Wiele firm jako swój atut podaje informację o możliwości pracy zdalnej. Naszym zdaniem sam fakt możliwości pracy z domu nie zapewnia efektywności pracy i dobrego samopoczucia osobom, które decydują się pracować poza firmą.
Każdemu zapewne znane są przypadki, że pracujący poza firmą wkrótce zaczynali się czuć niedoinformowani, wyobcowani z zespołu czy pozbawieni zainteresowania.
W Scanye wiemy, że praca zdalna wprowadzona do organizacji “solo” nie jest zaletą, staje się nią dopiero wtedy, gdy organizacja stworzy zestaw narzędzi i praktyk, które zadbają o osoby pracujące w pojedynkę, poza firmą.
Dlatego też wdrażając możliwość pracy zdalnej czy hybrydowej, zadbaliśmy o wprowadzenie takich narzędzi, aby wszyscy członkowie zespołu tworzyli zgraną, wspierającą się i zmotywowaną społeczność. Nasi liderzy co tydzień spotykają się indywidualnie z każdym z członków zespołu, mamy tygodniowe i comiesięczne spotkania zespołowe, projektowe i ogólnofirmowe, nie zapominamy o organizowaniu wspólnych rozrywek, a nasze komunikatory są rozgrzane do czerwoności 🙂 Dzięki temu Ci, którzy mieszkają poza Warszawą, czy też pracują jako workaction, niezmiennie czują się jak członkowie drużyny Scanye.
Okresowo w badaniach satysfakcji badamy też skuteczność naszych rozwiązań, bo zależy nam, aby wszystko co funkcjonuje w Scanye, było sensowne i pożyteczne. Mamy więc pewność, że praca zdalna w Scanye jest tak zorganizowana, aby zapewniała efektywność i komfort wykonującym ją osobom.
Ale gdyby ktoś czuł się bardziej zmotywowanym pracując z biura lub zwyczajnie miał ochotę popracować z innymi Scanyeuszami, to drzwi biura są dla każdego otwarte, a w kuchni czeka zaparzona kawka 🙂