Asystent/ka Zarządu

Wszechogarniacz/ka rzeczy poszukiwany/na!

Jeżeli jesteś szczegółowa, zorganizowana i proaktywna jak Donna z serialu Suits,
a dodatkowo lubisz różnorodność zadań i pracę z danymi, to Scanye jest miejscem dla Ciebie!

Szukamy ambitnej, energicznej, dokładnej i zorganizowanej osoby, która pomoże nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.

Oszczędzamy czas, energię i dobry humor Księgowych i Przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które pozwala wygodnie przesyłać dokumenty do Biura Rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje raporty pozwalające wygodnie zarządzać finansami.

 

Z miesiąca na miesiąc rośniemy, co jest przyjemne i motywujące.

 

Cliche o młodym zespole i luźnej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabiania pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych, żeby nie powiedzieć ziomków.

 

“Z przekonaniem mogę stwierdzić, że ostatnie dwa lata, które spędziłam w Scanye były moimi najlepszymi pod względem rozwoju i zdobycia praktycznego doświadczenia w biznesie.

Scanye to dynamiczna i innowacyjna firma, w której panuje bardzo przyjazna atmosfera. Współpracując z Zarządem miałam okazję poznać funkcjonowanie wielu działów i procesów wewnętrznych firmy.

Zdobyłam wiedzę na temat strategii firmy, działań marketingowo-sprzedażowych, zarządzania projektami oraz finansów. To pozwoliło mi lepiej zrozumieć cel działalności firmy oraz poznać jej przewagi konkurencyjne na rynku. Zarząd jest bardzo zaangażowany w doskonalenie swoich pracowników, co pozwala na ciągły rozwój zawodowy. Miałam okazję pracować z wspaniałymi ludźmi i zdobyć cenne doświadczenie. .”

Kasia Sygnowska – Asystentka Zarządu

 

Budujemy Scanye od ponad 7 lat. Przeżyliśmy razem liczne startupowe wzloty i upadki. Ostatnio notujemy głównie te pierwsze 🙂

 

Mamy produkt, który oszczędza tygodnie pracy księgowych. Co miesiąc zwiększamy liczbę Klientów i ulepszamy aplikację.

 

CZEGO OCZEKUJEMY OD ASYSTENTKI/ASYSTENTA?

 

  • gotowości na różnorodność wykonywanych zadań
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów i działania
  • chęci do pracy zarówno w tabelkach, jak i z ludźmi
  • wysokiej organizacji, dbałości o szczegóły

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

 

  • zarządzanie komunikacją z działem księgowym
  • windykacje
  • zarządzanie biurem
  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • przygotowywanie raportów finansowych przy użyciu Google Sheets
  • kontakt z dystrybutorami
  • pomoc w automatyzacji procesów w firmie, czyli współpraca z naszą Panią Process
  • zadania ad-hoc

WYMAGANIA

 

  • pozytywna energia;
  • znajomość podstaw z zakresu księgowości
  • dokładność i odpowiedzialność;
  • odporność na krytykę, otwartość na feedback;
  • umiejętność korzystania z narzędzi:
    – Excela – co najmniej na poziomie tabeli przestawnych
    – G Suite (szczególnie Google Sheets)
    – system CRM
  • wielozadaniowość
  • dostępność – 35-40h w tygodniu (w godzinach 9:00-17:00)
  • zainteresowanie nowymi technologiami i chęcią usprawniania pracy będą dodatkowym atutem.

CO OFERUJEMY?

 

  • codzienną współpracę z Zarządem – możliwość obserwowania jak wygląda zarządzanie firmą,
  • zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard),
  • duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pracę w zabytkowej kamienicy na Foksal z fenomenalnym tarasem z widokiem na centrum (@Dach Towarzyski),
  • Multisport, owocki, comiesięczne integracje,
  • Korpoatmosferę – nigdy!

Brzmi interesująco? Jeśli tak, prześlij swoje CV oraz 3 zdania o najfajniejszej rzeczy (nie musi być zawodowa), jaką zrobiłaś/eś w życiu na adres talent@scanye.pl

 

 

 

Aplikuj na to stanowisko: