Pobierz makro w Excelu i zautomatyzuj pracę z fakturami kosztowymi.

Ten artykuł przeczytasz w < 1 min Scanye ułatwia księgowym pracę na różne sposoby, nie tylko przy wpisywaniu faktur. We współpracy z Łukaszem Gągałą, przygotowaliśmy dla Was specjalne Makro, które ułatwia dzielenie faktury kosztowej na okresy, których dotyczą.

Nie raz pisaliśmy, że praca na skanach faktur przyspiesza pracę biura rachunkowego. Ale automatyzacja powtarzalnych czynności w biurze rachunkowym nie ogranicza się jedynie do księgowania faktur. Takich żmudnych zadań jest przecież więcej! Rejestracja rozliczeń bankowych, kategoryzowanie dokumentów, adresowanie kopert, informowanie klienta o składkach ZUS – to tylko niektóre z procesów, które z powodzeniem możesz zautomatyzować, wdrażając odpowiednie narzędzia.

Kolejnym jest dzielenie faktur kosztowych na okresy i księgowanie ich co miesiąc. Nie dość, że trzeba wykonać to zadanie, to jeszcze o nim pamiętać. I w jego automatyzacji chcemy Ci pomóc. Jak?
Za pomocą arkusza Excel uzbrojonego w makro.

Powiedzmy, że…

Klient wykupił polisę ubezpieczeniową na okres od 15-01-2020 do 14-01-2022 roku. Aby co miesiąc wrzucać ją w koszty, musisz rozbić koszt polisy na równe części w latach 2020, 2021, 2022, a następnie pamiętać o ich zaksięgowaniu. Excel może tę operację wykonać za Ciebie i rozbić koszt z precyzją aż do jednego dnia! Tak będzie szybciej, wygodniej, bez pomyłek i bez konieczności zaprzątania sobie głowy drobiazgami.

Nie dziękuj! Pobierz arkusz Excel i zacznij pracować mądrze ze Scanye. 


| Czas jest zbyt cenny na klepanie faktur – już ponad 500 polskich biur rachunkowych oszczędza go ze Scanye.
Sprawdź i sam oceń. |

Najnowsze artykuły