail oraz jako wiadomość na telefonie. Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty, wysyłasz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Widzisz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.
- Prosty w obsłudze komunikator z potwierdzeniem odczytania wiadomości
- Automatyczne prośby o dosłanie brakujących dokumentów
- Komentarze do faktur i dokumentów
OCR Faktur
Korzystasz z najszybszego OCR-a w Polsce. Możesz bezbłędnie księgować nawet 1000 faktur dziennie. Zapomnij o nadgodzinach. Oszczędzasz 2 minuty na każdej fakturze:
- Wygodny podgląd faktury
- Szybkie księgowanie faktur
- Eksport do Twojego programu księgowego
- Integracja z KSeF
Integracje z programami
księgowymi
Scanye integruje się z większością programów księgowych na rynku. Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj najważniejsze informacje dotyczące każdego programu i bez problemu zintegruj się ze Scanye.












Narzędzia dla Twoich klientów
- Aplikacja mobilna – do przesyłania dokumentów w formie zdjęć, komentowania i oznaczania kompletu dokumentów,
- Indywidualny e-mail klienta w Scanye – wszystkie dokumenty z maili w jednym miejscu,
- Panel klienta – dostęp do segregatora online, komunikatora, oznaczania kompletu dokumentów, komentarzy do faktur
Wyróżnij się na rynku dając więcej niż konkurencja dzięki prostym w obsłudze aplikacjom.

Cennik
Już od 5,50 zł netto miesięcznie
za 1 Klienta Biura Rachunkowego
Niezawodne wsparcie techniczne pon. - pt. w godzinach 9.00 - 17.00

Niezawodne wsparcie techniczne pon. - pt. w godzinach 9.00 - 17.00

Wygodna aplikacja dla Twoich Klientów do przekazywania faktur i innych dokumentów

Bezpieczne archiwum faktur

Eksport plików do Twojego programu księgowego