• Bez kategorii
  • 3 problemy z klientami księgowości i ich proste rozwiązania
problemy z klientami

3 problemy z klientami księgowości i ich proste rozwiązania

Trzy główne problemy z klientami? Ciągłe telefony z pytaniami, częste przypominanie o fakturach oraz awaryjne wiadomości o potrzebie szybkiego otrzymania faktury z archiwum. Zobacz, jak w prosty sposób je rozwiązać, dzięki nowym funkcjom Scanye.

Pani Kasiu, czy mogę wrzucić to w koszty?

Pewnie często odbierasz takie telefony. Nic dziwnego – dla przedsiębiorcy jesteś skarbnicą informacji. To dzięki Twojej wiedzy klient może zaoszczędzić.

Jednak ciągłe telefony z pytaniami na poziomie “Czy mogę wpisać w koszty pastę do zębów? Mój uśmiech jest przecież ważny w pracy z klientami…” mogą odbierać chęć do współpracy.

Zamiast denerwowania się na klienta i tracenia czasu na tłumaczenie, możesz wprowadzić do swojego biura proste rozwiązania:

Komentowanie faktur

Co Ty na to, żeby pokazać swoim klientom lepszy sposób na komunikowanie się?

Opcja dodawania komentarzy do faktur pomoże Tobie i Twojemu klientowi.

funkcje scanye - komunikat

Klient po dodaniu faktury do systemu Scanye, będzie mógł od razu opatrzyć ją komentarzem, np. “Czy mogę wrzucić to w koszty?”. Dla księgowej oznacza to brak telefonów z każdą, najmniejszą drobnostką, a dla przedsiębiorcy oszczędność czasu.

Również księgowa może dodawać komentarze, np. najprostszy “Proszę o jeszcze jeden skan – ten jest nieczytelny”.

Po dodaniu komentarza, oboje dostaniecie powiadomienie w aplikacji. Komentarze do faktur w Scanye rozwiązują problem częstych telefonów w błahych sprawach.

Lawina faktur przed 20tym

Drugim problemem w komunikacji z klientami jest częste proszenie o dosłanie faktur.

Typowym systemem współpracy przedsiębiorcy z księgowym jest wysyłka faktur z miesiąca w ostatnim momencie.

To przez to pojawiają się nadgodziny, siedzisz po nocach, tracąc energię i nerwy.

Czasami telefon z prośbą o wysyłkę faktur przynosi efekty, jednak na dzwonieniu też tracisz czas. W praktyce nie chodzi jednak o telefon, tylko skuteczne przypomnienie przedsiębiorcy, że już czas na przesłanie faktur.

Automatyczne wysyłanie przypomnień

Dzięki automatycznemu przyciskowi możesz wysłać przypomnienia do spóźnialskich klientów w kilka sekund.

 

Pozbądź się kłopotów z klientami

Sprawdź narzędzie do Bezproblemowej Księgowości

Zepsuł się mój komputer służbowy, potrzebuję faktury… szybko!

Nagłe telefony z prośbą o wysłanie faktury o każdej godzinie (nawet po Twojej pracy) to częsta zmora księgowych.

Przedsiębiorcy często natychmiast potrzebują danej faktury, aby:

  • zareklamować produkt,
  • porównać obecną cenę z ceną z poprzedniego okresu.
    Nagłe wypadki przedsiębiorcy rozbijają Twój dzień pracy. Najczęściej musisz porzucić obowiązki i jak najszybciej odnaleźć fakturę w papierowym archiwum.

Jest na to inny sposób.

Otwarte archiwum dla klientów

Dzięki szyfrowanemu archiwum on-line, Twój klient będzie mógł sam odszukać fakturę.

Skończą się telefony w godzinach nocnych, a Ty spokojnie zajmiesz się swoimi obowiązkami lub relaksem po pracy.

Spokojnie – klient nie będzie mógł nic zmieniać w zaksięgowanych fakturach.

Przedsiębiorca otrzyma tylko podgląd bez możliwości edycji lub usunięcia dokumentu.

Nowe Scanye dla księgowych - rozwiązanie problemów z klientami

Nasz program tworzymy z myślą o księgowych. Bierzemy pod uwagę wszystkie sugestie, jakie otrzymujemy.

Księgowość jest nieodłącznie związana z obsługą klientów. Nie musi ona jednak wyglądać jak dotychczas.

Dzięki kilku prostym funkcjom możesz sprawić, że Twoja praca będzie nie tylko bardziej wydajna, ale też przyjemniejsza.

Przyśpiesz i usprawnij swoją pracę!

Połącz Scanye ze swoim programem księgowym

Przyśpiesz swoją pracę! Zacznij już dziś w

aplikacji Scanye!

Powiązane artykuły

Scanye-deloitte-fast50CE
Scanye nagrodzone w konkursie Technology Fast 50 Central Europe!
więcej
idealna ksiegowa
Idealna Księgowa, czyli jaka? Poznaj 5 cech Księgowej Marzeń
więcej
praca-zdalna
Czy praca zdalna podnosi atrakcyjność firmy?
więcej