Klienci biur rachunkowych: sprawiają, że Twój biznes działa i przyprawiają o nerwicę. Poznaj najzabawniejsze historie i zobacz, jak radzić sobie z trudnymi przypadkami.
Historia pana Piotra Szatkowskiego pokazuje, że Scanye jest bardzo przydatne w biurze. Poznaj dobre wskazówki, aby jak najlepiej wykorzystywać Scanye w pracy w swojej firmie.
Czy uważasz, że Twój klient nie będzie chciał korzystać z technologii i Scanye? Na podstawie opinii przedsiębiorców udowodnimy, że to nieprawda! Klienci lubią ułatwienia. Zobacz, co dokładnie myślą o Panelu Klienta Scanye.
Darmowa wiedza, znajomości i duża dawka humoru dla księgowych? Tylko w grupach Na FB! Sprawdź wybór grup z najlepszą moderacją postów dla specjalistów.
Księgowość i nadgodziny nie muszą iść w parze! Zobacz, jak swoją pracę w biurze rachunkowym usprawniła pani Kamila Cymerys. Poznaj funkcje Scanye, które pozwoliły rozwiązać jej dwa główne problemy: żmudne księgowanie i częste telefony od klientów.
Coraz więcej biur decyduje się na wprowadzenie technologicznych rozwiązań. Zmiany na rynku księgowym są już widoczne. Jaki typ biura rachunkowego reprezentuje Twoja firma? [Rozwiąż QUIZ i sprawdź, w jakim biurze pracujesz].
Coraz więcej dziedzin życia poddawanych jest automatyzacji. Jeśli obawiasz się, że w przypadku księgowości może nieść ze sobą niekorzystne skutki, przeczytaj artykuł i poznaj wiele związanych z nią zalet. Dowiedz się, od czego warto rozpocząć proces automatyzacji w biurze rachunkowym.
Poznaj autorów blogów z obszaru księgowości, którzy prezentują nowatorskie podejście. Świeże informacje, rzetelna wiedza i inspirujące cytaty - znajdź teksty odpowiadające Twoim upodobaniom. Sprawdź, kogo warto obserwować i zainspiruj się nowoczesnym podejściem.