Darmowa aplikacja do KSeF dla małych firm.
Centrum dowodzenia Twojej firmy w jednej prostej aplikacji, połączenie z księgową, wystawianie faktur, informacje o podatkach oraz wiele więcej.
Dostępna już wkrótce na:


Centrum dowodzenia Twojej firmy w jednej prostej aplikacji, połączenie z księgową, wystawianie faktur, informacje o podatkach oraz wiele więcej.
Dostępna już wkrótce na:


Scanye łączy i automatyzuje wszystkie etapy obiegu dokumentów - od akceptacji po księgowanie - tworząc wspólny proces dla biznesu i księgowości.

W kilka minut tworzysz reguły i definiujesz jak ma wyglądać obieg dokumentów w firmie. Resztę robi za Ciebie Scanye

Widzisz na jakim etapie są dokumenty i czy ktoś zalega z działaniem.

Intuicyjny i prosty w obsłudze panel dla każdego z pracowników. Każdy widzi tylko swoje zadania - w formie listy do wykonania, a jeśli coś wymaga jego decyzji, dostaje powiadomienia.

Łączysz Scanye z KSeF np. za pomocą Profilu Zaufanego, certyfikatu lub tokenu KSeF - wybierasz najwygodniejszą metodę.
Po połączeniu nie musisz robić nic ponownie, a aplikacja automatycznie pobiera wszystkie faktury.
Jeśli nie chcesz łączyć się samodzielnie lub napotkasz trudność, możesz skorzystać z naszego wsparcia.
Oferujemy krótkie, konkretne szkolenia online, podczas których pokazujemy krok po kroku, jak połączyć KSeF i jak korzystać z całej aplikacji Scanye.
Tak. Po jednorazowym połączeniu z KSeF faktury pojawiają się w Scanye w czasie rzeczywistym - automatycznie. Nie trzeba nic klikać, odświeżać ani logować się do rządowej aplikacji.
Tak. Scanye działa zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w wersji webowej na komputerze. Możesz korzystać z obu - dane są zawsze zsynchronizowane.
Tak, ale z ograniczeniami. Możesz nadal pobierać faktury z KSeF, wystawiać faktury ustruktyryzowane, jednak pełne możliwości (obsługa dokumentów, statusy, podatki i składki) są dostępne wtedy, gdy Twoje biuro rachunkowe również korzysta ze Scanye, dzięki czemu aplikacja mobilna jest dla Ciebie bezpłatna.
Tak. Wszystkie pliki przesyłane do Scanye są przechowywane wyłącznie na serwerach spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa (m.in. ISO 27001) zlokalizowanych na terenie Unii Europejskiej. Dane są szyfrowane, przetwarzane zgodnie z RODO i objęte Umową powierzenia przetwarzania danych osobowych. Scanye nie przekazuje żadnych danych osobowych podmiotom zewnętrznym bez podstawy prawnej.
Tak. Scanye zapewnia pełne wsparcie dla firm i biur rachunkowych.
Pomoc jest dostępna przez czat, e-mail oraz infolinię - i zawsze jest możliwość rozmowy z naszym zespołem.
Wsparcie jest wliczone w cenę pakietu.
Nie ma żadnych dodatkowych opłat za kontakt z pomocą techniczną ani za konsultacje.
Co ważne, na czacie odpowiadamy w dni robocze i godzinach pracy zwykle w mniej niż minutę, dzięki czemu możesz szybko rozwiązać każdy temat i wrócić do swoich zadań.