Blog

FAQ

API

Program przyspieszający prace księgowe dla Biur Rachunkowych i Firm.

Ponad 80% oszczędności na materiałach biurowych.
Ponad 60% mniej pracy z dokumentami i klientami.

LISTA PLIKOW W CHMURZE 1024x643 01 1
LISTA PLIKOW W CHMURZE 1024x643 01
Panel klienta Biura
Zadbaj o swoich klientów i ułatw sobie pracę.
ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE
OCR i Automaty księgowe

Skończ z powtarzalnym klepaniem faktur i nadgodzinami.

ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE
Szyfrowane archiwum

Oszczędzaj pieniądze na materiałach biurowych i czas na segregowaniu dokumentów.

BIURKO
Biurko Księgowej

Monitoruj stan pracy w swoim biurze

DLA OLI TYLKO
Integracja z KSEF

Przygotuj się na KSEF

ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE
Wyciągi bankowe (wkrótce)

Oszczędzaj czas na klepaniu transakcji klientów

Panel klienta biura

OCR i Automaty Księgowe

Szyfrowane archiwum

Biurko Księgowej

Integracja z KSeF

Wyciągi bankowe

(wkrótce)
Panel klienta
Biura
LISTA PLIKOW W CHMURZE 1024x643 01
Panel klienta Biura
Zadbaj o swoich klientów i ułatw sobie pracę.
OCR
i automaty księgowe
ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE
OCR i Automaty księgowe

Skończ z powtarzalnym klepaniem faktur i nadgodzinami.

Szyfrowane archiwum
dokumentów
ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE
Szyfrowane archiwum

Oszczędzaj pieniądze na materiałach biurowych i czas na segregowaniu dokumentów.

Biurko Księgowej
BIURKO
Biurko Księgowej

Monitoruj stan pracy w swoim biurze

Integracja
z KSEF
DLA OLI TYLKO
Integracja z KSEF

Przygotuj się na KSEF

Wyciągi bankowe
(wkrótce)
ODCZYT FAKTUR KSIEGOWANIE
Wyciągi bankowe (wkrótce)

Oszczędzaj czas na klepaniu transakcji klientów

Nasze integracje

Zamiast walczyć ceną – wyróżnij się udogodnieniami dla swoich klientów:

Dla Biura Rachunkowego
Automatyczny odczyt faktur OCR

Nie trać czasu na ręczne przepisywanie danych z faktur do programu księgowego. Księguj 4x szybciej, dzięki najszybszemu OCR na rynku i skończ z nadgodzinami przed 20-tym.

Automaty dekretacji

Raz ustawiasz schemat dekretacji, później księgujesz z automatu.

Szyfrowane archiwum dokumentów
  • Oszczędność pieniędzy na materiałach biurowych
  • Dokumenty same się segregują
  • Każda faktura w archiwum Scanye jest uznawana przez US jako dowód księgowy.

Dokumenty na czas

Scanye wyśle przypomnienia z prośbą o wysłanie dokumentów za Ciebie.

Status prac księgowych
  • Oznaczeni klienci z kompletem dokumentów.
  • Łatwo oznaczysz i sprawdzisz którzy klienci są już zaksięgowani, aby wiedzieć jak stoisz z pracą przed 20-tym.

Sprawna komunikacja
  • Opisy i komentarze do faktur
  • Wysyłka informacji podatkowych prosto z aplikacji.

Aplikacja do KSEF
  • Pobieranie i wysyłka faktur do KSEF bez limitów.
  • Opisy dokumentów, akceptacja kosztów, dodawanie załączników do faktur z KSEF.

Wyciągi bankowe (wkrótce)
  • W dowolnym momencie pobierzesz plik mt940 z transakcjami bankowymi Twojego klienta.

Dla Klienta Biura Rachunkowego
Aplikacja mobilna
  • Koniec ze zgubionymi i niewyraźnymi fakturami paragonowymi.
  • Twój klient wyśle zdjęcie faktury z dowolnego miejsca

Wystawianie faktur
  • Proste i wygodne wystawianie faktur.
  • Bieżący do faktur sprzedaży klientów.
Szyfrowane archiwum dokumentów
  • Żadna faktura się nie zgubi.
  • Klient dokładnie wie co zostało zaksięgowane.
Sprawna komunikacja
  • Opisy i komentarze faktur
  • Wygodny komunikator - łatwa komunikacja z księgową.

Koszyk przelewów
  • Generowanie koszyka przelewów elixir 2.0

Zestawienia księgowe
  • Opisy przychodów i kosztów.
  • Generowanie zestawień księgowych.

Aplikacja do KSEF
  • Pobieranie i wysyłka faktur do KSEF bez limitów.
  • Opisy dokumentów, akceptacja kosztów, dodawanie załączników do faktur z KSEF.

0 zł
  • Aplikacja jest kompletnie darmowa dla klientów Twojego biura rachunkowego.

Klienci Biur cenią dostęp do Scanye

Bezpłatna opieka w Scanye
Wspieramy Cię w każdym momencie księgowania!
  • Potrzebujesz pomocy? Zespół wsparcia klientów odpowie na czacie w mniej niż 60 sekund!
  • Decydując się na Scanye, opiekę klienta otrzymasz zupełnie za darmo!
  • Wolisz bezpośredni kontakt z doradcą? Skorzystaj z infolini i ciesz się profesjonalną obsługą!
zdjecie
Sylwia
Head of Customer Success

Zaufało nam ponad 2400 Biur
Rachunkowych w Polsce.

