Trzy główne problemy w pracy z klientami? Ciągłe telefony z pytaniami, częste przypominanie o fakturach oraz awaryjne wiadomości o potrzebie szybkiego otrzymania faktury z archiwum. Zobacz, jak w prosty sposób je rozwiązać, dzięki nowym funkcjom Scanye.

Pani Kasiu, czy mogę wrzucić to w koszty?

Pewnie często odbierasz takie telefony. Nic dziwnego – dla przedsiębiorcy jesteś skarbnicą informacji. To dzięki Twojej wiedzy klient może zaoszczędzić.

Jednak ciągłe telefony z pytaniami na poziomie “Czy mogę wpisać w koszty pastę do zębów? Mój uśmiech jest przecież ważny w pracy z klientami…” mogą odbierać chęć do współpracy.

Zamiast denerwowania się na klienta i tracenia czasu na tłumaczenie, możesz wprowadzić do swojego biura proste rozwiązania:

Komentowanie faktur

Co Ty na to, żeby pokazać swoim klientom lepszy sposób na komunikowanie się? 

Opcja dodawania komentarzy do faktur pomoże Tobie i Twojemu klientowi.

Pozbądź się kłopotów z klientami.

Sprawdź narzędzie do Bezproblemowej Księgowości

Odbierz bezpłatne szkolenie

Klient po dodaniu faktury do systemu Scanye, będzie mógł od razu opatrzyć ją komentarzem, np. “Czy mogę wrzucić to w koszty?”. Dla księgowej oznacza to brak telefonów z każdą, najmniejszą drobnostką, a dla przedsiębiorcy oszczędność czasu.

Również księgowa może dodawać komentarze, np. najprostszy “Proszę o jeszcze jeden skan – ten jest nieczytelny”.

Po dodaniu komentarza, oboje dostaniecie powiadomienie w aplikacji. Komentarze do faktur w Scanye rozwiązują problem częstych telefonów w błahych sprawach. 

Lawina faktur przed 20tym

Drugim problemem w komunikacji z klientami jest częste proszenie o dosłanie faktur.

Typowym systemem współpracy przedsiębiorcy z księgowym jest wysyłka faktur z miesiąca w ostatnim momencie.

To przez to pojawiają się nadgodziny, siedzisz po nocach, tracąc energię i nerwy.

Czasami telefon z prośbą o wysyłkę faktur przynosi efekty, jednak na dzwonieniu też tracisz czas. W praktyce nie chodzi jednak o telefon, tylko skuteczne przypomnienie przedsiębiorcy, że już czas na przesłanie faktur. 

Automatyczne wysyłanie przypomnień

Dzięki automatycznemu przyciskowi możesz wysłać przypomnienia do spóźnialskich klientów w kilka sekund.

Zepsuł się mój komputer służbowy, potrzebuję faktury… szybko!

Nagłe telefony z prośbą o wysłanie faktury o każdej godzinie (nawet po Twojej pracy) to częsta zmora księgowych.

Przedsiębiorcy często natychmiast potrzebują danej faktury, aby:

  • zareklamować produkt,
  • porównać obecną cenę z ceną z poprzedniego okresu.

Nagłe wypadki przedsiębiorcy rozbijają Twój dzień pracy. Najczęściej musisz porzucić obowiązki i jak najszybciej odnaleźć fakturę w papierowym archiwum.

Jest na to inny sposób.

Otwarte archiwum dla klientów

Dzięki szyfrowanemu archiwum on-line, Twój klient będzie mógł sam odszukać fakturę.

Skończą się telefony w godzinach nocnych, a Ty spokojnie zajmiesz się swoimi obowiązkami lub relaksem po pracy.

Spokojnie – klient nie będzie mógł nic zmieniać w zaksięgowanych fakturach.

Przedsiębiorca otrzyma tylko podgląd bez możliwości edycji lub usunięcia dokumentu.

Nowe Scanye dla księgowych

Nasz program tworzymy z myślą o księgowych. Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, jakie otrzymujemy.

Księgowość jest nieodłącznie związana z obsługą klientów. Nie musi ona jednak wyglądać jak dotychczas.

Dzięki kilku prostym funkcjom możesz sprawić, że Twoja praca będzie nie tylko bardziej wydajna, ale też przyjemniejsza.

Przetestuj bezpłatnie

Przekonaj się jak wygląda księgowość ze Scanye

Sprawdź już teraz
Powiązane artykuły