Blog

FAQ

API

API

Szybkie
przetwarzanie
faktur
dla Ciebie i Twoich klientów!

Łatwo zintegruj API prawdopodobnie
najlepszego OCR faktur w Polsce

preview_app
Chcesz oferować automatyczny odczyt danych faktur w swojej aplikacji lub
systemie? Wykorzystaj API Scanye.
API Scanye dla developerów

Chcesz oferować automatyczny odczyt danych faktur w swojej aplikacji lub systemie? Nie wymyślaj koła na nowo - wykorzystaj API Scanye!

Księgowość online

Ułatw użytkownikom proces dodawania faktur do swojego systemu. Spraw, aby korzystanie z niego było jeszcze wygodniejsze!

Bankowość online

Zlecaj przelewy ze zdjęć faktur oraz zarządzaj finansami osobistymi za pomocą smartfona. Automatycznie odczytuj dokumenty i przekazuj dane do księgowości.

Biura usług wspólnych

Przyspiesz procesy back office nawet 4-krotnie! Dodaj inteligentny odczyt danych do swojego systemu i obniż koszty obsługi klienta.

Dla kogo?

Polecenia / Case studies

Jak to działa?

list-item_image

Integrujesz się z API za pomocą kilku zapytań Przesyłasz faktury PDF / JPG / PNG Silnik API przetwarza dokumenty i w kilka
sekund zwraca dane
Dane w formacie JSON zawierają:

  • nr faktury,
  • nazwę, NIP-y, adresy sprzedawcy i nabywcy,
  • datę wystawienia, sprzedaży oraz termin płatności
  • kwoty netto, VAT i brutto wg stawek VAT oraz sumę dla całej faktury,
  • nr rachunku bankowego wystawcy,
  • pozycje faktury wraz z ilościami i kwotami - wkrótce
  • lokalizację danych w dokumencie - łatwo je
    podświetlić na podglądzie
Gotowe - dane z faktury trafiają do Twojego systemu bez przepisywania!

TO NIE WSZYSTKO - możesz też wyeksportować dane do wybranego
programu księgowego, który współpracuje ze Scanye.

Jak zacząć?

  • Zapoznaj się z naszą dokumentacją API
  • W razie pytań FAQ znajdziesz poniżej
  • Zawsze chętnie odpowiemy też na bardziej szczegółowe pytania - kontakt@scanye.pl
  • Cennik znajdziesz poniżej
  • Załóż konto i przetestuj 50 faktur za darmo

Wypróbuj za darmo

Cennik

Limit dokumentów [szt.]
  • 12 000
  • 24 000
  • 50 000
  • 100 000
  • 200 000
  • 500 000
  • 1 000 000
Stawka za Dokument [zł]
  • 0,40 zł
  • 0,30 zł
  • 0,25 zł
  • 0,20 zł
  • 0,18 zł
  • 0,15 zł
  • 0,13 zł
Cena Pakietu netto [zł]
  • 4 800,00 zł
  • 7 200,00 zł
  • 12 500,00 zł
  • 20 000,00 zł
  • 36 000,00 zł
  • 75 000,00 zł
  • 130 000,00 zł

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Ile czasu i energii mogę zaoszczędzić dzięki Scanye?

Na podstawie wywiadów i badań z naszymi Klientami wynika, że wpisując dane z faktur ręcznie przetworzysz średnio 40 faktur na godzinę. Przy założeniu, że chcesz wprowadzić 1000 faktur daje to 25 godzin (ponad 3 dni pracy).

Korzystając ze Scanye, 1000 faktur zeskanujesz średnio w 1,5 godziny. Następnie średnio zadekretujesz około 150 faktur na godzinę. Łącznie 1000 faktur przetworzysz średnio w 8 godzin, czyli oszczędzasz 17 godzin.

Jakie korzyści daje mi Scanye w biurze rachunkowym?

Oszczędność czasu – korzystając ze Scanye przetworzysz faktury nawet 4 razy szybciej niż robiąc to ręcznie.
Wygoda dla Twoich Klientów – Twoi Klienci mogą wysyłać faktury i dokumenty za pomocą Panelu Klienta lub aplikacji mobilnej. Takie podejście do Klientów zwiększa Twoją konkurencyjność.
Szyfrowane archiwum faktur – Twoi Klienci mogą mieć dostęp do swoich faktur z poprzednich miesięcy, nie muszą więc już dzwonić lub pisać z prośbą o przesłanie kopii.

Jaki skaner do faktur wybrać?

Aby ułatwić i przyspieszyć pracę z fakturami papierowymi dobrze zaopatrzyć się w skaner szczelinowy z automatyczny podajnikiem. Skaner szczelinowy lepiej radzi sobie z papierem o mniejszej gramaturze (faktury z drukarek igłowych, faktury paragonowe).
Skanery szczelinowe dobrze radzą sobie nawet z dokumentami z delikatnie wygiętymi lub naderwanymi rogami.

Wykorzystując automatyczny podajnik możesz skanować większą ilość dokumentów. W Scanye polecamy dwa modele skanerów firmy Brother: ADS-2400N oraz ADS-2800W.

Jak klienci mogą przesyłać faktury bezpośrednio do Scanye?

Jeśli chcesz ograniczyć ilość papierowych dokumentów możesz zaprosić swoich Klientów do Panelu Klienta Scanye oraz aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu się Klienci mogą przesyłać faktury bezpośrednio do aplikacji. Ty oszczędzasz czas na skanowaniu, a oni mają wygodny sposób na dostarczanie elektronicznych dokumentów.

Co ważne dostęp do Scanye dla Twoich Klientów jest bezpłatny i nie ma tutaj ograniczeń co do ilości kont.