Artykuły na temat Bezproblemowej Księgowości. Dowiedz się jak automatyzować pracę w księgowości.
W Podręczniku Użytkownika Scanye znajdziesz szczegółowe instrukcje, które pomogą Ci ustawić wszystkie potrzebne funkcje m.in. integrację z programami księgowymi, dodawanie nowych użytkowników itp.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi.
Sprawdź, z jakimi programami integruje się Scanye. Znajdziesz tu informacje o dostępnych opcjach oraz udogodnieniach, nad którymi rozpoczęliśmy pracę.
Chcesz połączyć Scanye ze swoim oprogramowaniem? Zobacz sekcję API.
Pobierz darmowe materiały, które pomogą Ci przyspieszyć i ułatwić Twoją pracę.
Co otrzymujesz:
Biurko Księgowej
do zarządzania współpracą
z Klientami
Wygodny komunikator
i komentarze
do dokumentów
Automatyczne powiadomienia
przypominające
o przesłaniu faktur
Cyfrowy segregator
współdzielony
z Klientami Biura
OCR Faktur - umożliwia nawet
4 x szybsze księgowanie
Niezawodne wsparcie
na chacie
poniedziałek-piątek
godz. 9:00-17:00
Integrację z KSeF
Aplikację mobilną dla Twoich Klientów
Zaufało nam ponad 2400 Biur
Rachunkowych w Polsce
Szczerze mówiąc obawiałam się automatyzacji mojej pracy i mocno się przed nią zapierałam. Minęła chwila zanim ustawiłam schematy importu i zanim zrozumiałam na czym polega taka forma pracy. Ale teraz, kiedy wszystko opanowałam, nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnej formy księgowania.
Do tej pory musiałem kompletować dokumenty i dostarczać je do Biura Rachunkowego. Teraz jednym kliknięciem przesyłam je do księgowości w wersji elektronicznej. W tym miesiącu zajęło mi to nie więcej, niż 4,5 minuty.
Bardzo sprawna pomoc techniczna to dla mnie niezwykle ważna sprawa. Pomoc jest profesjonalna, a przy tym niezwykle sympatyczna - bez fochów, jak to czasem ma miejsce w innych firmach.
Program jest mega szybki w obsłudze. Nie trzeba tworzyć osobnych folderów. Cyk zdjęcie, cyk wklejam, cyk gotowe!
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.
Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:
– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule
– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny
– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny
– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych
– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów
– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami
– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.
Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia.
Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.
Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.
Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:
– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.
– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.
Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.
Oszczędność Czasu
dzięki aplikacji mobilnej wysyłanie faktur (np.za paliwo prosto ze stacji benzynowej) będzie możliwe w kilka sekund,
dzięki fakturom elektronicznym wszystko można załatwić zdalnie, bez wycieczek do Biura Rachunkowego,
Oszczędność pieniędzy
dla Przedsiębiorców korzystanie ze Scanye jest całkowicie bezpłatne,
Szybki kontakt
dzięki komunikatorowi telefony, e-mail czy SMS-y zamienicie na szybkie wiadomości z potwierdzeniem odczytu,
Bezpieczny Cyfrowy Segregator
czyli stały dostęp do wszystkich przesyłanych dokumentów, które trafią do szyfrowanego Segregatora w chmurze.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.
Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.
Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.
– możliwość szybszej i sprawniejszej pracy dzięki automatyzacji,
– narzędzia do lepszego kontaktu z Klientami,
– święty spokój, bo nikt nie rozbije dnia pracy wizytami z papierowymi fakturami,
– przewagę nad innymi Biurami Rachunkowymi, pozostającymi w technologicznym tyle,
– bezpłatne wdrożenie i błyskawiczną pomoc techniczną
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl
Copyright 2020 © Scanye Sp. z o.o.