Łatwo zintegruj API prawdopodobnie
najlepszego OCR faktur w Polsce
Chcesz oferować automatyczny odczyt danych faktur w swojej aplikacji lub systemie? Nie wymyślaj koła na nowo - wykorzystaj API Scanye!
Ułatw użytkownikom proces dodawania faktur do swojego systemu. Spraw, aby korzystanie z niego było jeszcze wygodniejsze!
Zlecaj przelewy ze zdjęć faktur oraz zarządzaj finansami osobistymi za pomocą smartfona. Automatycznie odczytuj dokumenty i przekazuj dane do księgowości.
Przyspiesz procesy back office nawet 4-krotnie! Dodaj inteligentny odczyt danych do swojego systemu i obniż koszty obsługi klienta.
Integrujesz się z API za pomocą kilku zapytań
Przesyłasz faktury PDF / JPG / PNG
Silnik API przetwarza dokumenty i w kilka
sekund zwraca dane
Dane w formacie JSON zawierają:
Na podstawie wywiadów i badań z naszymi Klientami wynika, że wpisując dane z faktur ręcznie przetworzysz średnio 40 faktur na godzinę. Przy założeniu, że chcesz wprowadzić 1000 faktur daje to 25 godzin (ponad 3 dni pracy).
Korzystając ze Scanye, 1000 faktur zeskanujesz średnio w 1,5 godziny. Następnie średnio zadekretujesz około 150 faktur na godzinę. Łącznie 1000 faktur przetworzysz średnio w 8 godzin, czyli oszczędzasz 17 godzin.
Oszczędność czasu – korzystając ze Scanye przetworzysz faktury nawet 4 razy szybciej niż robiąc to ręcznie.
Wygoda dla Twoich Klientów – Twoi Klienci mogą wysyłać faktury i dokumenty za pomocą Panelu Klienta lub aplikacji mobilnej. Takie podejście do Klientów zwiększa Twoją konkurencyjność.
Szyfrowane archiwum faktur – Twoi Klienci mogą mieć dostęp do swoich faktur z poprzednich miesięcy, nie muszą więc już dzwonić lub pisać z prośbą o przesłanie kopii.
Aby ułatwić i przyspieszyć pracę z fakturami papierowymi dobrze zaopatrzyć się w skaner szczelinowy z automatyczny podajnikiem. Skaner szczelinowy lepiej radzi sobie z papierem o mniejszej gramaturze (faktury z drukarek igłowych, faktury paragonowe).
Skanery szczelinowe dobrze radzą sobie nawet z dokumentami z delikatnie wygiętymi lub naderwanymi rogami.
Wykorzystując automatyczny podajnik możesz skanować większą ilość dokumentów. W Scanye polecamy dwa modele skanerów firmy Brother: ADS-2400N oraz ADS-2800W.
Jeśli chcesz ograniczyć ilość papierowych dokumentów możesz zaprosić swoich Klientów do Panelu Klienta Scanye oraz aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu się Klienci mogą przesyłać faktury bezpośrednio do aplikacji. Ty oszczędzasz czas na skanowaniu, a oni mają wygodny sposób na dostarczanie elektronicznych dokumentów.
Co ważne dostęp do Scanye dla Twoich Klientów jest bezpłatny i nie ma tutaj ograniczeń co do ilości kont.