Integracje z programami
księgowymi

Sprawdź jak Scanye integruje się z popularnymi programami księgowymi.

integration-services-item InsERT
integration-services-item Comarch ERP Optima
integration-services-item Sage Symfonia
integration-services-item Wapro
integration-services-item Reset2
integration-services-item Raks SQL
integration-services-item Mała Księgowość RP

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Ile czasu i energii mogę zaoszczędzić dzięki Scanye?

Na podstawie wywiadów i badań z naszymi Klientami wynika, że wpisując dane z faktur ręcznie przetworzysz średnio 40 faktur na godzinę. Przy założeniu, że chcesz wprowadzić 1000 faktur daje to 25 godzin (ponad 3 dni pracy).

Korzystając ze Scanye, 1000 faktur zeskanujesz średnio w 1,5 godziny. Następnie średnio zadekretujesz około 150 faktur na godzinę. Łącznie 1000 faktur przetworzysz średnio w 8 godzin, czyli oszczędzasz 17 godzin.

Jakie korzyści daje mi Scanye w biurze rachunkowym?

Oszczędność czasu – korzystając ze Scanye przetworzysz faktury nawet 4 razy szybciej niż robiąc to ręcznie.
Wygoda dla Twoich Klientów – Twoi Klienci mogą wysyłać faktury i dokumenty za pomocą Panelu Klienta lub aplikacji mobilnej. Takie podejście do Klientów zwiększa Twoją konkurencyjność.
Szyfrowane archiwum faktur – Twoi Klienci mogą mieć dostęp do swoich faktur z poprzednich miesięcy, nie muszę więc już dzwonić lub pisać z prośbę o przesłanie kopii.

Jaki skaner do faktur wybrać ?

Aby ułatwić i przyspieszyć pracę z fakturami papierowymi dobrze zaopatrzyć się w skaner szczelinowy z automatyczny podajnikiem. Skaner szczelinowy lepiej radzi sobie z papierem o mniejszej gramaturze (faktury z drukarek igłowych, faktury paragonowych).
Skanery szczelinowe dobrze radzą sobie nawet z dokumentami z delikatnie wygiętymi lub naderwanymi rogami.

Wykorzystując automatyczny podajnik możesz skanować większą ilość dokumentów. W Scanye polecamy dwa modele skanerów firmy Brother ADS-2400N oraz ADS-2800W.

Jak klienci mogą przesyłać faktury bezpośrednio do Scanye?

Jeśli chcesz ograniczyć ilość papierowych dokumentów możesz zaprosić swoich Klientów do Panelu Klienta Scanye oraz aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu się Klienci mogą przesyłać faktury bezpośrednio do aplikacji. Ty oszczędzasz czas na skanowaniu, a oni mają wygodny sposób na dostarczanie elektronicznych dokumentów.
Co ważne dostęp do Scanye dla Twoich Klientów jest bezpłatny i nie ma tutaj ograniczeń co do ilości kont.

API

Chcesz oferować automatyczny odczyt danych faktur w swojej aplikacji lub systemie? Wykorzystaj API Scanye.

API Scanye dla deweloperów

Chcesz oferować automatyczny odczyt danych faktur w swojej aplikacji lub systemie? Nie wymyślaj koła na nowo - wykorzystaj API Scanye!

Księgowość online

Ułatw użytkownikom proces dodawania faktur do swojego systemu. Spraw, aby korzystanie z niego było jeszcze wygodniejsze!

Bankowość online

Zlecaj przelewy ze zdjęć faktur oraz zarządzaj finansami osobistymi za pomocą smartfona. Automatycznie odczytuj dokumenty i przekazuj dane do księgowości.

Biura usług wspólnych

Przyśpieszamy proces back office nawet 4-krotnie! Dodaj inteligentny odczyt danych do swojego systemu i obniż koszty obsługi klienta.

Podręcznik Użytkownika Scanye

Poznaj najważniejsze elementy pracy ze Scanye, przeczytaj instrukcje, dzięki którym skonfigurujesz swoje ustawienia.

Zacznij rozwijać swoją firmę już dziś

Za darmo skorzystaj ze Scanye i przekonaj się, że to działa i usprawnia Twoją pracę. Nic nie tracisz, a możesz tylko zyskać.

Zacznij już teraz