Jak Scanye pomogło Właścicielom Biur Rachunkowych zoptymalizować czas pracy i zwiększyć dochody w firmie

case study

Ewelina Dziedzic Biuro Rachunkowe online 2 1

Biuro Rachunkowe Simply Accounting

Księgowość online – praca w Biurze Rachunkowym odkryta na nowo

case study

scanye fb asia 1200x628 b

Biuro Usług Rachunkowych FIT PODATKI

„Gdy nowoczesność spotyka się z księgowością

case study

scanye fb natalia 1200x628 1
Biuro Rachunkowe Finance 4 More
Rozwiązania przyszłości – księgowość bez granic na przykładzie Natalii Wojcieszak

case study

nowoczesne narzędzia w księgowości

Biuro Rachunkowe Finance 4 More

Jak nowoczesne narzędzia narzędzia rewolucjonizują księgowość?

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Wiemy, że automatyzacja pracy w księgowości i korzystanie z nowych rozwiązań rodzą sporo pytań. Dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na te z nich, które słyszymy najczęściej. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.

Wszystko zależy od tego jak wygląda system pracy w Twoim Biurze Rachunkowym:

– jeśli samodzielnie skanujesz faktury klientów i masz odpowiedni skaner, możesz zeskanować ok. 800-1200 faktur w ciągu godziny. Wszystko o skanowaniu faktur przeczytasz w tym artykule

– jeśli faktury przesyłają do Ciebie Klienci, od razu będą widoczne w zakładce “Oczekujące” w Scanye.Twoi Klienci boją się tego typu rozwiązań? Sprawdź jakie mogą być przyczyny

– w zależności od jakości skanów/zdjęć dokumentów z zakładki “Oczekujące”, możesz zaksięgować ok. 150-300 faktur w ciągu godziny 

– wykorzystując do kontaktu z Klientami komunikator z potwierdzeniem odczytu wiadomości, zaoszczędzisz nawet 8 godzin na wyeliminowaniu większości rozmów telefonicznych

– automatyczne powiadomienia o terminach nadsyłania faktur pozwolą zmniejszyć liczbę wysyłanych maili i SMS-ów

– używając komentarzy do przesyłanych dokumentów możesz zyskać nawet 2 godziny tygodniowo, bo krótkie wiadomości skutecznie zastąpią spotkania z Klientami

– jeśli skorzystasz z Biurka Scanye, na bieżąco będziesz widzieć etap księgowania poszczególnych Klientów i na jednym ekranie zobaczysz czym zająć się w pierwszej kolejności

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

 

Pierwsze faktury zaksięgujemy wspólnie już podczas samego szkolenia wprowadzającego. Pamiętaj, że w Scanye nigdy nie zostaniesz sam. Nasi opiekunowie będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia. 

Po szkoleniu możesz pracować ze Scanye samodzielnie.

Aby dowiedzieć się więcej – odbierz bezpłatne szkolenie.

Scanye sprawdza się niemal w każdym Biurze Rachunkowym:

– w tych, które obsługują głównie małe podmioty (np. JDG mające mało faktur) ułatwia współpracę online z Klientami. Aplikacja mobilna, skrzynka odbiorcza na faktury czy komunikator oszczędzają czas zarówno księgowej, jak i przedsiębiorcy.

– w tych, które obsługują głównie duże podmioty (np. spółki mające dużo faktur) OCR faktur i skanowanie umożliwia księgowanie nawet 4 x szybsze.

Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.

  • – Oszczędność Czasu
    dzięki aplikacji mobilnej wysyłanie faktur (np.za paliwo prosto ze stacji benzynowej) będzie możliwe w kilka sekund
    dzięki fakturom elektronicznym wszystko można załatwić zdalnie, bez wycieczek do Biura Rachunkowego
  • – Oszczędność pieniędzy
    dla Przedsiębiorców korzystanie ze Scanye jest całkowicie bezpłatne
  • – Szybki kontakt
    dzięki komunikatorowi telefony, e-mail czy SMS-y zamienicie na szybkie wiadomości z potwierdzeniem odczytu,
  • – Bezpieczny Cyfrowy Segregator
    czyli stały dostęp do wszystkich przesyłanych dokumentów, które trafią do szyfrowanego Segregatora w chmurze.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.

Do pracy ze Scanye wystarczy Ci zwykły komputer i dostęp do Internetu. Zanim w życie wejdzie Krajowy Rejestr Fakur lub Klienci dostarczają Ci faktury w papierowej formie, przyda się jeszcze skaner. Sprawdź jak wybrać odpowiedni model.

Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu.

– możliwość szybszej i sprawniejszej pracy dzięki automatyzacji,

– narzędzia do lepszego kontaktu z Klientami,

– święty spokój, bo nikt nie rozbije dnia pracy wizytami z papierowymi fakturami,

– przewagę nad innymi Biurami Rachunkowymi, pozostającymi w technologicznym tyle,

– bezpłatne wdrożenie i błyskawiczną pomoc techniczną

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu.