Platforma komunikacyjna, aplikacje do zarządzania zadaniami zespołu, praca w edytorze dokumentów i Scanye. To recepta na wydajną i doskonale zorganizowaną pracę w biurze rachunkowym. Wynieś swoją firmę na wyższy poziom! W artykule poznasz proste narzędzia internetowe dla początkujących, które pomagają księgowym w organizacji codziennych obowiązków. 

Komunikacja między pracownikami – Slack

Bezpłatny program Slack ułatwia wygodną komunikację w miejscu pracy. To program, w którym można prowadzić rozmowy z pojedynczymi osobami lub tworzyć grupy do konwersacji. Można wysyłać w niej wiadomości tekstowe, głosowe, a także multimedialne. Po otrzymaniu wiadomości, otrzymasz powiadomienie na pulpicie.

Aplikacja służy zespołowej pracy. Dzięki niej stworzysz bezpieczne relacje – wyślesz wiadomość zamiast odrywać kogoś od pracy lub odpowiesz na przesłane pytanie, kiedy tylko znajdziesz czas. 

 Częstym problemem w pracy księgowych jest kontakt między współpracownikami. Wielokrotnie w ciągu dnia sięga się po opinię współpracowników na temat nadchodzących terminów, korekt czy sposobu rozliczania. 

Aby komunikacja była zdrowa, należy szanować granice drugiej osoby. Wizyty w pokoju lub przy biurku współpracownika często nie są dobrym pomysłem.

Dużo więcej niż OCR faktur – Scanye

Narzędzie dedykowane księgowym i tworzone razem z nimi. Scanye zbiera w sobie wiele istotnych funkcji przedstawionych w sposób przystępny dla początkujących z technologią. Oszczędza czas, pomaga w segregowaniu dokumentów i ułatwia komunikację.

Program jest prosty w obsłudze i zostanie zrozumiany nawet przez najmniej technologiczne osoby. 

Jesteś ciekawy, dlaczego warto wybrać Scanye?

Przeczytaj artykuł: 

Scanye to więcej, niż OCR faktur.

Najważniejsze funkcje, które pomogą w organizacji biura:

  • szyfrowane archiwum faktur dla księgowego i klienta,
  • odczyt i szybkie księgowanie faktur,
  • komunikacja z klientem (komentarze do faktur oraz przypomnienia o zaległych fakturach).

Zobacz, co jeszcze oferuje Scanye: 5 przydatnych funkcji, o których mogłeś nie mieć pojęcia.

Już teraz możesz otrzymać darmowe wdrożenie. Specjaliści Scanye wytłumaczą działanie aplikacji i zwrócą uwagę na najważniejsze funkcje, dzięki którym oszczędzisz czas na wykonywaniu powtarzalnych czynności i ułatwisz komunikację z klientami.

Odbierz bezpłatne szkolenie.

Zyskaj narzędzie do organizacji pracy, które uwolni Cię od części obowiązków.

Zarejestruj się

Praca na plikach on-line – Google 

Dzięki Google zyskasz dostęp do darmowej i on-line pracy na plikach tekstowych (dokumenty, prezentacje) lub Excel (arkusze kalkukacyjne).

To darmowa opcja z rozbudowanymi funkcjonalnościami.

Większość osób posiada konto na Googlu (wystarczy mieć e-mail kończący się “@gmail.com”).

Korzyść jest jasna. Zamiast przesyłać dokumenty, pliki i prezentacje w mailu, można edytować i komentować je online. Google umożliwiają pracę na jednym pliku wielu osobom. Wystarczy kliknięciem udostępnić dokument współpracownikom korzystającym z gmaila, a dokonają oni szybkich poprawek w tekście lub arkuszu. Wszystkie zmiany zostają automatycznie zapisane i są do podejrzenia w historii.

Organizacja pracy w zespole – Asana

Asana pomaga zarządzać zadaniami w zespole. W darmowej aplikacji można tworzyć swoje tablice – prywatne lub do wglądu dla innych osób z pracy. Program jest bezpłatny dla zespołów do 15 osób. 

W tablicy stworzysz kalendarz zadań, które odhaczysz po wykonaniu, umieścisz najważniejsze informacje lub checklisty, np. obowiązków związanych z priorytetowym klientem.

To również sposób dla osób zarządzających zespołem na szybkie przypisanie zadania do konkretnej osoby – wystarczy, że udostępni ona swoją tablicę, a Ty zamieścisz na niej odpowiednią informację.

Asana jest pomocnym programem, który warto wdrożyć w biurze rachunkowym. Przede wszystkim wspiera organizację pracy. Dzięki tablicom, zyskujesz jasny zapis, kto jest odpowiedzialny za zadanie i do kiedy musi je wykonać. 

Drobne zmiany – świetny efekt

Dzięki wprowadzeniu kilku prostych w użyciu programów, wyniesiesz organizację pracy w swoim biurze rachunkowym na wyższy poziom.

Wybraliśmy intuicyjne i nieskomplikowane programy, których sami używamy na co dzień. Warto przekonać się, czy takie rozwiązania technologiczne sprawdzą się w Twojej firmie.

Zapisz się już teraz na bezpłatne szkolenie ze Scanye.

Zobacz, jak w prosty sposób zorganizujesz swoją pracę.

Odbierz bezpłatne wdrożenie