Specjalista/tka Customer Success

Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do obsługi klientów.

Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!

Oszczędzamy czas, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które wygodnie przesyła dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje zarządcze raporty finansowe.

 

Rośniemy szybko, co jest przyjemne i motywujące. W 2022 roku Scanye zajęło 18 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w CEE Deloitte Technology Fast50. Chcąc utrzymać tempo wzrostu szukamy energicznych i ambitnych osób, które pomogą oferować jeszcze lepsze wsparcie naszym klientom i rozwinąć nasz zespół Customer Support.

 

Cliche o młodym zespole i przyjaznej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabiania pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych.

 

Szukamy: Idealny kandydat powinien cenić sobie możliwość pracy w dynamicznym, wymagającym szybkich reakcji środowisku, traktując to jako szansę na rozwój zawodowy i osobisty.

 

Potrzebna wiedza: Bardzo cenimy proaktywność oraz gotowość do samodzielnego poszerzania wiedzy i umiejętności. Oczywiście oferujemy solidne fundamenty, ale to Ty będziesz kształtował/a swoją ścieżkę, wykorzystując nasze zasoby do pogłębiania własnej ekspertyzy. Dołącz do nas, jeśli chcesz rozwijać swoje kompetencje w inspirującym i wspierającym środowisku! 🙂

 

Jakich cech szukamy?

  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych.
  • Zdolności szybkiego uczenia się i adaptacji.
  • Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem.
  • Dużej motywacji z podejściem zorientowanym na wyniki.
  • Pewności siebie, wytrwałości, cierpliwości.
  • Proaktywnej postawy, obowiązkowości i skrupulatności.
  • Radości z udzielania pomocy.
  • Kompetencji i zainteresowań z zakresu nowych technologii i automatyzacji.
  • Zaangażowania i umiejętności zwięzłego udzielania informacji.
  • Biegłej znajomości języka polskiego.
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność w działaniu.

Główne obowiązki:

  • Odpowiadanie na pytania klientów – głównie księgowych i przedsiębiorców korzystających ze Scanye – za pomocą czatu.
  • Odbieranie połączeń telefonicznych na infolinii.
  • Zdalne połączenia z użytkownikami w celu rozwiązywania zgłoszonych przez niego problemów.
  • Odpowiadanie na zapytania mailowe.
  • Wraz ze wsparciem leadera wprowadzanie automatyzacji i AI do naszej obsługi.

Płacimy:

w okresie szkolenia 4 250 – 4 600 zł, a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z naszą ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy.

Dostępność: 40 h w tygodniu, w godzinach 9:00-17:00

 

Co oferujemy?

Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia, na które masz bezpośredni wpływ, znajdziesz u nas:

  • Zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard).
  • Duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Pracę zdalną/hybrydową/stacjonarną, czyli w dowolnej, wygodnej formule.
  • Biuro na Foksal z 400 metrowym tarasem i niesamowitym widokiem na warszawski skyline (@Dach Towarzyski).
  • Multisport, owocki, integracje, kultową konwersację Scanye Meme.
  • Wsparcie na każdym kroku!

 

Jak się pracuje w Scanye?

 

Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye

 

Karol: “Praca w Scanye to przede wszystkim luźna atmosfera, profesjonalizm oraz wsparcie. To co jest ważne, to samodyscyplina, nikt nie stoi nad tobą z batem, ale dostajesz zadania, które musisz zrealizować. Na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie, każdy ze Scanyeuszy zawsze chętnie pomoże i nigdy nie będziesz czuł, że jesteś sam. Jeśli lubisz ciekawe zadania, brak korporacyjnego stylu bycia oraz koleżeńską atmosferę w pracy – wbijaj!”

 

Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”

 

Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.

 

Brzmi interesująco? Jeśli tak, prześlij na talent@scanye.pl swoje CV oraz 3 zdania o najfajniejszej rzeczy (nie musi być zawodowa), jaką zrobiłaś/eś w życiu.

Aplikuj na to stanowisko: