Dlaczego Przedsiębiorcy wybierają Scanye?
Tankowałeś? Szybkie zdjęcie aplikacją mobilną i możesz zapomnieć o fakturze paragonowej.
Dostałeś fakturę mailem? Przesyłasz na dedykowany adres email i nie musisz o niej pamiętać… Przynajmniej do czasu płatności!
Masz dużo faktur sprzedażowych? Logujesz się do Scanye i przerzucasz cały pakiet przez Panel Dla Przedsiębiorcy, a jeśli wystawiasz je on-line – możesz też ustawić, żeby importowały się same.
Czasami we współpracy z Biurem Rachunkowym dochodzi do nieporozumień. Często nie wiadomo, o który dokument chodzi, a szukanie informacji na mailach czy podczas rozmów telefonicznych nie jest najskuteczniejsze.
W Scanye łatwo skomentujesz dokumenty, jeśli księgowość nie będzie wiedziała jak je zaksięgować.
W jednym miejscu otrzymasz też informacje o swoich podatkach i przypomnienia o ważnych terminach.
Nie musisz już szukać ich w folderach na komputerze, składować stosów dokumentów lub pisać do księgowości z prośbą o odesłanie Ci skanu plików sprzed kilku miesięcy. Wszystko masz w jednym miejscu!
Bezpieczne szyfrowane archiwum – archiwum jest szyfrowane i dostępne 24h na dobę.
Zdarza Ci się zapomnieć o przesłaniu dokumentów po terminie? Księgowa co miesiąc wysyła Ci maile, albo dzwoni z ponagleniem? Dzięki Scanye zapomnisz o tym problemie!
Automatyczne powiadomienia będą Ci przypominać o konieczności przesłania faktur, a Ty zyskasz możliwość poinformowania Księgowej o dostarczeniu kompletu dokumentów!
Wszyscy o nim mówią, ale to ciągle wielkie nie-wiadomo-co. Fakt jest tak, że kiedy KRajowy System e-Faktur wejdzie w życie, faktury papierowe trzeba będzie zamienić na elektroniczne.
Ze Scanye wszystkie swoje faktury – te KSeF-owe i te nie – będziesz mieć w jednym miejscu. Bez szukania, logowania się na kilka kont czy przesyłania mailem.
Do tej pory musiałem kompletować dokumenty i dostarczać je do Biura Rachunkowego. Teraz jednym kliknięciem przesyłam je do księgowości w wersji elektronicznej. W tym miesiącu zajęło mi to nie więcej, niż 4,5 minuty.
Program jest mega szybki w obsłudze. Nie trzeba tworzyć osobnych folderów. Cyk zdjęcie, cyk wklejam, cyk gotowe!
Aplikacja jest fantastycznie intuicyjna.
Jest to odpowiedź na moje potrzeby. System, którego poszukiwałam do sprawniejszej komunikacji z biurem rachunkowym. Polecam.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Automatyzacja księgowości to dla Ciebie zupełna nowość? Doskonale to rozumiemy!
Przygotowaliśmy listę odpowiedzi na pytania, które najczęściej zadają nam właściciele firm. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, umów się na rozmowę z jednym z naszych Opiekunów Klienta.
Scanye sprawdza się niemal w każdej firmie, bo pomaga uporządkować i przyspieszyć kontakt z Księgową.
Nawet jeśli masz księgowość wewnętrzną, pracownicy tego działu będą Ci wdzięczni za przejście z tradycyjnej księgowości na zautomatyzowaną.
Przetestuj Scanye w praktyce. Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać.
Za korzystanie ze Scanye nic nie płacisz!
Wystarczy, że założysz konto i zaprosisz swoje Biuro Rachunkowe, aby mogło odbierać od Ciebie dokumenty.
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl