• Z życia Scanye
  • O Janku, który z call center przesiadł się do sales teamu Scanye

O Janku, który z call center przesiadł się do sales teamu Scanye

Janek pracował w dziale Call Center w jednej z firm ubezpieczeniowych. Do jego zadań należało między innymi udzielanie klientom informacji o statusie prowadzonej sprawy oraz przyjmowanie dokumentów uzupełniających. Lubił tę pracę, bo dawała mu kontakt z klientem, a ten nigdy nie jest taki sam. Szczególnie ciekawiło go, jak sposób prowadzenia rozmowy wpływa na reakcje klienta.

 

Po ponad roku zatrudnienia poczuł, że chociaż praca w dziale obsługi klienta cieszy go, to jest dla niego już “za ciasna”. Zauważył, że nabyte kompetencje pozwalają mu na zadania bardziej samodzielne, urozmaicone, z większym wpływem na klientów no i za większe pieniądze, czyli pracę doradcy handlowego. Podjął odważną decyzję o odejściu z firmy, zrobieniu sobie wakacyjnego resetu, a później poszukaniu ofert pracy jako handlowiec.

I tak oto Janek opuścił Call Center i trafił do działu Sales w Scanye.

Swoimi wynikami szybko dołączył do czołówki sprzedawców naszej firmy. Już w pierwszych tygodniach pracy z nami, widzieliśmy, że Janek nie ma lęku przed rozmową z klientem, że z łatwością nawiązuje kontakt z właścicielami biur rachunkowych. Oczywiście, musiał nauczyć się naszego produktu, poznać pracę i potrzeby księgowych, ale dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu zdobytemu podczas pracy w Call Center, był w stanie lepiej zrozumieć potrzeby klientów i dostosować swoje oferty do ich wymagań.

Miesiąc po miesiącu Janek osiągał coraz lepsze wyniki sprzedażowe. Jego zdolność do budowania zaufania i tworzenia długotrwałych relacji sprawiły, że stał się cennym członkiem zespołu sprzedażowego. 

Historia Janka to przykład, jak doświadczenie z wcześniejszej pracy w dziale obsługi klienta, determinacja i rozwój umiejętności mogą przekształcić się karierę i doprowadzić do osiągnięcia sukcesu. Pokazuje również, że przejście z Call Center do działu sprzedaży może być owocne i zapewnić interesujące możliwości rozwoju zawodowego i znacznie większe wynagrodzenie. 

Zapraszamy do Scanye ambitnych i energicznych pracowników działów Call Center.

foto 1

Przyśpiesz i usprawnij swoją pracę!

Połącz Scanye ze swoim programem księgowym

Przyśpiesz swoją pracę! Zacznij już dziś w

aplikacji Scanye!

Powiązane artykuły

Szlachetna_Paczka
Szlachetna Paczka Scanye 2022
więcej
wigilia
Wigilia w Scanye inna niż wszystkie
więcej
Scanye-deloitte-fast50CE
Scanye nagrodzone w konkursie Technology Fast 50 Central Europe!
więcej