Specjalista/tka Customer Success

Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do obsługi klientów.

Płacimy wynagrodzenie 3800 – 5 000 zł netto

Fajna ekipa i fajne benefity

 

Co robimy?

 

Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!

Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które pozwala wygodnie przesyłać dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje raporty pozwalające wygodnie zarządzać finansami.

Rośniemy o 20-30% miesięcznie co jest przyjemne i motywujące. Działamy w modelu abonamentowym i szukamy opiekuńczej, wyrozumiałej, cierpliwej i profesjonalnie rozwiązującej problemy osoby do opieki nad rosnącą grupą klientów.

Cliche o młodym zespole i luźnej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabianiem pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych, żeby nie powiedzieć ziomków.

 

Zgłoś się, jeśli:

 

  • jesteś komunikatywna/y i wygadana/y ale też umiesz słuchać (i wysłuchiwać) – lubisz rozmawiać z ludźmi
  • jesteś cierpliwa/y #maraton_nie_sprint
  • radość sprawia Ci pomaganie i uczenie innych
  • umiesz przyjmować (i dawać) szczery feedback
  • potrafisz pisać przyjemne w odbiorze treści
  • mile widziane, choć nie niezbędne minimum pół roku doświadczenia w obsłudze klienta / Customer Success,
  • interesuje Cię tematyka Customer Success
  • cieszy Cię praca w dynamicznym ale i elastycznym środowisku
  • jesteś dyspozycyjna/y 40h tygodniowo.

A jeżeli dodatkowo:

  • interesujesz się szeroko pojętą sztuczną inteligencją i/lub finansami
  • lubisz różnorodne zadania w pracy
  • jesteś kreatywny i chcesz wdrażać swoje pomysły i eksperymentować, nie tylko wykonywać procedury
  • dobrze czujesz się w małym, skupionym na utrzymywaniu wysokiej jakości zespole

to w Scanye będziesz najszczęśliwsza/y na świecie!

 

Na czym będziesz spędzać swój czas w Scanye?

 

Na rozmowach telefonicznych z klientami. Na spełnianiu swoich ambicji. Na wdrażaniu nowych pomysłów. Na tworzeniu wyróżniającej się opieki.

Twoim zadaniem będzie:

  • skuteczne wdrażanie nowych użytkowników (zgodnie z naszym modelem, którego Cię nauczymy)
  • proaktywna komunikacja z klientami (telefoniczna i bardziej zautomatyzowana)
  • rozwijanie naszych wewnętrznych procesów żeby działały jeszcze lepiej i dawały więcej satysfakcji z pracy
  • uosabianie/bycie głosem klienta w firmie (jesteśmy tutaj dla niego, a nie odwrotnie).

 

Oferujemy:

 

  • wynagrodzenie 3 800 – 5 000 PLN netto
  • biuro na Foksal z fenomenalnym 400 metrowym tarasem z niesamowitym widokiem na warszawski skyline
  • szczerą przyjemność z obsługi klientów w szybko rozwijającej się firmie
  • dużą odpowiedzialność
  • Multisport, owocki, comiesięczne integracje, kultową konwersację Scanye Meme, kursy ograniczeniem jest fantazja (i jeszcze trochę budżet)
  • multum ciekawych problemów do rozwiązania,
  • elastyczne godziny pracy i podejście do pracy zdalnej (po okresie próbnym).

Jesteś zainteresowana/y? Podeślij maila z CV oraz 3 zdaniami o najfajniejszej rzeczy, jaką zrobiłaś/eś w życiu na talent@scanye.pl (w tytule koniecznie wpisz „Customer Success”, żebyśmy go nie przegapili!)

 

Jak się pracuje w Scanye?

 

Poznaj opinie pracowników Działu Customer Success, z którymi spotkasz się pracując w Scanye

  • Ola Opowiedziała o tym nagrywając wideo (OBEJRZYJ TUTAJ), a w tle ulice Bangkoku,
  • Karol “Praca w Scanye to przede wszystkim luźna atmosfera, profesjonalizm oraz wsparcie. To co jest ważne, to samodyscyplina, nikt nie stoi nad tobą z batem, ale dostajesz zadania, które musisz zrealizować. Na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie, każdy ze Scanyeuszy zawsze chętnie pomoże i nigdy nie będziesz czuł, że jesteś sam. Jeśli lubisz ciekawe zadania, brak korporacyjnego stylu bycia oraz koleżeńską atmosferę w pracy – wbijaj!”
  • Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”

 

Jesteś zainteresowana/y? Podeślij maila z CV oraz 3 zdaniami o najfajniejszej rzeczy, jaką zrobiłaś/eś w życiu na talent@scanye.pl (w tytule koniecznie wpisz „Customer Success”, żebyśmy go nie przegapili!)

 

Aplikuj na to stanowisko: