Specjalista/ka Customer Success

Co robimy? 
Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą! Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które pozwala wygodnie przesyłać dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje raporty pozwalające wygodnie zarządzać finansami.
Rośniemy szybko, co jest przyjemne i motywujące. Działamy w modelu abonamentowym i szukamy opiekuńczej, wyrozumiałej, cierpliwej i profesjonalnie rozwiązującej problemy osoby do opieki nad rosnącą grupą klientów.
Cliche o młodym zespole i luźne atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabianiem pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych, żeby nie powiedzieć ziomków.
Kogo szukamy?
  • Jesteś komunikatywna/y i wygadana/y,
  • Umiesz słuchać i wysłuchać,
  • Jesteś cierpliwa/y,
  • Umiesz przyjmować feedback,
  • Nie robisz błędów ortograficznych i gramatycznych,
  • Masz minimum pół roku doświadczenia w obsłudze klienta / customer success,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze CRM, w obsłudze HubSpota będzie super atutem!
  • Jesteś dyspozycyjna/y 40h tygodniowo.
A jeżeli dodatkowo:
  • Interesujesz się księgowością i/lub finansami,
  • Lubisz różnorodne zadania w pracy,
  • Chcesz wdrażać swoje pomysły i eksperymentować, nie tylko wykonywać procedury,
  • Dobrze czujesz się w małym, skupionym na utrzymywaniu wysokiej jakości zespole,
to w Scanye będziesz najszczęśliwsza/y na świecie!Zakres obowiązków:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów: mailowo, telefonicznie oraz poprzez komunikator,
  • Zbieranie informacji na temat potencjalnych usprawnień w aplikacji,
  • Badania satysfakcji klientów,
  • Budowanie automatyzacji do obsługi klientów,
  • Onboarding nowych użytkowników i prowadzenie szkoleń dla klientów
  • Strategiczne planowanie rozwoju działu Customer Success.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 3 500 – 7 000 PLN brutto zlecenie,
  • Przyjemność z obsługi klientów w szybko rozwijającej się firmie,
  • Dużą odpowiedzialność,
  • Multum ciekawych problemów do rozwiązania,
  • Pracę w zabytkowej kamienicy na Foksal z fenomenalnym tarasem z widokiem na centrum,
  • Multisporty, regularne integracje, kursy, ograniczeniem jest fantazja (i jeszcze trochę budżet)
  • Pierwsze 3 miesiące praca z biura, później elastyczne podejście do pracy zdalnej 🙂
Jesteś zainteresowana/y? Podeślij maila na talent@scanye.pl z CV oraz 3 zdaniami o najfajniejszej rzeczy, jaką zrobiłaś/eś w życiu! (edited) 

Specjalista/ka Customer Success