Artykuły na temat Bezproblemowej Księgowości. Dowiedz się jak automatyzować pracę w księgowości.
W Podręczniku Użytkownika Scanye znajdziesz szczegółowe instrukcje, które pomogą Ci ustawić wszystkie potrzebne funkcje m.in. integrację z programami księgowymi, dodawanie nowych użytkowników itp.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi.
Sprawdź, z jakimi programami integruje się Scanye. Znajdziesz tu informacje o dostępnych opcjach oraz udogodnieniach, nad którymi rozpoczęliśmy pracę.
Chcesz połączyć Scanye ze swoim oprogramowaniem? Zobacz sekcję API.
Pobierz darmowe materiały, które pomogą Ci przyspieszyć i ułatwić Twoją pracę.
Scanye pomoże Ci zaoszczędzić 2 minuty na każdej fakturze. Korzystaj z najszybszego OCR-a w Polsce i księguj bezbłędnie nawet 1000 faktur dziennie.
Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty oraz „czego dotyczy faktura”, napisz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Zobacz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.
Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe – wszystko przechowuj w bezpiecznym segregatorze online – dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie. W razie czynności sprawdzających potrzebne dokumenty przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.
W jednym miejscu widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.
Zamiast kilku programów do zarządzania elektronicznymi fakturami Klientów, wykorzystaj Scanye.
Zobacz wszystkie wystawione przez Klienta dokumenty w jednym miejscu z możliwością wygenerowania PDF-a z faktury oraz eksportu do Twojego programu księgowego
Scanye pomoże Ci zaoszczędzić 2 minuty na każdej fakturze. Korzystaj z najszybszego OCR-a w Polsce i księguj bezbłędnie nawet 1000 faktur dziennie.
Zamiast dzwonić z pytaniami np. o koszty oraz “czego dotyczy faktura”, napisz wiadomość, na którą Klient może szybko odpowiedzieć. Zobacz czy Klient odczytał wiadomość. Wszystkie ustalenia masz w jednym miejscu.
Faktury, umowy klientów, potwierdzenia płatności, wyciągi bankowe – wszystko przechowuj w bezpiecznym segregatorze online – dostępnym dla Ciebie i Twoich Klientów zawsze i wszędzie. W razie czynności sprawdzających potrzebne dokumenty przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.
W jednym miejscu widzisz jaki status zaksięgowania mają Twoi Klienci. Pracujesz nad tymi, którzy dostarczyli już wszystkie faktury. Oszczędzasz czas, pracujesz spokojnie i we własnym rytmie.
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl
Copyright 2020 © Scanye Sp. z o.o.