Blog

FAQ

API

Scanye logo kwadrat
Rozwiązania przyszłości – księgowość bez granic na przykładzie Natalii Wojcieszak

Biuro Rachunkowe Finance 4 More

2 01

Czas użytkowania Scanye:

4 lata

Problemy przed Scanye:

Tradycyjna forma pracy, brak miejsca na segregatory, uciążliwy kontakt z Klientami, dużo stresu

Po jakim czasie odczuła efekt Scanye:

4 miesiące

O firmie

Biuro Rachunkowe Finance 4 More

Dni spędzone na sztywnym przesiadywaniu przy biurku powoli odchodzą do przeszłości. Dziś Księgowych nie ogranicza ani czas, ani miejsce. Doskonale wie o tym Natalia Wojcieszak z Biura Rachunkowego Finance 4 More, która umiejętnie łączy pasję do księgowania z pasją do gór i podróży. Nam opowiada jak księgowanie online pomogło jej spełnić życiowe marzenia.

Natalia – jak każda Księgowa – przyznaje, że praca w księgowości wiąże się ze stresem i wieloma wyrzeczeniami. Nadgodziny poświęcone na śledzenie zmieniających się przepisów czy te przypadające na “gorące” okresy podatkowe, skutecznie utrudniają korzystanie z urlopu i planowanie nawet krótkich wyjazdów. Klienci przynoszący faktury na ostatnią chwilę sprawiają, że księgowanie trudno zaplanować z wyprzedzeniem. A przecież Księgowe też chcą mieć życie prywatne i realizować się poza pracą. Okazuje się jednak, że karierę w zawodzie i spełnianie marzeń można z powodzeniem połączyć.

Cele i potrzeby

Cele i potrzeby Natalii szybko zweryfikowała pandemia COVID-19. Poczuła, że to właśnie teraz nadszedł moment na zwiększenie elastyczności w tradycyjnie sztywnych strukturach pracy. Oprócz większej swobody potrzebowała przede wszystkim wygodnego archiwum online i usprawniania w kontaktach z klientami. 

współpraca biur rachunkowych z klientami

– Pandemia jasno pokazała mi, że czas na zmiany. Kiedy ze względu na lockdowny i obostrzenia musiałam zrezygnować z bezpośrednich kontaktów z klientami zrozumiałam, że czas poszukać alternatywy. Ilość i ciężar niezbędnych dokumentów poupychanych w segregatorach sprawiały, że moja obecność w miejscu ich przechowywania – czyli w biurze – była konieczna. Rozwiązaniem tego problemu okazało się przechowywanie dokumentów w chmurze – mówi Księgowa.

Ale sama dostępność dokumentów to jeszcze nie wszystko. Ważne jest także ich uporządkowanie i przejrzystość. Dlatego zamiast korzystać z dysków i przerzucać się z Klientami linkami do umów czy faktur, Natalia korzysta z Biurka Scanye.

– Uporządkowanie zawsze odgrywało dużą rolę w moim życiu. Pierwszą pracę w księgowości podjęłam na 3 roku studiów dziennych. Dzięki wyrozumiałości przełożonego mogłam korzystać z nienormowanego czasu pracy. Przerywałam księgowanie i wychodziłam na zajęcia – opowiada. – To nauczyło mnie odpowiedniego planowania działań. Towarzyszy mi ono przez 15 lat w branży, a teraz znalazło idealne odzwierciedlenie w Biurku  – podsumowuje Natalia.

I choć dzięki księgowaniu online sprawa mogłaby wydawać się załatwiona, to jest jeszcze jeden element ważny w pracy księgowej – Klienci. 

Klienci, którzy dzwonią, piszą, przyjeżdżają do biura i po prostu chcą mieć bieżący kontakt z księgową. A przy okazji zabierają całkiem sporo czasu, o czym piszemy w naszym przewodniku po produktywności w Biurze Rachunkowym. Ale i na to Natalia znalazła sposób.

– Klienci Finance 4 More wiedzą, że mimo specyficznego trybu pracy zawsze dbam o bieżący kontakt. Scanye sprawdza się tu idealnie – jest intuicyjne, pozwala przedsiębiorcom dostarczać dokumenty w dogodnym dla nich czasie, a młodszym podoba się aplikacja mobilna – wyjaśnia Księgowa.

Nigdy nie zapomnę miny pracowników lotniska, kiedy odkryli w moim bagażu podręcznym 22-calowy ekran do monitora – opowiada ze śmiechem pani Natalia. – A ja po prostu potrzebowałam go do efektywniejszej pracy! Księgowanie online daje mi dużo spokoju – wiem, że nawet będąc w górach mam dostęp do potrzebnych danych. I wiem, że moi Klienci mogą liczyć na moją pomoc, że będę potrafiła odpowiedzieć na każde ich pytanie, jednocześnie nie rezygnując ze swoich pasji – opowiada. – Cieszę się, że dzięki nowoczesnym rozwiązaniom mogę spełniać swoje marzenie, że nie jestem “uwiązana” przez pracę w jednym miejscu – podsumowuje nasza bohaterka.
scanye fb 300x300 natalia

Natalia Wojcieszak
Finance 4 More

Przechowywanie w chmurze – klucz do wolności

Zastąpienie tradycyjnych segregatorów przechowywaniem dokumentów w chmurze umożliwiło Natalii pracę z dowolnego miejsca na świecie – nawet z odległej Islandii. To rozwiązanie zrewolucjonizowało nie tylko jej sposób pracy, ale i życie osobiste. 

Dlatego wraz ze zmianą myślenia i sposobu pracy, Natalia poszła jeszcze dalej. A dokładnie… na Islandię, którą regularnie odwiedza. Nie oznacza to jednak, że w tym czasie korzysta z urlopu. Wręcz przeciwnie – pakuje laptopa i wszystkich swoich Klientów “zabiera” do swojego wyjazdowego biura.

Księgowo! Scanye przyspieszy Twoją pracę o 70%!

Umów się na darmową konsultację i wypróbuj za darmo.

Automatyzacja przekazywania faktur do Biura Rachunkowego

Inteligentne odczytywanie danych z faktur - bez przepisywania!

Darmowe i nielimitowane wystawianie faktur

Kontrola nieopłaconych faktur i koszyk przelewów

Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne i komputer

Podsumowanie

Dzięki Scanye, Natalia osiągnęła nie tylko większą efektywność pracy (o 40%) i redukcję stresu (o 60%), ale również zauważalnie poprawiła satysfakcję swoich Klientów, zapewniając im szybszy dostęp do potrzebnych dokumentów (o 50%). To doskonały przykład na to, jak nowoczesne technologie księgowania online mogą zmienić nie tylko branżę, ale i życie poszczególnych ludzi. Scanye otwiera przed księgowymi drzwi do świata, w którym praca nie ogranicza się do czterech ścian biura, a marzenia o wolności i podróżach stają się codziennością.

większa efektywność pracy o 40%

redukcja stresu o 60%

szybszy dostęp do potrzebnych dokumentów o 50%

efekt Scanye po 4 miesiącach

Twój sukces ze Scanye
Wspieramy Cię w każdym momencie księgowania!
  • Decydując się na Scanye, opiekę klienta otrzymasz zupełnie za darmo!
  • Potrzebujesz pomocy? Zespół wsparcia klientów odpowie na czacie w mniej niż 60 sekund!
  • Wolisz bezpośredni kontakt z doradcą? Skorzystaj z infolini i ciesz się profesjonalną obsługą!
zdjecie
Sylwia
Head of Customer Success