Nowa
Aplikacja do KSeF dla JDG

Darmowa aplikacja do KSeF dla małych firm.

Centrum dowodzenia Twojej firmy w jednej prostej aplikacji, połączenie z księgową, wystawianie faktur, informacje o podatkach oraz wiele więcej.

Dostępna już wkrótce na:

Przycisk pobierania aplikacji z Apple App Store.
Przycisk z napisem 'Dostępne w Google Play' z logo Google Play.
Ekran aplikacji mobilnej pokazujący pulpit z zadaniami do zrobienia i składkami podatkowymi na sierpień 2025, wraz z kwotami i terminami.

Twój biznes rozwija się szybciej, jeśli wszystko masz pod ręką

Scanye rozwiązuje najczęstsze problemy przedsiębiorców - szybko, prosto i w jednym miejscu
Dostęp do faktur z KSeF w każdym momencie
Faktury z KSeF pojawiają się w aplikacji automatycznie - od razu, gdy tylko trafią do systemu. Bez logowania, bez sprawdzania, zawsze pod ręką.
Prosty moduł wystawiania faktur i wysyłka do KSeF
Wystawiasz faktury, jeśli chcesz sprawdzasz, edytujesz - i dopiero wysyłasz. Prosto i bezpiecznie. Możesz takze ustawić automatyczną wysyłkę do KSeF.
Stały kontakt z księgową bez maili i telefonów
Otrzymujesz powiadomienia, widzisz listę zadań i odpowiadasz na pytania księgowej w jednym miejscu - szybko i bez chaosu.
Składki i podatki zawsze wiesz kiedy i ile
Księgowa wysyła Ci wyliczenia, a Ty widzisz wszystko w aplikacji - możesz je sprawdzić i zapłacić jednym kliknięciem.

Potrzebujesz obiegu dokumentów w swojej firmie?

Scanye oferuje najprostszy Obieg dokumentów na rynku.

Obieg dokumentów dla Firm

Scanye łączy i automatyzuje wszystkie etapy obiegu dokumentów - od akceptacji po księgowanie - tworząc wspólny proces dla biznesu i księgowości.

Panel zarządzania firmą wyświetlający informacje o pakiecie, okresie rozliczeniowym, wymiarach i kontach księgowych.

Proste definiowanie reguł, wymiarów i kont księgowych

W kilka minut tworzysz reguły i definiujesz  jak ma wyglądać obieg dokumentów w firmie. Resztę robi za Ciebie Scanye

Formularz reguły akceptacji merytorycznej z dwoma pracownikami: Anna Jaworska z zaznaczoną opcją pomiń, jeśli kwota netto jest mniejsza niż 10 000 oraz Remigiusz Zając bez zaznaczonej opcji, wraz z przyciskami do dodania pracownika i przypisania do akceptacji.

Śledzenie postępów i reagowanie na sytuacje krytyczne

Widzisz na jakim etapie są dokumenty i czy ktoś zalega z działaniem.

Ekran systemu do zarządzania księgowością z listą wpisów dotyczącą wydatków na samochód, pokazujący statusy akceptacji i księgowania oraz ikony komentarzy.

Prosty panel dla pracowników

Intuicyjny i prosty w obsłudze panel dla każdego z pracowników. Każdy widzi tylko swoje zadania - w formie listy do wykonania, a jeśli coś wymaga jego decyzji, dostaje powiadomienia.

Lista zadań do zrobienia z kolumnami Typ i Status, zawierająca zadania takie jak Akceptuj dokument, Opłać fakturę, Odrzucono dokument, Brak płatności.

Zapisz się i otrzymaj 20% rabatu

Dowiedz się więcej

Funkcjonalność dostępna od Lutego 2026

Twój biznes rozwija się szybciej,
jeśli wszystko masz pod ręką

Faktury rozproszone w wielu miejscach - KSeF i poza KSeF

Bez Scanye: Faktury masz w różnych miejscach - część w KSeF, część na mailu, część na komputerze, a część w wersji papierowej.
Żeby cokolwiek znaleźć, musisz szukać w kilku miejscach i pamiętać, gdzie co jest.
Z Scanye: Wszystkie faktury - z KSeF i spoza KSeF - trafiają do jednego miejsca w aplikacji. Faktury z KSeF pobierają się automatycznie, a pozostałe możesz dodać jednym kliknięciem. Masz pełen porządek niezależnie od tego, skąd pochodzi dokument.

Chaos w formlanościach i zadaniach

Bez Scanye: Trudno ogarnąć, co trzeba zrobić: zaakceptować fakturę, dodać opis, wysłać dokument, zapłacić podatek… Łatwo zapomnieć i robi się bałagan
Z Scanye: Masz przejrzystą listę zadań - widzisz dokładnie, co jest do zrobienia i w jakim terminie. Nic nie umyka, nic nie ginie.

