Już od
6
netto miesięcznie*
Edit
Już od
6
netto miesięcznie*
  • *Kwota za 1 Klienta Biura Rachunkowego
  • GRATIS! Nawet do 700 faktur co miesiąc
Edit
Już od
6
netto miesięcznie*
  • *Kwota za 1 Klienta Biura rachunkowego
  • GRATIS! Nawet do 9 800 faktur rocznie

Co otrzymujesz:

Biurko Księgowej
do zarządzania współpracą
z Klientami

Wygodny komunikator
i komentarze

do dokumentów

Automatyczne powiadomienia
przypominające
o przesłaniu faktur

Cyfrowy segregator
współdzielony
z Klientami Biura

OCR Faktur - umożliwia nawet
4 x szybsze księgowanie

Niezawodne wsparcie
na chacie

poniedziałek-piątek
godz. 9:00-17:00

Integrację z KSeF

Aplikację mobilną dla Twoich Klientów

Zaufało nam ponad 2400 Biur
Rachunkowych w Polsce

chat2

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.

Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:

– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule

– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny

– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny 

– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych

– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów

– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami

– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

 

Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia. 

Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.

Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.

Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:

– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.

– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.

Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.

Oszczędność Czasu
dzięki aplikacji mobilnej wysyłanie faktur (np.za paliwo prosto ze stacji benzynowej) będzie możliwe w kilka sekund,
dzięki fakturom elektronicznym wszystko można załatwić zdalnie, bez wycieczek do Biura Rachunkowego,

Oszczędność pieniędzy
dla Przedsiębiorców korzystanie ze Scanye jest całkowicie bezpłatne,

Szybki kontakt
dzięki komunikatorowi telefony, e-mail czy SMS-y zamienicie na szybkie wiadomości z potwierdzeniem odczytu,

Bezpieczny Cyfrowy Segregator
czyli stały dostęp do wszystkich przesyłanych dokumentów, które trafią do szyfrowanego Segregatora w chmurze.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.

Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.

– możliwość szybszej i sprawniejszej pracy dzięki automatyzacji,

– narzędzia do lepszego kontaktu z Klientami,

– święty spokój, bo nikt nie rozbije dnia pracy wizytami z papierowymi fakturami,

– przewagę nad innymi Biurami Rachunkowymi, pozostającymi w technologicznym tyle,

– bezpłatne wdrożenie i błyskawiczną pomoc techniczną

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.