Artykuły na temat Bezproblemowej Księgowości. Dowiedz się jak automatyzować pracę w księgowości.
W Podręczniku Użytkownika Scanye znajdziesz szczegółowe instrukcje, które pomogą Ci ustawić wszystkie potrzebne funkcje m.in. integrację z programami księgowymi, dodawanie nowych użytkowników itp.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi.
Sprawdź, z jakimi programami integruje się Scanye. Znajdziesz tu informacje o dostępnych opcjach oraz udogodnieniach, nad którymi rozpoczęliśmy pracę.
Chcesz połączyć Scanye ze swoim oprogramowaniem? Zobacz sekcję API.
Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do obsługi klientów.
Płacimy wynagrodzenie 3800 – 5 000 zł netto
Fajna ekipa i fajne benefity
Co robimy?
Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!
Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które pozwala wygodnie przesyłać dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje raporty pozwalające wygodnie zarządzać finansami.
Rośniemy o 20-30% miesięcznie co jest przyjemne i motywujące. Działamy w modelu abonamentowym i szukamy opiekuńczej, wyrozumiałej, cierpliwej i profesjonalnie rozwiązującej problemy osoby do opieki nad rosnącą grupą klientów.
Cliche o młodym zespole i luźnej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabianiem pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych, żeby nie powiedzieć ziomków.
Zgłoś się, jeśli:
A jeżeli dodatkowo:
to w Scanye będziesz najszczęśliwsza/y na świecie!
Na czym będziesz spędzać swój czas w Scanye?
Na rozmowach telefonicznych z klientami. Na spełnianiu swoich ambicji. Na wdrażaniu nowych pomysłów. Na tworzeniu wyróżniającej się opieki.
Twoim zadaniem będzie:
Oferujemy:
Jesteś zainteresowana/y? Podeślij maila z CV oraz 3 zdaniami o najfajniejszej rzeczy, jaką zrobiłaś/eś w życiu na talent@scanye.pl (w tytule koniecznie wpisz „Customer Success”, żebyśmy go nie przegapili!)
Jak się pracuje w Scanye?
Poznaj opinie pracowników Działu Customer Success, z którymi spotkasz się pracując w Scanye
Jesteś zainteresowana/y? Podeślij maila z CV oraz 3 zdaniami o najfajniejszej rzeczy, jaką zrobiłaś/eś w życiu na talent@scanye.pl (w tytule koniecznie wpisz „Customer Success”, żebyśmy go nie przegapili!)
Aplikuj na to stanowisko:
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl
Copyright 2020 © Scanye Sp. z o.o.