Artykuły na temat Bezproblemowej Księgowości. Dowiedz się jak automatyzować pracę w księgowości.
W Podręczniku Użytkownika Scanye znajdziesz szczegółowe instrukcje, które pomogą Ci ustawić wszystkie potrzebne funkcje m.in. integrację z programami księgowymi, dodawanie nowych użytkowników itp.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi.
Sprawdź, z jakimi programami integruje się Scanye. Znajdziesz tu informacje o dostępnych opcjach oraz udogodnieniach, nad którymi rozpoczęliśmy pracę.
Chcesz połączyć Scanye ze swoim oprogramowaniem? Zobacz sekcję API.
Sztuczna inteligencja do księgowości szuka żywej inteligencji do pozyskiwania klientów.
Scanye ratuje ludzkość przed papierkową robotą!
Oszczędzamy czas, energię i dobry humor Księgowych i Przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które wygodnie przesyła dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje zarządcze raporty finansowe.
Rośniemy szybko, co jest przyjemne i motywujące. W 2022 roku Scanye zajęło 18 miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w CEE Deloitte Technology Fast50. Chcąc utrzymać tempo wzrostu szukamy energicznych i ambitnych osób, które pomogą oferować jeszcze lepsze wsparcie naszym klientom i rozwinąć nasz zespół Customer Support.
Cliche o młodym zespole i przyjaznej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabiania pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych.
Szukamy: empatycznych, doświadczonych i entuzjastycznych księgowych, które chciałyby swoją wiedzę i rozwój ukierunkować w innych obszarach niż tylko księgowanie
Szkolimy: z nowych rozwiązań, dostarczamy wiedzę z wszystkiego, co niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
Jakich cech szukamy?
Jakiej wiedzy i doświadczenia szukamy?
Płacimy:
w okresie szkolenia 4 000 – 4 600 zł brutto/netto na fakturze , a po okresie wdrożenia wynagradzamy rozwój zgodnie z naszą ścieżką rozwoju, oferujemy premie i atrakcyjne bonusy**.**
Dostępność: 40 h w tygodniu, w godzinach 9;00-17:00
Co oferujemy?
Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia, na które masz bezpośredni wpływ, znajdziesz u nas:
Jak się pracuje w Scanye?
Poznaj opinie pracowników Działu Customer Support, z którymi spotkasz się pracując w Scanye
Karol: “Praca w Scanye to przede wszystkim luźna atmosfera, profesjonalizm oraz wsparcie. To co jest ważne, to samodyscyplina, nikt nie stoi nad tobą z batem, ale dostajesz zadania, które musisz zrealizować. Na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie, każdy ze Scanyeuszy zawsze chętnie pomoże i nigdy nie będziesz czuł, że jesteś sam. Jeśli lubisz ciekawe zadania, brak korporacyjnego stylu bycia oraz koleżeńską atmosferę w pracy – wbijaj!”
Sylwia “Wyobraź sobie, że nagle poniedziałki stają się przyjemne właśnie dlatego, że zaczyna się tydzień pracy -> Tak właśnie jest w Scanye!”
Szukamy ambitnych, energicznych i przedsiębiorczych osób, które pomogą nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.
Brzmi interesująco? Jeśli tak, prześlij na talent@scanye.pl swoje CV oraz 3 zdania o najfajniejszej rzeczy (nie musi być zawodowa), jaką zrobiłaś/eś w życiu.
Aplikuj na to stanowisko:
Scanye Sp. z o.o.
NIP 527 276 72 50
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
T +48 509 333 337
E-mail: kontakt@scanye.pl