Scanye to nie tylko szybki i wygodny OCR! Zmieniamy się, by lepiej służyć księgowym. Ciągła praca nad aplikacją przynosi efekty. Poznaj dodatkowe funkcje Scanye, które ułatwią Ci pracę i zautomatyzują powtarzalne czynności.
Wielu klientów rozpoczęło korzystanie z Scanye jako aplikacji do szybkiego księgowania faktur – OCR. Scanye to obecnie więcej – stajemy się platformą do wygodnej i wydajnej obsługi klientów biura rachunkowego. Łączymy księgowych i przedsiębiorców.
Nieustannie dodajemy nowe opcje, które pozwalają księgowym zaoszczędzić czas.
Spis treści
Cyfrowe archiwum faktur
Scanye to bezpieczne cyfrowe archiwum. Każdą zaksięgowaną fakturę znajdziesz w archiwum, bez konieczności przechowywania ich w formie papierowej. Dzięki filtrowaniu (np. alfabetycznie, po dacie lub nr. NIP) odszukasz potrzebny dokument w kilka sekund.
Archiwum jest dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W pełni chronione i szyfrowane daje gwarancję, że dokumenty nie trafią w niepowołane ręce. Dostęp do archiwum ma księgowa (+ jej współpracownicy) oraz klienci.
Zaoszczędzisz dzięki niemu czas i miejsce w biurze.
Już wkrótce będziesz mógł przesłać wszystkie ważne dokumenty za pomocą Scanye!
Trwają prace nad funkcją, dzięki której w Scanye będzie można przechowywać nie tylko zaksięgowane faktury, lecz również inne ważne dla księgowych dokumenty (np. umowy z pracownikami, wyciągi bankowe).
Przeczytaj też:
Praca wyłącznie na e-fakturach jest zgodna z prawem – więcej w artykule!
Zapisz się już teraz na bezpłatne wprowadzenie!
Panel klienta i aplikacja na telefon
Scanye to również wygodna aplikacja dla Twoich klientów. Dzięki Panelowi Klient, zyskają dostęp do przesyłania plików i podgląd archiwum swoich faktur.
Z doświadczenia wiemy, że klienci lubią to usprawnienie, a praca on-line to dobry sposób na związanie klienta z usługami biura.
Twój klient będzie Ci wdzięczny. Zyska:
- wgląd do archiwum swoich faktur (bez możliwości edycji!),
- możliwość ekspresowej wysyłki faktur za pomocą zdjęcia zrobionego w aplikacji prosto z telefonu lub na przypisany adres e-mail,
- brak konieczności przywożenia faktur osobiście, czyli oszczędność czasu.
- zapraszanie klientów do Scanye jest proste. Zrobisz to za pomocą paru kliknięć.
Zobacz, jak do tematu podeszło biuro Finance Factory, których ponad 95% klientów przesyła faktury on-line.
Bezstresowa komunikacja z klientem biura
Wprowadziliśmy opcję komunikacji między księgowym a klientem biura rachunkowego. Od teraz możesz prosto ze Scanye rozmawiać ze swoim klientem.
Masz możliwość automatycznego przypominania klientom o terminie dostarczania faktur. Oboje możecie komentować faktury, a po zamieszczeniu komentarza, otrzymacie powiadomienie w aplikacji. Historia tej korespondencji zostanie w programie.
Szybko rozwiejecie wątpliwości dotyczące danego dokumentu. Zyskasz miejsce, dzięki któremu ograniczysz liczbę niepotrzebnych telefonów, SMSów i maili, które co chwilę odrywają Cię od pracy.
Nie tylko odczyt. Księgowanie faktur
Scanye to nie tylko odczyt danych z zaimportowanych faktur – to również szybkie księgowanie faktur.
Warto zapamiętać, że to rozwiązanie, które można opisać jako 2w1, czyli odczyt + księgowanie.
Możesz tworzyć i wykorzystywać schematy księgowania. Dzięki tej funkcji oszczędzisz czas na powtarzalnych czynnościach. Jesteś ciekawy jak to działa?
W schemacie księgowym zawieramy numery kont/kolumn, odliczenia, rejestry, oznaczenia GTU lub JPK itd. – słowem wszystkie informacje, które pozwalają nam odpowiednio zaksięgować fakturę. Co więcej – system się uczy i zapamiętuje schematy księgowe dla danej pary „księgowany klient – jego kontrahent” (na podstawie pary NIPów) i automatycznie podpowiada ostatnio użyty schemat księgowy System się uczy. Dzięki ich zapamiętaniu, Scanye podpowie przy kolejnym dokumencie z tymi samymi kontrahentami (na podstawie nr. NIP), w jaki sposób zostali zaksięgowani wcześniej.
Nie musisz już oznaczać ich za każdym razem od nowa. Docelowo Twoja praca sprowadza się do sprawdzenia poprawności danych i upewnienia się, że używamy odpowiedniego schematu.
Dokumenty zawsze na czas
Wprowadzamy funkcję przypominania o dostarczeniu faktur. Dzięki Scanye, otrzymasz faktury i inne potrzebne dokumenty zawsze na czas. Za pomocą jednego kliknięcia, wyślesz klientowi wiadomość z przypomnieniem.
Jakie korzyści z tego otrzymasz?
Po pierwsze oszczędzisz czas. Nie musisz już pisać SMSów czy dzwonić do klienta. Od teraz wystarczy, że klikniesz przycisk w Scanye.
Po drugie zaplanujesz pracę według swoich zasad. Nie musisz już czekać na klientów, którzy zwykle budzą się dzień przed terminem dostarczenia faktur i przekazują wszystkie dokumenty na raz. Możesz uniknąć “gorących okresów” w księgowości, dzięki systematycznej pracy z fakturami przekazywanymi przez klienta po otrzymaniu powiadomienia z prośbą.
Scanye – oszczędność czasu na wielu poziomach
Wiemy, że Twoja praca nie kończy się tylko na skanowaniu, odczycie i dekretowaniu faktur.
Księgowi są wielozadaniowi – pracują na różnych dokumentach, posiadają szeroką wiedzę oraz są w stałym kontakcie ze swoimi klientami.
Scanye tworzymy razem z użytkownikami, dlatego lista funkcji wspierających pracę księgowych wciąż się powiększa.
Zobacz, co o Scanye sądzą obecni użytkownicy oraz miej wpływ na funkcje, które pojawią się w przyszłości. Dołącz do naszej grupy na Facebooku.