Błędne lub fałszywe faktury wpadają do KSeF

Bez Scanye: Jeśli ktoś wystawi Ci nieprawidłową fakturę do KSeF, możesz ją przeoczyć. Musisz za każdym razem informować Twoje biuro rachunkowe - zaczyna się zamieszanie, ryzyko i obawa kontroli.
Z Scanye: Od razu widzisz wszystkie faktury i możesz jednym kliknięciem oznaczyć je jako:„do księgowania”, „do wyjaśnienia” lub „nie księguj”. Księgowość pracuje tylko na akceptowanych dokumentach - bez ryzyka i bez błędów.

Korekty i poprawki, które zabierają czas

Bez Scanye: Po wypełnieniu faktury w rządowej aplikacji i kliknięciu Wyślij nie możesz już nic poprawić. Każdy błąd oznacza wystawienie korekty - nawet jeśli pomyłka jest drobna.
Z Scanye: Wystawiasz fakturę, spokojnie ją sprawdzasz i w razie potrzeby poprawiasz.Gdy wszystko jest OK - wysyłasz ją do KSeF jednym kliknięciem.
A jeśli wolisz pełną automatyzację, możesz włączyć automatyczne wysyłanie wszystkich faktur do KSeF.

Darmowa aplikacja dla Ciebie

A jeśli masz wiele dokumentów w firmie, wybierz pakiet unlimited!
Do 30 faktur miesięcznie
Darmowa
Prosta aplikacja mobilna
Do 30 dokumentów miesięcznie
W pełni zntegrowana KSeF
Jak wygląda integracja Scanye z KSeF?

Łączysz Scanye z KSeF np. za pomocą Profilu Zaufanego, certyfikatu lub tokenu KSeF - wybierasz najwygodniejszą metodę.

Po połączeniu nie musisz robić nic ponownie, a aplikacja automatycznie pobiera wszystkie faktury.

Jeśli nie chcesz łączyć się samodzielnie lub napotkasz trudność, możesz skorzystać z naszego wsparcia.

Oferujemy krótkie, konkretne szkolenia online, podczas których pokazujemy krok po kroku, jak połączyć KSeF i jak korzystać z całej aplikacji Scanye.

Czy pobieranie faktur z KSeF w Scanye dzieje się automatycznie?

Tak. Po jednorazowym połączeniu z KSeF faktury pojawiają się w Scanye w czasie rzeczywistym - automatycznie. Nie trzeba nic klikać, odświeżać ani logować się do rządowej aplikacji.

Czy korzystając z aplikacji mobilnej, mam też dostęp do Scanye na komputerze?

Tak. Scanye działa zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w wersji webowej na komputerze. Możesz korzystać z obu - dane są zawsze zsynchronizowane.

Czy mogę korzystać z aplikacji Scanye, jeśli moja księgowa nie pracuje ze Scanye?

Tak, ale z ograniczeniami. Możesz nadal pobierać faktury z KSeF, wystawiać faktury ustruktyryzowane, jednak pełne możliwości (obsługa dokumentów, statusy, podatki i składki) są dostępne wtedy, gdy Twoje biuro rachunkowe również korzysta ze Scanye, dzięki czemu aplikacja mobilna jest dla Ciebie bezpłatna.

Czy przechowywanie dokumentów w Scanye jest bezpieczne?

Tak. Wszystkie pliki przesyłane do Scanye są przechowywane wyłącznie na serwerach spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa (m.in. ISO 27001) zlokalizowanych na terenie Unii Europejskiej. Dane są szyfrowane, przetwarzane zgodnie z RODO i objęte Umową powierzenia przetwarzania danych osobowych. Scanye nie przekazuje żadnych danych osobowych podmiotom zewnętrznym bez podstawy prawnej.

Czy Scanye zapewnia obsługę klienta? Czy wsparcie jest dodatkowo płatne?

Tak. Scanye zapewnia pełne wsparcie dla firm i biur rachunkowych.
Pomoc jest dostępna przez czat, e-mail oraz infolinię - i zawsze jest możliwość rozmowy z naszym zespołem.

Wsparcie jest wliczone w cenę pakietu.
Nie ma żadnych dodatkowych opłat za kontakt z pomocą techniczną ani za konsultacje.

Co ważne, na czacie odpowiadamy w dni robocze i godzinach pracy zwykle w mniej niż minutę, dzięki czemu możesz szybko rozwiązać każdy temat i wrócić do swoich zadań.