Asystent/ka Zarządu

Jeżeli jesteś szczegółowa, zorganizowana i proaktywna jak Donna z serialu Suits, a dbanie o dobro innych to dla Ciebie priorytet, Scanye to miejsce dla Ciebie!

Szukamy ambitnej, energicznej i zorganizowanej osoby, która pomoże nam zbudować globalną firmę i uwolnić świat od papierkowej roboty.

Oszczędzamy czas, energię i dobry humor księgowych i przedsiębiorców. Tworzymy inteligentne oprogramowanie, które pozwala wygodnie przesyłać dokumenty do biura rachunkowego, automatycznie odczytuje dane do księgowania i przygotowuje raporty pozwalające wygodnie zarządzać finansami.

Z miesiąca na miesiąc rośniemy, co jest przyjemne i motywujące. Chcąc utrzymać to tempo wzrostu szukamy energicznych i ambitnych osób, które nauczymy całego procesu sprzedaży.
Cliche o młodym zespole i luźnej atmosferze przenieśliśmy na zupełnie inny poziom. Przy okazji robienia ciekawych i (po)ważnych rzeczy oraz zarabianiem pieniędzy jesteśmy ekipą dobrych znajomych, żeby nie powiedzieć ziomków.

“Scanye dało mi możliwość rozpoczęcia swojej kariery w biznesie, poznania siebie i doskonalenia się w tematach, które mnie interesują. Do tego dochodzi świetna atmosfera, która zdecydowanie motywuje do pracy! Moim zdaniem, Scanye to dynamiczny rozwój, różnorodne zadania i wspaniali ludzie”

-Wiktoria Pełka, Asystentka Zarządu

Budujemy Scanye od ponad 6 lat. Przeżyliśmy razem liczne startupowe wzloty i upadki. Ostatnio notujemy głównie te pierwsze 🙂
Mamy produkt, który oszczędza tygodnie pracy księgowych przy przepisywaniu dokumentów. Co miesiąc zwiększamy liczbę klientów i ulepszamy aplikację.

Czego oczekujemy od asystenta/ki?
  • gotowości na różnorodność wykonywanych zadań
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów i działania
  • chęci do pracy zarówno w tabelkach, jak i z ludźmi
  • wysokiej organizacji, dbałości o szczegóły

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • zarządzanie biurem
    • zarządzanie obiegiem dokumentów
    • przygotowywanie raportów finansowych przy użyciu Google Sheets
    • kontakt z dystrybutorami
  • koordynowanie działań HR
    • przygotowywanie umów
    • kontakt z działem księgowym
    • prowadzenie procesu rekrutacji
  • windykacje
  • zadania ad-hoc

WYMAGANIA

  • pozytywna energia;
  • odporność na krytykę, otwartość na feedback;
  • znajomość Excela – co najmniej na poziomie tabeli przestawnych);
  • znajomość G Suite (szczególnie Google Sheets);
  • znajomość podstaw z zakresu kadr i płac;
  • dokładność i odpowiedzialność
  • wielozadaniowość
  • dostępność – 35-40h w tygodniu, koniecznie w dni robocze w godzinach 9-14.
Mile widziane:
  • Doświadczenie z zakresu administracji/kadr

CO OFERUJEMY?

  • Codzienną współpracę z Zarządem – możliwość obserwowania jak wygląda zarządzanie firmą
  • Zgrany zespół i znakomitą atmosferę (work hard, play hard).
  • Duży wpływ na firmę i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Pracę w zabytkowej kamienicy na Foksal z fenomenalnym tarasem z widokiem na centrum (@Dach Towarzyski).
  • Multisport, owocki, comiesięczne integracje,
  • Korpoatmosferę – nigdy!
Brzmi interesująco? Jeśli tak, prześlij swoje CV oraz 3 zdania o najfajniejszej rzeczy (nie musi być zawodowa), jaką zrobiłaś w życiu.

Asystent/ka Zarządu

Ważne do 30.06.2021

Praca Warszawa