Księgowa do Zespołu Customer Support

Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do pozyskiwania klientów.

Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!

 

Oszczędzamy czas, energię i dobry humor Księgowych i Przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które wygodnie przesyła dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje zarządcze raporty finansowe.

 

Rośniemy szybko, co jest przyjemne i motywujące. W 2022 roku Scanye zajęło 18 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w CEE Deloitte Technology Fast50. Chcąc utrzymać tempo wzrostu szukamy energicznych i ambitnych osób, które pomogą oferować jeszcze lepsze wsparcie naszym klientom i rozwinąć nasz zespół Customer Support.

 

Cliche o młodym zespole i przyjaznej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabiania pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych.

 

Szukamy: empatycznych, doświadczonych i entuzjastycznych księgowych, które chciałyby swoją wiedzę i rozwój ukierunkować w innych obszarach niż tylko księgowanie

 

Szkolimy: z nowych rozwiązań, dostarczamy wiedzę z wszystkiego, co niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

 

Jakich cech szukamy?

  • Dużej motywacji z podejściem zorientowanym na wyniki,
  • Pewności siebie, wytrwałości, cierpliwości,
  • Proaktywnej postawy, obowiązkowości i skrupulatności,
  • Radości z udzielania pomocy,
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
  • Kompetencji i zainteresowań z zakresu nowych technologii i automatyzacji
  • Zaangażowania i umiejętności zwięzłego udzielania informacji,
  • Biegłej znajomości języka polskiego
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność w działaniu

Jakiej wiedzy i doświadczenia szukamy?

  • Znajomości zasad księgowości,
  • Znajomości programów księgowych, (w szczególności Insert, Symofnia, Optima i Wapro)
  • Wykształcenie oraz wiedza kierunkowa z zakresu rachunkowości lub finansów,
  • Doświadczenie w pracy w księgowości,

Płacimy:

w okresie szkolenia 4 000 – 4 600 zł brutto/netto na fakturze , a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z naszą ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy**.**

Dostępność: 40 h w tygodniu, w godzinach 9;00-17:00

 

Co oferujemy?

Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia, na które masz bezpośredni wpływ, znajdziesz u nas:

  • Zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard).
  • Duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Pracę zdalną/hybrydową/stacjonarną, czyli w dowolnej, wygodnej formule.
  • Biuro na Foksal z 400 metrowym tarasem i niesamowitym widokiem na warszawski skyline (@Dach Towarzyski).
  • Multisport, owocki, integracje, kultową konwersację Scanye Meme.
  • Korpoatmosferę – nigdy!

Jak się pracuje w Scanye?

Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye

Karol: “Praca w Scanye to przede wszystkim luźna atmosfera, profesjonalizm oraz wsparcie. To co jest ważne, to samodyscyplina, nikt nie stoi nad tobą z batem, ale dostajesz zadania, które musisz zrealizować. Na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie, każdy ze Scanyeuszy zawsze chętnie pomoże i nigdy nie będziesz czuł, że jesteś sam. Jeśli lubisz ciekawe zadania, brak korporacyjnego stylu bycia oraz koleżeńską atmosferę w pracy – wbijaj!”

 

Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”

 

Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.

 

Brzmi interesująco? Jeśli tak, prześlij na talent@scanye.pl swoje CV oraz 3 zdania o najfajniejszej rzeczy (nie musi być zawodowa), jaką zrobiłaś/eś w życiu.

Aplikuj na to stanowisko: